*3 maanden later (A/N anders is het zo saai, als ze 6 maanden op tour zijn)
*Ambers POV*
Vandaag zijn de jongens eindelijk weer bij ons in het land. We gaan naar ze toe en we blijven een paar nachten bij hun in het hotel. Ze landen zometeen op Schiphol, dus we vertrekken zo. Ik heb nog niemand over Harry vertelt. Ik mis hem zo erg. Ik ga het nu nog niet vertellen aan Louis. Ik denk niet dat hij het leuk vind en ik wil zijn tour niet verpesten.
"FLEUR! KOM JE? WE MOETEN GAAN!" Schreeuw ik naar boven. "JA IK KOM ER BIJNA AAN!" Schreeuwt Fleur terug.
Na 10 minuten kwam Fleur eindelijk. We worden door Esther (a/n voor als je het was vergeten, de adoptiemoeder van Amber) naar het vliegveld gebracht.
"Bij welke aankomsthal komen ze aan?" Vraagt Esther. "Bij aankomsthal 1," zeg ik. Over 5 minuten komen ze als het goed is, maar vaak is dat nog wel wat later.
10 minuten later zijn we bij de aankomsthal. We zien allemaal mensen uit de hal komen, maar geen Louis, Niall, Harry, Liam of Zayn. "Ik kijk wel ff op zo'n bord of ze misschien vertraging hebben," zegt Esther en ze loopt weg.
Een paar minuten later zie ik Louis aan komen lopen. Hij kijkt zoekend rond maar dan ziet hij me. Ik ren naar hem toe en spring in zijn armen. "Ik heb je gemist, bro," zeg ik na onze knuffel. "Ik jou ook, sis," zegt hij. Ik geef de anderen ook nog een knuffel. Ik vind het moeilijk bij Harry, maar ja ik denk dat dat ook niet zo heel gek is. Na de tour ga ik het aan Louis vertellen. Ik hoop echt niet dat hij het verbiedt of boos wordt of zo.
"Wanneer hebben jullie weer een concert?" Vraagt Fleur als we thuis zijn. "Morgen, maar jullie mogen backstage, als jullie dat willen," zegt Louis. "Top, hoe laat begint het?" zeg ik. "Om half 9, maar het voorprogramma begint om 7 uur." Zegt Harry. Harry... Zet hem gewoon uit je hoofd. Ik word gek van mijn eigen gedachten. "Hallo Amber? Aarde aan Amber?" Vraagt Harry terwijl hij met zijn hand voor mijn gezicht zwaait. "Oh ja, wat is er?" "Ik heb de rest van de familie ook gevraagd om te komen backstage, goed toch?" zegt Louis. "Ja natuurlijk!" Zeg ik enthousiast. "Mijn gezin komt ook, net zoals van de rest van de jongens," zegt Niall. "Yes, gezellig," zegt Fleur vrolijk.
Inmiddels is het avond. Het is half 11 geweest. We gaan vroeg slapen, omdat de jongens hun rust nodig hebben door de tour. Vandaag hebben we met de jongens gekletst en wat films gekeken. Ik zat vooral naar Harry te kijken dus veel heb ik niet van de film meegekregen.
-
Zometeen gaan we naar het concert. De jongens zijn er al voor soundcheck enzo. Esther brengt ons weer en zij blijft ook meteen het concert kijken.
Wanneer we de auto uitstappen, wordt mijn naam vaak geroepen. Ik ben dit dus echt totaal niet gewend. Ik loop naar de fans toe. Ik geef ze knuffels en ga met ze op de foto. Ik vraag aan iedereen of ze de foto's via dm kunnen sturen, zodat ik ze ook heb. Ik denk dat ik er eentje of een paar op mijn insta story zet, dat vinden de fans wel leuk hoop ik.
Na 20 minuten ga ik naar binnen. We komen backstage en we zien de jongens nog even. We zien de gezinnen van de andere jongens ook en we gaan bij hun zitten. Ik ga op een stoel zitten en dan begint het concert.
Na het voorprogramma, door 5SOS, komen de jongens op. Ik merk nu al dat ik alleen nog maar naar Harry kan kijken. Fuck. Ik moet nog 3 maanden volhouden zonder het aan Louis te vertellen. Ik denk niet dat Louis het leuk gaat vinden als ik zeg dat ik een van zijn beste vrienden leuk vind. Ik zou het ook niet leuk vinden als hij opeens met Fleur krijgt.
Na het concert komen de jongens naar ons toe. We rijden met zijn allen naar huis, want ze blijven in hun eigen huis aankomende 2 nachten.
School kilt me. Sorry dus dat ik niet echt veel schrijf, maar dat komt omdat ik super druk ben met school. Ik heb volgende week 5 toetsen en ik had er deze week 3. Sorry dus dat ik niet zo veel plaats, maar als het weer rustiger is, ga ik meer plaatsen als dat lukt :)
OJA BTW MENSEN SUPER BEDANKT VOOR 600 READS!!!!! LOVE JULLIEEEE
~Anne-Rins
JE LEEST
The luckiest girl on earth {DUTCH STORY}
FanficDe zestienjarige Amber is een diehard directioner. Op een gegeven moment ziet ze zichzelf staan op Louis' Twitter. Hierna noemt ze zich 'the luckiest girl on earth'. Maar waarom? - Begonnen op 24 juni 2018 Geëindigd op 11 maart 2019 Beste rangschikk...