Hoofdstuk 19

95 6 1
                                    

*Ambers POV*

Het weekend is weer voorbij en het gewone leven gaat weer verder. Als ik op school aankom, loop Robin meteen op me af en hij geeft me een kusje. We hebben het eerste uur samen wiskunde, dus daar lopen we samen met Fleur en de rest van zijn vrienden heen.

Het is zo vreselijk saai. Die man is mega chagrijnig en je hebt een plattegrond. Ik zit naast de stomste jongen van de hele school. Hij laat vet smerige scheten en het is echt zo'n betweter, ugh.

Tijdens de les krijg ik een briefje naar me gegooid.

'Na school afspreken? X Robin'

Ik kijk zijn kant op en ik knik. Hij glimlacht en ik glimlach terug.

*Louis' POV*

Als we Ambers kamer binnenlopen, zie ik weer alle posters die ze van ons heeft hangen. Ik zie dat de jongens er ook naar kijken. "Ik wist niet dat sommige meiden zulke kamers hadden, ik zou gek worden. Van elke plek wordt je wel aangestaard door iemand." Zegt Niall en ik moet lachen.

Ik besluit Amber te appen om haar naar huis te laten komen voor de verrassing.

U: Hey, ik heb een verrassing voor je, kom als je thuis ben naar boven lopen :)

Amber💕: Oehh ik kan niet tegen verrassingen, wat is het?

U: Als ik het vertel is het geen verrassing meer en ik hou er wel van om mensen te verrassen dus kom nou maar :))

Amber💕: Neeeee zeg wat het is!

U: Nope ik hou mijn mond. Kom nou maar ;)

Denk maar ik ga het vertellen.

Na een kwartiertje hoor ik de deur open gaan. "Jongens! Stil allemaal, ze is er." Schreeuw-fluister ik.

Ik hoor 2 mensen naar boven lopen. Wie zouden dat zijn? Amber en ...?

Ik besluit om Amber nog een keer te appen.

U: Loop naar de badkamer

Ik merk dat ze erheen loopt, maar ook snel weer daar weg is. Ik stuur haar nog een appje.

U: Loop naar jouw slaapkamer

*Ambers POV*

Wanneer ik daarheen loop, hoor ik al het een en ander. Wanneer ik de kamer binnenloop, zie ik 4 jongens op mijn bed zitten. Louis staat ernaast. Ik moet gillen. Dit is gewoon fucking One Direction!

"Maak kennis met mijn 4 beste vrienden." Volgens mij merken ze dat ik ben bevroren. Ze komen allemaal 1 voor 1 naar me toe lopen. Eerst geeft Niall me een knuffel en ik kan het nog steeds niet geloven. "Hoi, ik ben Niall." Ik moet lachen en ik kan eindelijk weer bewegen. "Alsof ik dat nog niet wist," zeg ik lachend. Ook hij moet lachen. "Nou, ik ben Amber dus." Zeg ik en ik geef de rest ook een knuffel.

"Wie is dat?" Vraagt Louis terwijl hij naar Robin wijst. "Dat, Louis, is Robin." Zeg ik. "OELALAAA DE ROBIN, RIGHT?" Schreeuwt/vraagt hij. "Jep, de enige echte." zeg ik en ik moet lachen. "Hi Robin, leuk je te leren kennen." "Hoi Louis, ook leuk om jou te leren kennen." "1 ding bro, breek mijn zusje niet, dan ben je nog lang niet jarig." zegt Louis met een lach. Robin knikt. Ahw Lou is zo'n lieve broer.

IK STA OP #67 IN WILLEKEURIG! Oké, misschien lijkt dit niet heel hoog, maar ik vind van wel want ik had nooit gedacht dat sowieso iemand dit zou lezen. Ik heb nu bijna 300 reads DUS DANKJEWEL DAARVOOR!

Ik heb nog vakantie btw, waardoor ik zo ongeveer iedere dag een hoofdstuk kan plaatsen :) ik heb vooruit geschreven tot hoofdstuk 24 ofzo, dus ik kan voorlopig nog veel plaatsen. Ik ben van plan om in het nieuwe schooljaar me wat meer te focussen op school, dus ik ga in de vakantie alvast veel schrijven, zodat jullie niet 2 maanden zonder hoofdstuk zitten.

~Anne-Rins

The luckiest girl on earth {DUTCH STORY}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu