Ik wordt wakker doordat mijn ouders zingend mijn kamer in komen. "Gefeliciteerd met je verjaardag Amber!" zegt mijn moeder. "Gefeliciteerd schat, kleine meisjes worden dus blijkbaar ook groot." Een cadeautje, terwijl ik niks heb gevraagd. Shit ik weet echt niet wat ik kan verwachten. Ik maak het rustig open en ik zie dat het een camera is. Wajow een camera! Ze hebben onthouden dat ik dit vroeger wilde! Ik was het allang vergeten. Ik dacht dat het veel te duur was. "Bedankt pap en mam!" zeg ik enthousiast.
Opeens krijg ik allemaal kriebels in mijn buik. Ik ben jarig. Dat betekent dat ik vandaag ook een Frans SO en wiskunde PW heb. Shit...Als ik op school kom, feliciteren veel mensen mij. Van de helft weet ik nog geen eens het bestaan af, maar waarschijnlijk wordt ik nu als 'het zusje van Louis terwijl ze dat nog maar een week weet en hij niet' gezien. Hierdoor weten ze mijn verjaardag zeker. Eerste uur frans. Ik heb wel goed geleerd, maar als ik de toets zie denk ik 'waar hebben ze het ooit over'. Shit dit wordt een 3. Elk woord doet me wel aan 1D of Louis zelf denken. Shit Amber, bij de toets blijven. Wat was le poulet ook al weer? Oja het kippenvlees. Die heb ik dan wel goed. Shit woordjes invullen in zinnen... Daar ben ik altijd zo slecht in!
Op die woordjes in zinnen invullen na ging de toets redelijk goed. Nu op naar wiskunde. Toen ik de D-toets maakte, ging het zo slecht... zelf met het uitwerkingenboekje erbij snapte ik niet wat ze deden. Oké top, het ziet er nog niet zo ingewikkeld uit.
We moeten nog een paar uur. Eerst maar naar Nederlands. Echt geen zin in.
Na school fietste ik weer met Fleur naar huis. Zij wilt ook dat ik Louis op ga zoeken. Maar hoe? Ik weet dat hij in Doncaster woont, maar voor de rest? Nu is hij bezig met zijn tour dus ja het heeft sowieso geen zin om naar Doncaster te gaan en om nou naar Amsterdam te gaan 6 december heeft ook geen zin. Iedereen wil hem ontmoeten. Ik kan hem echt niet zomaar ontmoeten denk ik. Misschien leest hij mijn tweet nog wel. Dan kan ik hem tenminste nog ontmoeten. Shit hij moet mijn tweet echt lezen! Misschien gaat hij na zijn tour wel contact opnemen omdat hij nu toch nog te druk is. Laten we dat dan maar hopen!
Ik wil zo graag iemand speciaals. Iemand die me nog specialer laat voelen, op een manier dat niemand anders kan. Het gene wat ik zoek is eigenlijk gewoon een vriendje. Ik heb al best lang een crush op Joe, maar ik denk niet dat hij mij ook leuk vindt. Fleur zegt dat als ik geen actie onderneem, dat het dan nooit wat wordt. Maar hij vindt me sowieso niet leuk en hij is populair dus hij gaat het sowieso aan iedereen vertellen. Daar heb ik dus echt geen zin in.
Eigenlijk zitten er voor de rest niet echt leuke jongens bij mij op school. Nou ja, misschien zitten er nog wel meer leuke jongens op school, maar die ken ik dan niet.
Ik heb echt zin om foto's te maken. Met 1D muziek op de achtergrond begin ik met foto's maken van de natuur. Deze camera is echt super goed! Ik heb echt zin om met zo'n goede camera een foto met Louis te hebben. Louis... de enige jongen waaraan ik kan denken. Ik wil dat hij mij gaat kennen, maar hij is pas over 2 maanden klaar met zijn tour. Ik heb nog steeds niks van hem gehoord...Gaat Louis ooit contact met Amber opnemen?
Heb je nog ideeën, vragen of opmerkingen? Zet het in de reacties!
Xx Anne-Rins
JE LEEST
The luckiest girl on earth {DUTCH STORY}
FanfictionDe zestienjarige Amber is een diehard directioner. Op een gegeven moment ziet ze zichzelf staan op Louis' Twitter. Hierna noemt ze zich 'the luckiest girl on earth'. Maar waarom? - Begonnen op 24 juni 2018 Geëindigd op 11 maart 2019 Beste rangschikk...