Hoofdstuk 21

101 5 4
                                    

*Louis' POV*

Wanneer ik beneden kom, zie ik dat Amber heel dicht tegen Robin aanligt. Echt vet cute.

"Amber, ik heb zo afgesproken om met Lottie de stad in te gaan, maar eerst komt ze ff hierheen om onder andere jou te ontmoeten. Jullie zijn immers zusjes." Zeg ik en ze knikt.

De bel gaat. "IK GA WEL!" Roep ik door het huis.

"Hey Lottie!" Zeg ik tegen Lottie en ik geef haar een knuffel. "Hey Lou," Zegt ze. "Kom binnen." Zeg ik en ze stapt naar binnen.

"Daar is mijn zusje!" Zegt ze tegen Amber en ze loopt naar haar toe. Lottie geeft Amber een uitgebreide knuffel en na een tijdje laten ze los. "En wie is dat?" Vraagt Lottie terwijl ze naar Robin kijkt. "Dat, Lottie, is mijn vriendje Robin." Zegt Amber en ik zie dat ze bloost.  "Ahw wat leuk! Behandel haar wel goed, Robin." Zegt Lottie en Robin knikt. "Ik zou geen reden hebben om haar niet goed te behandelen dus dat komt helemaal goed." Zegt Robin en ik moet lachen.

"Lottie, zullen we dan maar gaan?" Vraag ik na een tijdje. "Is goed. Doei Amber! Oja, ik stuur zo wel via Louis' telefoon mijn nummer door." Zegt ze nog tegen Amber. "Doei Lottie!" Zegt Amber nog voordat we het huis uitlopen.

*Ambers POV*

"Ik ga zo naar huis." Zegt Robin wanneer de film net is afgelopen. "Oh oké, wat ga je dan doen?" Vraag ik een beetje verdrietig. Ik heb echt geen zin dat hij weg gaat. Anders ga ik me echt vervelen namelijk. "Uhh geen idee." Zegt hij dan. "Blijf dan hier," Zeg ik en ik probeer hem te overtuigen. Hij knikt. "Oké is goed." Zegt Robin en hij geeft me een kusje.

*3 uur later*

"IK BEN THUIS!" Schreeuwt Louis door het hele huis. (nee door het halve huis duhh.) "HEEYY LOU SHOW ME YOUR CLOTHES!" Schreeuw ik terug en ik ga naar beneden. "Waar is Robin?" Vraagt Louis als hij ziet dat ik alleen beneden ben. "Hij is naar huis gegaan een uurtje geleden." Zeg ik. "Laat zien wat je hebt gekocht!" Zeg ik en hij begint een hele modeshow te houden. Ik ga helemaal stuk omdat hij het zo grappig laat zien.

Wanneer ik op de klok kijk, zie ik dat het vier uur is. Fleur zou zo wel komen, ze zou hier rond kwart over vier zijn namelijk.

DING DONG (originele bel)

"IK DOE WEL OPEN!" Schreeuw ik en ik ren naar de deur. Dat gaat niet zo soepel want ik ga vol op mijn muil en ik kom met een harde bonk op de vloer terecht. Ik zie dat Louis en Niall -die inmiddels naar beneden was gekomen om eten te halen- bezorgd kijken. Niall rent meteen naar me toe en vraagt of het gaat, maar ik kan eigenlijk mijn lach niet meer inhouden en ik krijg de slappe lach. Louis en Niall merken het en ze lachen ook keihard mee.

Na een tijdje hoor ik de bel nog een paar keer tringen. (heet dat zo? Anders is het vanaf nu een ww :) ) Oja Fleur staat voor de deur. Niall helpt me opstaan en ik loop naar de deur en doe hem open. (nee ik laat hem dicht duh)

"Hey hoezo duurde het zo lang voordat je de deur open deed?" Vraagt ze en ik moet lachen. Ze kijkt me vragend aan met de 'wtf waarom lach je'- blik en ik begin alleen maar harder te lachen. "Nou, je weet dat ik niks kan. Ik ging met al mijn enthousiasme naar de deur toe maar ja, dat ging natuurlijk weer fout want ik ging vol op mijn muil en ik ging toen helemaal stuk. En ja toen duurde het nog een paar minuten voordat Louis, Niall en ik gestopt waren met lachen." Vertel ik terwijl ik nog steeds helemaal stuk ga. Ook zij moet keihard lachen en na een tijdje komt Louis kijken of alles wel goed gaat met ons.

We lopen naar binnen en we gaan een film kijken. "WIE GAAT ER MEE FILM KIJKEN?" Schreeuwt Louis door het huis. Al snel hoor ik een horde olifanten van de trap afkomen. "Dat zullen de jongens wel zijn," zeg ik lachend. En ja hoor, even later komen er 4 jongens de kamer in lopen. "Wat voor film gaan we kijken?" Vraagt Zayn. "Ik heb echt geen idee, comedy?" Vraagt Fleur. "Jaa, is goed." Zegt Zayn. Na een tijdje gezocht te hebben, hebben we een leuke film op Netflix gevonden en die gaan we kijken. (ja duhh natuurlijk gaan we die kijken). "Wilt er iemand chips of drinken?" Vraag ik na een tijdje terwijl ik de film op pauze zet. "Ja is goed." Zeggen Niall en Zayn. "Ik pak wel gewoon wat flessen en een paar zakken chips zodat jullie zelf kunnen kiezen." Zeg ik en ik loop naar de voorraadkast met het eten en drinken.

Vinden jullie dit boek tot nu toe leuk? Ik hoop het wel natuurlijk, maar heel eerlijk zijn x

~Anne-Rins

The luckiest girl on earth {DUTCH STORY}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu