Hoofdstuk 41

77 4 3
                                    

*Ambers POV*

"Niall vindt iemand anders leuk," zeg ik wanneer ik binnenkom. Er stroomt een traan over mijn wang. "Wat?! Hoe weet je dat?" Vraagt Fleur en ik begin het uit te leggen.

"Dus Niall weet nu nog steeds niet dat je hem leuk vindt?" Vraagt ze en ik schud mijn hoofd. "En dat ga ik ook echt niet vertellen. Hij vindt iemand anders leuk, maar zij hem niet. Ik ga hem nu echt niet vertellen dat ik hem leuk vind." Zeg ik en ze knikt begrijpend.

"Weet je eigenlijk wie het meisje is die hij leuk vindt, maar zij hem niet?" Vraagt Fleur en ik schud mijn hoofd. "Nee, dat heb ik niet gevraagd, maar eigenlijk wil ik dat ook wel weten. Ik vraag het wel ooit als het perfecte moment daarvoor er is." Zeg ik en Fleur knikt. "Fuck dat perfecte moment, ik ga nu gewoon naar hem toe." Zeg ik en ik loop Fleurs kamer uit. "Succes!!!" Hoor ik haar nog net zeggen.

"Niall?" Vraag ik terwijl ik op zijn door klop. "Kom binnen," Zegt hij en ik open de deur. "Ik had nog een vraagje," zeg ik terwijl ik op zijn bed ga zitten. "Vraag maar," zegt hij. "Wie is dat meisje die je leuk vindt? Gewoon uit nieuwsgierigheid." Vraag ik en hij schudt zijn hoofd. "Ga ik niet zeggen, je kent haar namelijk, heel goed zelfs," zegt hij en ik schrik. Ook hij vindt Fleur leuk. Ik kijk hem verward aan en ik loop zijn kamer uit.

"Fleur, Niall vindt jou leuk," zeg ik en er stromen tranen over mijn wangen. "Shit. Hoe weet je dat?" Vraagt Fleur. "Hij zei dat ik het niet mocht weten, omdat ik haar ken. Ik ken haar heel goed." Zeg ik. "Shit man," zegt Fleur en ik loop haar kamer uit.

Ik heb nu echt zin in eten, dus loop ik naar beneden om wat eten te halen. Wanneer ik beneden kom, zitten Harry en Fleur samen op de bank te zoenen. "Get a room," zeg ik grinnikend en ik loop weer naar boven.

"Ze wilde weten wie ik leuk vind," hoor ik Niall zeggen terwijl ik langs zijn kamer loop. Met wie staat hij te praten? Al snel hoor ik Louis' stem. "Wat heb je toen gezegd?" Hoor ik Louis vragen. "Dat zij haar heel goed kent." Hoor ik Niall zeggen en ik loop weg. Ik ga ze niet afluisteren. Als ze daar achter komen, haten ze me denk ik een beetje, het is best wel privé. En anders, als zij het nu over Fleur hebben, is dat alleen nog maar pijnlijker. Toch blijf ik nog even staan, ik ben toch best wel nieuwsgierig nu.

Ondertussen ga ik nog even naar de wc, en dan blijf ik zo wel weer staan. Als ze erachter komen dat ik hier sta, zeg ik wel gewoon dat ik net terugloop van de wc.

"Je moet het Amber vertellen denk ik, Ni." Hoor ik Louis zeggen wanneer ik weer terug loop. Nu ben ik er helemaal klaar mee. Ik storm binnen. "Wát moet Niall mij vertellen?" Schreeuw ik half. "Am..."


Wat moet Niall Amber vertellen? Oef ik hou van cliffhangers :)

Ugh ik haat mezelf dat ik zowat een maand niet meer heb geüpload. Ik zit nu midden in mijn toetsweek dus daar heb ik afgelopen weken veel voor geleerd, ik ben nog 3 dagen ziek geweest, letterlijk de eerste keer in 5 jaar of zo dat ik écht ziek was, dus ik had geen idee wat ik moest doen. Uiteindelijk heb ik alleen maar youtube zitten kijken.

Maar oké, ik heb eindelijk een nieuw hoofdstuk :) ik heb echt het gevoel dat het een beetje langdradig wordt enzo.. laat ff weten of je dat ook vindt. Ik probeer er trouwens wel al redelijk snel een eind aan te maken tho, ik wil een nieuw verhaal starten haha.

Xx Anne-Rins

The luckiest girl on earth {DUTCH STORY}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu