*Ambers POV*
*2 jaar later*
Vanavond gaan Niall en ik weer op date. We zijn nu namelijk precies 2 jaar samen. Nog steeds zonder ruzie. Ik ben alleen maar meer van Niall gaan houden. Hij is gewoon perfect.
Inmiddels zijn Louis en Eleanor getrouwd. Harry en Fleur zijn nog steeds super gelukkig samen. Zayn heeft met Lieke en Liam heeft met Nola. Die zijn allebei trouwens ook al weer een tijdje bij elkaar, ik denk dat Zayn en Lieke ongeveer 1,5 jaar bij elkaar zijn en Liam en Nola 1 jaar.
Wanneer ik hem aan heb, doe ik de deur van de paskamer weer open. "Die móet je nemen. Hij staat je perfect." Zegt Fleur en ze knikt goedkeurend. "Ik vind hem inderdaad wel heel leuk, ik koop hem!" Zeg ik tevreden en ik ga weer de paskamer in om me weer terug om te kleden.
Het jurkje ↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑
Nadat we hebben betaald en ook bijpassende schoenen hebben gekocht, gaan we nog op een terrasje wat drinken.
"Amber, ik moet je wat vertellen." Zegt Fleur na een tijdje serieus. Ik zie het al aankomen. "Ik ben zwanger." Zegt Fleur. Ik spring op en ik begin naar mijn beste vriendin te rennen. Sowieso vragen mensen zich af wat voor rare debiel ik ben, maar je krijgt niet elke dag te horen dat je beste vriendin zwanger is. "GEFELICITEERD SCHAT!" Schreeuw ik tegen Fleur. "Dank je, babe." Zegt Fleur blij.
Als we weer thuis zijn, ga ik me meteen omkleden. Fleur helpt me gelukkig, anders had ik het nooit op tijd gered. Ook helpt Fleur mij met mijn make-up en haar. Ik hou mijn make-up een beetje neutraal, maar net iets extra. Mijn haar doe ik los, met een vlechtje aan de zijkant.
haar en make-up ↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑
Als we klaar zijn is het 18.51. Perfecte timing. Om 19.00 hebben Niall en ik namelijk beneden afgesproken, om te vertrekken. Om 19.15 hebben we namelijk bij het restaurant gereserveerd. We hebben in hetzelfde restaurant gereserveerd als 2 jaar geleden, toen we een relatie kregen.
"Heel veel plezier, Amber!" Zegt Fleur met een glimlach. "Dank je, liefie." Antwoord ik en ik geef haar een knuffel. "Heb je alles? Tasje? Telefoon? Portemonnee?" Vraagt Fleur en ik knik. "Je lijkt mijn moeder wel." Zeg ik lachend en Fleur moet ook lachen. Ik loop Fleurs kamer uit, terwijl Fleur ook achter me aan loopt.
Als ik beneden kom, staat Niall al te wachten, in pak. Hij ziet er echt perfect uit. Hij weet dat ik zijn bril zo leuk vind en dat als er een plukje op zijn voorhoofd hangt, ik dat ook leuk vind dus dat heeft hij gedaan.
"Zullen we maar gaan?" Vraag ik aan Niall, zonder dat ik antwoord krijg. "Hallo? Niall?" Vraag ik nog een keer. "Huh wat?" Vraagt hij en ik moet lachen. "Waar zat je met je gedachten?" Vraag ik lachend. "Bij jou. Je ziet er zo ontzettend mooi uit, zoals altijd." Zegt hij blozend en ik moet lachen. "Zullen we maar gaan?" Vraag ik nog een keer, hopend dat ik nu wel antwoord krijg. "Ja is goed, even iedereen nog gedag zeggen." Zegt Niall en ik knik. Ik geef Louis een knuffel, net zoals de andere jongens en Fleur. "Tot zo, veel plezier." Zeggen de jongens en Fleur. "Dank je, jullie ook of zo." Zeg ik lachend. Ik weet nooit wat ik dan moet zeggen.
"Je ziet er echt super mooi uit, Am." Zegt Niall nogmaals. "Dank je, jij ook. Ik vind je nóg leuker met die bril en je haar zo." Zeg ik grinnikend en Niall lacht ook. "Dan heb ik het dus niet voor niks gedaan." Zegt Niall lachend en ik lach ook.
Na het restaurant -wat super lekker was- gaan we weer terug naar de auto.
"Zullen we nog even wandelen langs het strand?" Vraagt Niall en ik knik instemmend.
Na een tijdje staan we stil. We staan nu bovenaan het strand, op zo'n rots/berg achtig iets boven zo'n strand weet je wel?
"Am, ik wil je bedanken. Bedankt dat je de afgelopen 2 jaar zo veel leuker hebt gemaakt. Bedankt dat je een beter persoon van mij hebt gemaakt. Ik hou zo veel van je. Ik kan niet meer zonder je. Dan kan je je afvragen wat ik zo leuk aan jou vind, maar dat is eigenlijk gewoon alles. Je lach, je ogen, je haar, je aardigheid tegen iedereen en zo kan ik nog wel even doorgaan." Zegt Niall. Wat een schat is het ook. "Ahw, Ni, ik hou ook zo veel van jou. Ik zou niet weten wat ik zonder jou zo moeten. Ik hou zo veel van je. Je blonde of bruine haar, dat plukje op je voorhoofd, je bril, je verslaving voor eten, maar vooral dat jij jij bent." Zeg ik terug. Ik zie dat Niall met tranen in zijn ogen staat.
We lopen nog een stukje door en ik kijk naar het strand. Er is een hart van kaarsjes gemaakt, met daarin letters die een vraag vormen: 'will you marry me?' Wacht. Is dit voor mij?
Voor ik het weet kijk ik terug naar Niall die inmiddels op 1 knie zit. Hij heeft een doosje in zijn handen, met een super mooie ring erin. Dit is dus echt voor mij blijkbaar.
"Amber, ik wil mijn hele leven met jou blijven. Ik hou zoveel van je. Wil je met mij trouwen?" Vraagt Niall met tranen in zijn ogen. Ik voel ook een paar tranen komen en ik knik voordat ik naar hem toe loop om hem een knuffel te geven.
De verlovingsring ↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑
Als we thuiskomen is het 1 uur 's nachts. Iedereen ligt op bed.
"Ik ben best wel moe, ik ga naar bed. Ze zien vanzelf morgen wel dat ik deze ring om mijn vinger heb dus ze komen er zelf wel achter dat we gaan trouwen." Zeg ik en Niall knikt instemmend.
Als ik de volgende ochtend wakker word, zie ik dat het 11.02 is. Waarschijnlijk is iedereen al beneden. Ik kleed me aan en ik doe mijn sieraden om. Ik denk terug aan gisteravond. Hoe perfect alles was. Hoe perfect Niall is.
Ik loop naar beneden, met mijn ring om. Ze zien hem vanzelf wel. Ik ben zo benieuwd naar hun reactie.
"AM!" Schreeuwt Fleur na een tijdje. Volgens mij heeft ze het door. "GEFELICITEERD!" Zegt Fleur enthousiast terwijl ze me een knuffel geeft. De jongens, behalve Niall, kijken ons raar aan. Al snel hebben ze het door. "Gefeliciteerd guys!" Zeggen de jongens allemaal. "Ahw, Amber, I knew it. Gefeliciteerd sis." Zegt Louis. "Dank je." Zeg ik en ik geef Louis een knuffel.
"Hoe was het gisteravond?" Vraagt Fleur en Niall en ik beginnen alles te vertellen.
Dit was het dan bijna. Er komt alleen nog een epiloog aan...
JE LEEST
The luckiest girl on earth {DUTCH STORY}
FanficDe zestienjarige Amber is een diehard directioner. Op een gegeven moment ziet ze zichzelf staan op Louis' Twitter. Hierna noemt ze zich 'the luckiest girl on earth'. Maar waarom? - Begonnen op 24 juni 2018 Geëindigd op 11 maart 2019 Beste rangschikk...