Hoofdstuk 16

115 5 0
                                    

*Ambers POV*

Ik heb voor het eerst in 1000000 eeuwen zin in school. Ik wil Fleur gewoon weer zien. Robin blijft in mijn gedachten. Meende hij dat nou? Mijn gedachte wordt verstoord door de bel. Dat zou Fleur wel zijn, we fietsen namelijk altijd samen naar school.

"Heyy" zeg ik en ik geef haar een knuffel. "Gaat het weer een beetje?" vraagt ze bezorgd. Ondertussen lopen we naar onze fietsen. "Jaa, het gaat wel goed. Alleen mis ik Louis nu al." "Ahhww, gelukkig zitten we backstage bij zijn concert volgende week. Dan kan je de hele tijd naar hem staren." Zegt Fleur en ik moet lachen.

Als we op school aangekomen zijn, voel ik allemaal ogen in mijn rug branden. Het boeit me niet. "Ik loop even naar de wc." Zegt Fleur. Ik knik. Op dat moment zie ik dat Robin naar me toe komt lopen. Hij is echt wel cute, maar ik ben bang dat hij echt zo'n player is. Hij komt verlegen naar me toe. "Hey." zegt hij verlegen. "Hoii." zeg ik. "Heb je zin om een keer met me af te spreken?" vraagt hij. Omg hij is echt cute. "Ja, natuurlijk." zeg ik. Zijn gezicht fleurt op. "Ik app je wel wanneer en hoelaat." Ik knik. Ik ga Fleur even zoeken.

"Raad eens wie er binnenkort op date gaat?" zeg ik. Fleur stormt op me af en geeft me een knuffel. "Nice, Am! Met wie?" "Met Robin." Ik voel dat ik moet blozen.

Ik weet dat hij een player was, maar ik zeg niks. Misschien is hij wel veranderd. Eerst deze date maar af wachten en dan zien we wel verder.

Na 2 uur hebben we pauze. Ik zie dat ik een appje heb van Louis.

Louis💕: Hey, hoe is het op school?

Ahw wat lief dat hij daar naar vraagt.

U: Ik ben net op date gevraagd.

Louis💕: OEHH IS AMBER IN LOVE?

U: Haha, zo ver is het nog niet hoor. We hebben nog geen eens een datum voor de date.

Wanneer ik dat heb gestuurd zie ik dat ik een appje van Robin heb.

Robin: Hey, kan je zaterdagavond? Zeg dan meteen je adres, dan kom ik je ophalen.

U: Hoii, jaa ik kan zaterdagavond. Mijn adres is Schepenlaan 14.

Robin: Tot zaterdagavond! Ik kom je 19.00 uur ophalen x

U: Jaa is goed, tot dan!

En ik klik mijn telefoon uit.

De volgende ochtend is het vrijdag. Gister is er verder niet zoveel gebeurd. Morgen heb ik een date met Robin. Maar waar we heen gaan? Ik wilde dat ik die vraag kon beantwoorden.

Als ik op school aankom hoor ik allemaal gefluit. Het komt van de vrienden van Robin vandaan. Zo irritant dit. Ik weet eigenlijk niet goed of ik hem leuk vind of niet, maar daar kom ik misschien wel morgen avond achter. 

Heeyy, het volgende hoofdstuk is een XXL hoofdstuk en ik hoop dat jullie dat leuk vinden! Ik heb eigenlijk geen idee wanneer die online komt, waarschijnlijk over een paar dagen. 

~Anne-Rins

The luckiest girl on earth {DUTCH STORY}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu