*XXL HOOFDSTUK*
*Ambers POV*
Inmiddels is het zaterdagmiddag. Fleur komt zo om kleding uit te zoeken voor vanavond. Ik weet eigenlijk niet goed of ik hem nou leuk vindt. Maar ja daar kom ik misschien vanavond wel achter.
Inmiddels hebben we mijn kleding en make-up gedaan. Het is 19.25. Perfecte timing dit haha.
De bel gaat. Het is precies 19.30. Lekker op tijd haha.
"Heyy" Zegt hij. Omg hij heeft een scooter. Best logisch haha, hij is 16. Ik wil eigenlijk ook een scooter, maar daar heb ik het geld niet voor en mijn ouders willen het ook niet betalen.
"Waar gaan we heen?" vraag ik. Ik wil het zo graag weten. "Raad maar." "Gaan we naar het strand?" vraag ik. "Hoe raad je dat in één keer?" Vraagt hij. "Gewoon slim zijn." Hij lacht. Hij is echt cute als hij lacht. Niet alleen dan. Ik heb antwoord op mijn vraag. Ik vind hem leuk.
Moet ik hem stevig vasthouden? Of is dat raar? Hij merkt dat ik met die vraag zit. "Je mag me gewoon vasthouden hoor." Zegt hij en hij moet lachen.
Wanneer hij de scooter heeft geparkeerd lopen we over het strand. We praten over van alles. In de tweede zaten we bij elkaar in de klas, maar vorig jaar en dit jaar niet meer. Hij vertelt over zijn hobby's en vraagt naar de mijne. Ook vraagt hij wat ik in mijn vrije tijd doe en ik vertel alles over 1D. Ja sorry hoor maar als je bevriend met me bent zou je er maar mee moeten leven dat ik zo erg fan van 1D ben.
"Een van hun is je broer, right? Hoe zit dat eigenlijk?" vraagt hij. Zal ik het vertellen? Ja of course, waarom niet. Ik begin het uit te leggen. Hij knikt af en toe als teken dat hij het snapt en dat hij luistert. "Ken je de andere jongens van 1D eigenlijk ook?" vraagt hij als ik ben uitgepraat. Ik begin weer enthousiast te vertellen. "Nee, dat niet. Maar ik ga wel bij Louis fixen dat ik ze ga ontmoeten. Omg dat gaat echt geweldig worden."
Hij moet lachen als ik zo enthousiast vertel.
"En wat maakt hun nou zo geweldig?" vraagt hij. "Moet je dat nog vragen?" vraag ik en ik moet lachen. Ik begin weer te vertellen. "Ze zijn fucking knap, maken goede muziek en ja ik hou gewoon hartstikke veel van hun." Hij begint weer te lachen. "Laat me maar een foto zien van hun dan." We gaan stil staan. Ik pak mijn telefoon en ga naar mijn galerij. "Wat voor foto wil je? Eentje dat ze lachen, zonder Zayn, met Zayn en oja van welk jaar?" "Doe maar de mooiste." Ik lach. Ik pak de mooiste erbij en laat hem zien. Het lijkt alsof hij goedkeurend knikt. "Ik zie al wel weer waar jij je knapheid van hebt." Ik voel dat ik moet blozen.
Op een gegeven moment vraagt hij of ik iemand leuk vind. Shit, eigenlijk wel maar straks vind hij mij niet leuk. "Ja." zeg ik dan maar. "Jij?" vraag ik. "Ik ook ja." Dan staan we stil. Eigenlijk ben ik wel benieuwd wie dat meisje is. "Wie is de gelukkige?" vraag ik dan maar. Hij kijkt naar mijn lippen. Hij buigt naar voren en zoent me. Ik zoen hem terug.
"Is dit een antwoord op je vraag?" vraag hij als hij zich weer terug buigt.
Inmiddels is het 2,5 uur later. "Zullen we daar een ijsje halen?" vraagt hij als we een ijskraam zien staan. Ik knik en we lopen erheen.
Rond 23.00 zijn we weer bij mijn huis.
"Voor herhaling vatbaar?" vraagt hij. Ik moet lachen. "Jaa zekersss." Hij moet ook lachen. "Ik app je nog wel voor de volgende date dan." Zegt hij en hij geeft me een knipoog. Ik voel me alweer blozen. "Was leuk! Doeii." Zegt hij. "Doeii." Zeg ik en hij gaat weg.
Ik bel Fleur, want ze zei dat ik haar moest bellen als ik weer thuis was zodat ik alles kon vertellen.
*Fleurs POV*
Inmiddels ben ik bij Amber thuis. Ik merk dat er teleurstelling is.
"Wat is er Am?" vraag ik. "Niks. Er is niks." Zegt ze. Eigenlijk geloof ik haar niet, maar ja misschien komt het nog wel.
"Zullen we een film kijken? Ik kan vragen of je hier mag blijven logeren." Vraagt Amber. "Jaa is goed, vraag eerst maar of ik hier mag blijven logeren en dan vraag ik het ook ff." Zeg ik en ik bel mijn moeder. Amber loopt naar beneden en ik hoor haar al weer roepen naar haar ouders. Volgens mij horen ze het 20 huizen verderop nog en ik moet lachen.
"Het mag!" Zegt ze wanneer ze weer boven is. "Topp ik mag hier ook blijven." zeg ik. "Yess laten we een film avond en nacht houden dan." Zegt ze en ik moet lachen.
*Ambers POV*
Eigenlijk moet ik even Louis appen. Hij vroeg of ik zou appen als ik weer thuis was.
A: 'Heyy ik ben terug van de date x'
Hij is niet online, maar dat is ook wel logisch aangezien hij nu een concert heeft in België.De rest van de nacht hebben we alleen maar films gekeken. Nou ja eigenlijk beter gezegd 1 film en een serie. We keken This is us en Riverdale. Ik heb Fleur volgens mij een beetje verslaafd gemaakt aan Riverdale. We hebben 7 afleveringen gekeken en toen was de nacht al weer voorbij. Het ging veel te snel eigenlijk.
Het is 9.33 en ik kijk of ik nog appjes heb. Een appje van Louis.
L: 'OEHH hoe was het? Ik wil alles weten! Bel me anders ff zo x'
Laat ik hem dan ff bellen nu.
A: "Heeyy Lou! Hoe ging je concert gister?"
L: "Goed hoor niet zo veel bijzonders haha, maar eerst wil ik weten hoe jouw date was."
A: "Het was wel leukk."
L: "Maar..?"
A: "We hebben gezoend en hij zei dat hij me leuk vond, maar ik weet niet of ik hem leuk vind."
L: "Ahhh, dat weet ik ook niet, denk je vaak aan hem?"A: "Ja"
L: "Ik denk dat jij hem wel leuk vind."
A: "Oké thanks.
L: "Ik moet gaan Am, ik spreek je later nog wel."
A: "Doeii."
En ik hang op.
De volgende dag zie ik dat Robin geappt heeft.
R: 'Heeyy, kan je vrijdagavond afspreken? X'
Ik ren naar beneden om te kijken of ik dan kan. Er staat niks op de kalender dus ja dan kan ik wel ja.
A: 'Jaa, dan kan ik!'
Robin komt meteen online.
R: 'Top! Ik haal je op om 19.30 x'
A: 'Tot dan x'
En dan leg ik mijn telefoon weg.
Deze schoolweek gaat maar langzaam voorbij. Het is inmiddels donderdag. We hebben ontiegelijk veel toetsen dus ik leer me kapot. Ik had denk ik nog liever een toetsweek gehad dan dit. Top dit.
Dit is echt 3 x zolang dan normaal ofzo maar ja dit hebben jullie te danken aan een friend of me Kirstin. Haar wattpad naam is kirstinnh_ dus ga zeker ook op haar acc kijken want ze is ook met een super leuk verhaal bezig x
~Anne-Rins
JE LEEST
The luckiest girl on earth {DUTCH STORY}
FanfictionDe zestienjarige Amber is een diehard directioner. Op een gegeven moment ziet ze zichzelf staan op Louis' Twitter. Hierna noemt ze zich 'the luckiest girl on earth'. Maar waarom? - Begonnen op 24 juni 2018 Geëindigd op 11 maart 2019 Beste rangschikk...