Hoofdstuk 14

120 5 0
                                    

*Ambers POV*

Als ik wakker wordt, zie ik dat Louis al wakker is. "Wanneer moet je weer door gaan met je tour?" vraag ik. "Morgen ga ik weer naar Schiphol, en dan ga ik vliegen naar België." Shit... De tijd gaat echt snel voorbij. Gelukkig zie ik Louis over een paar dagen weer, als hij weer terug is in Amsterdam. Hij geeft dan zijn concert en Fleur en ik staan backstage.

Vandaag gaan we shoppen in Amsterdam. Nu maar hopen dat we niet worden herkend.

"Waar wil je beginnen?" Vraagt Louis. "Maakt mij echt niet uit." Eigenlijk weet ik dat wel. Ik wil naar de Calvin Klein store. Maar ja daar is het veel te duur. Het lijkt alsof Louis mijn gedachten kan lezen. "Ik wil wel naar de Calvin Klein store, voor een nieuwe broek." Oh top dan kan ik daar ook meteen heen.

*In de winkel

"Die broek zou je echt goed staan, Am!" 295 euro. Shit. Dat heb ik dus niet.

*Louis' POV*

Ik zie dat ze twijfelt. Ik heb genoeg geld dus ik betaal het wel voor haar. "Ik betaal het voor je." "Nee joh hoeft niet." Zegt ze. Dat antwoord had ik al verwacht. Ik dring er toch nog even op aan, zodat ze het hopelijk toch wel doet. Oké top. Ze gaat naar de paskamers met de broek.

Wanneer ik en Amber allebei een goede broek hebben, reken ik ze af. "Waar wil je nu heen?" vraag ik. "Ik zag een leuk shirt bij de Zara, maar hij was er niet meer in mijn maat. Is het goed als we daar nu ff nog kijken?" vraagt ze. "Ja tuurlijk." zeg ik en we lopen naar de Zara.

Nadat we hebben gewinkeld, gaan we terug naar huis. Amber ziet er best wel uitgeput uit. Ik merk dat ze sneller begint te ademen.

*Ambers POV*

Wowow wat gebeurt er. Ik merk dat ik sneller begin te ademen, dat ik het benauwd krijg en dat ik duizelig wordt. Ik heb dit veel vaker, maar nooit zo erg. "Amber? Amber? Gaat het?" hoor ik Louis nog zeggen. Dan wordt het zwart voor mijn ogen.

*Louis' POV*

Het gaat niet goed met haar. Ze valt flauw, lijkt wel. Gelukkig valt ze in mijn armen en niet op de stenen of zo. "IEMAND BEL 112!" schreeuw ik. Ik weet niet goed wat ik moet doen. Ik hoor al vrij snel ambulance aankomen. 

Dit hoofdstuk is echt prut en kort en ja ik ben er echt niet blij mee, maar ja ik kon er niet echt iets anders van maken sorry guys x

Binnenkort komt er een XXL hoofdstuk van meer dan 1000 woorden volgens mij, dus ik hoop dat het dat wel goed maakt :) 

Het duurt nog wel ff voordat die online komt, want dat is hoofdstuk 17. 

~Anne-Rins

The luckiest girl on earth {DUTCH STORY}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu