*Ambers POV*
Niall is de afgelopen dagen best wel somber. Ik heb geen idee wat hij heeft gehoord of gezien, maar het zag er niet goed uit. Misschien zag hij wel iets op insta voorbij komen. Ik ga zo wel even naar hem toe om te kijken hoe het met hem is.
Ik klop op Nialls deur. "Niall? Kan ik binnenkomen?" Vraag ik. Geen reactie. Heb ik wat verkeerd gedaan of zo? Ik klop nog een keer aan. Weer geen reactie. Dan maar naar binnen.
"Hey, je weet dat ik er altijd voor je ben, toch?" Vraag ik en Niall kijkt op. "Heb ik gezegd dat je binnen mocht komen?" Zegt hij boos en ik schrik ervan. "Niall, wat is er? Wat heb ik verkeerd gedaan?" "Jij hebt niks verkeerd gedaan, ik ben net achter iets gekomen waar ik liever niet achter kwam." Zegt hij en ik kijk hem niet begrijpend aan. "Waar kwam je achter?" Vraag ik hem en ik zie dat hij weer tranen in zijn ogen krijgt. "Het meisje die ik leuk vind, vind mij niet leuk." Zeg ik en ik zie een traan langs zijn wang stromen. "Ik wil even tot rust komen, ik ga naar buiten." Zegt hij en voordat ik ook nog maar iets kan doen is hij al beneden.
Niet veel later sta ik nog steeds op zijn kamer en hoor ik de deur dicht slaan. Dus Niall vindt mij niet leuk. Hij vindt iemand anders leuk. Ik ga op zijn bed zitten en ik begin te huilen.
Na een tijdje op Nialls bed hebben gelegen/gezeten sta ik op en ga ik naar beneden. "Is Niall al terug?" Vraag ik aan de jongens, die alle 4 beneden zitten, gamend. "Nee, geen idee waar die naartoe is." Zegt Zayn. "Shit" zeg ik zachtjes. "Ik ga hem zoeken." Zeg ik vastbesloten en voordat iemand ook maar iets kan antwoorden doe ik mijn jas en schoenen aan en loop ik naar buiten.
Eigenlijk vind ik het wel lekker om buiten te zijn nu. Niet de reden, maar ik vind het niet erg om nu buiten te zijn, ookal is het zo koud.
Ik denk dat ik het best in een restaurant, café, supermarkt of snackbar kan zoeken. Ik denk dat hij wel achter eten aangaat nu.
Na 2 café's, 1 supermarkt, 1 snackbar en 2 restaurants is er nog 1 optie: het café op de hoek. Ik hoop zo erg dat hij daar is en ik loop er heen.
Niet veel later kom ik aan bij het café en daar zie ik hem zitten. Thank god.
"Hey" zeg ik een beetje awkward tegen hem. Hij kijkt op en als hij me ziet kijkt hij me hart gebroken aan. "Kunnen we praten?" Vraag ik hem en hij knikt. Ik ga tegenover hem zitten en ik begin te praten.
"Weet je, de jongen die ik leuk vind, vind mij ook niet leuk. Ik begrijp je nu heel goed, ik ben er ook pas sinds net achter gekomen." Zeg ik, zonder te verraden dat ik hem leuk vind.
"Klote gevoel, hè?" Vraagt hij en ik knik. "Verschrikkelijk. Ik dacht echt dat hij mij leuk vond, maar blijkbaar niet." Zeg ik, een beetje verdrietig.
"Zullen we zo weer terug naar huis gaan?" Vraag ik hem, nadat we ongeveer een uurtje gepraat hebben. "Ja is goed, dank je, dat je er voor me was." Zegt hij en ik glimlach. "Mag ik een knuffel? Ik heb er gewoon even eentje nodig." Zeg ik en hij komt naar me toe om me een knuffel te geven. Het voelt fijn en vertrouwd, ook al ben ik gefriendzoned.
Wanneer we weer thuiskomen, zie ik dat de jongens nog steeds aan het gamen zijn, en dat Fleur op haar telefoon zit. Ik pak mijn telefoon en ik app haar dat ze zo naar boven moet gaan, heel subtiel. Al snel leest ze het en ik zie haar naar boven lopen. Niet veel later doe ik de deur open om naar binnen te gaan, no shit sherlock.
"Dank je, voor het praten," zeg ik tegen Niall en ik kijk hem dankbaar aan. "Geen dank, ik vond het ook fijn. Iemand die me super goed begrijpt nu, omdat ze het ook meemaakt is altijd fijn." Zegt hij en ik kijk hem een beetje raar aan. "Nee dat is niet wat ik bedoel, ik bedoel dat het fijn is dat ik niet de enige ben," zegt hij lachend en ik moet ook lachen. "Ik ga naar Fleur toe, doei," zeg ik en ik geef hem een knuffel.
Happy new year guys!
Ik hoop echt dat ik nog deze kerstvakantie veel vooruit kan schrijven zodat ik regelmatig nog kan uploaden, dus ik ga nu weer verder schrijven :)
Xx Anne-Rins
JE LEEST
The luckiest girl on earth {DUTCH STORY}
FanfictionDe zestienjarige Amber is een diehard directioner. Op een gegeven moment ziet ze zichzelf staan op Louis' Twitter. Hierna noemt ze zich 'the luckiest girl on earth'. Maar waarom? - Begonnen op 24 juni 2018 Geëindigd op 11 maart 2019 Beste rangschikk...