*Ambers POV*
Het is ochtend. Vandaag gaan Fleur en ik eindelijk weer winkelen in Amsterdam! Ik heb er zo veel zin in! Al dagen kijk ik er naar uit en eindelijk is het zo ver.
We gaan eerst naar Amstelveen zodat we daar verder met de metro kunnen. Shit! Onze bus heeft vertraging. Halen we onze metro dan wel? "Over hoeveel minuten gaat onze metro?" vraagt Fleur. "Shit, over 10 minuten." We staan nog steeds stil. Hoezo rijden we niet verder?
Wanneer we aankomen beginnen we bij de Forever 21. We pakken de raarste kleding voor elkaar en we gaan het passen. Dit heb ik gemist. Dit was altijd zo grappig! Op een gegeven moment zie ik een heel leuk shirt dus doe ga ik die toch nog even passen. Hij zit super mooi dus ik koop hem en we gaan de winkel uit. Ik wil echt nog een nieuwe broek hebben. Eentje met gaten, want mijn vorige broek met gaten zijn deeg aten zo groot dat ik zowat een korte broek heb. We gaan de H&M binnen en ik zie meteen een leuke broek. Hij zit perfect en is heel leuk, dus ik koop hem. Ook Fleur ziet nog wat leuke kleding en koopt het.
Als lunch gaan we naar de KFC. Ik moet meteen aan 1D denken. 'So baby if you say you want me to drive to KFC' komt er in me op.
Nadat we hebben gewinkeld, gaan we naar de ijssalon. Wat hebben ze hier veel smaken! Ik kan echt niet kiezen. Ik ga toch voor de mango en karamel. Ach wat is dit toch lekker!
Als we weer naar de metro willen lopen, horen we allemaal mensen naar ons schreeuwen. Hoezo? Het lijkt alsof ik iets hoor als 'sister, sister, sister'. Gaat dit om mij? Weten ze wie ik ben? Dan zie ik Louis staan. Ik wacht geen seconde en ik ren naar hem toe. Hij doet hetzelfde. We vallen in elkaars armen en we hebben daar voor minuten gestaan. Hij kent mij dus wel. "Louis, Ik... "Ik weet wie je bent, je bent mijn kleine zusje." "Hoe weet je dat?" "Kom, laten we wat drinken in een cafeetje en ik leg je alles uit."
We gingen het eerste het beste cafeetje binnen. Het eerste wat ik doe als we aan een rustig tafeltje zitten is het uitjanken. Fleur is zo'n lieverd. Ze zei dat ik maar alleen met hem mee moest gaan, dat zij wel in een ander cafeetje iets zou gaan drinken, zodat wij tijd voor ons zelf zouden hebben en zodat we weer samen terug zouden kunnen reizen.
"Rustig maar lieverd, het komt goed. Ik ben nu bij je." zegt Louis om me te kalmeren. Hij is zo lief. "Ben je eigenlijk ook fan?" vraagt hij. "Ja, ik ben zeker fan. Al best lang. Ik wilde naar je concert, maar de kaartjes waren te snel uitverkocht." "Met wie zou je gaan?" "Ik wilde met Fleur gaan, dat meisje die er net ook even bij was." "Dan regel ik kaarten voor jou en Fleur, de allerbeste kaarten." "OMG Lou je bent zo lief!'' "Ik doe alles voor mijn lieve zusje. Ik laat jou nooit meer gaan." Eigenlijk wil ik het toch wel vragen. Ik wil weten hoe hij erachter kwam. Ik ga toch maar straight to the point. "Hoe kwam jij erachter dat je nog een zusje had?" En dan begint hij met uitleggen.
Ik ging net mijn eerste paar hoofdstukken terug lezen en omg dat is zo kort haha. Dit was mijn levensverhaal lmao.
~Anne-Rins
JE LEEST
The luckiest girl on earth {DUTCH STORY}
FanficDe zestienjarige Amber is een diehard directioner. Op een gegeven moment ziet ze zichzelf staan op Louis' Twitter. Hierna noemt ze zich 'the luckiest girl on earth'. Maar waarom? - Begonnen op 24 juni 2018 Geëindigd op 11 maart 2019 Beste rangschikk...