Hoofdstuk 42

76 4 3
                                    

*Ambers POV*

"Zat je ons af te luisteren?" Vraagt Louis aan mij en ik schud mijn hoofd. "Nee, ik ging naar de wc en toen hoorde ik alleen die zin die je zei." Zeg ik en hij knikt.

"Maar wat moest je me vertellen Ni?" Vraag ik aan hem en een zucht verlaat zijn mond. Heel sneaky gaat Louis de kamer uit. "Wil je vanavond met me uit eten? Dan kan ik alles rustig en makkelijk uitleggen." Vraagt hij en ik knik. "Gewoon als vrienden?" Vraag ik voor de zekerheid en hij knikt. Ik weet al wat hij vanavond gaat zeggen. Hij gaat zich verontschuldigen over dat hij Fleur ook leuk vindt. Net zoals Harry. Weer gefriendzoned.

"Ik ga weer naar mijn kamer," zeg ik tegen Niall en hij knikt. "Hoe laat spreken we eigenlijk vanavond af?" Vraag ik aan Niall en ik loop weer zijn kamer in."7 uur een restaurant reserveren?" Vraagt Niall en ik knik. "Is goed, kwart voor 7 beneden afspreken dan?" Vraag ik en hij knikt. "Top, tot dan." Zeg ik en nu loop ik echt Nialls kamer uit.

Ik loop naar Fleur toe en ze kijkt me meteen aan. Ik kijk haar een beetje verward aan. "Wat is er gebeurd?" Vraagt ze en ik moet lachen en ik kijk daarna meteen weer serieus. "Ik snap het niet. Ik liep naar de wc en toen hoorde ik Louis en Niall in Nialls kamer praten. Louis zei dat Niall het echt tegen mij moest zeggen, maar ik heb dus geen idee wat. Ik was er helemaal klaar mee en toen stormde ik half boos Nialls kamer binnen en ik schreeuwde zowat 'wát moet Niall mij vertellen?' en nu gaan we als vrienden vanavond uiteten en dan gaat hij mij iets vertellen, wat ik natuurlijk al weet. Hij gaat mij precies vertellen dat hij jou ook leuk vindt, net zoals Harry en dan ben ik weer gefriendzoned." Zeg ik terwijl ik Fleurs gezichtsuitdrukkingen de hele tijd zie veranderen. "Wow," is het enige wat ze zegt. Same mind.

"Fleur, je moet me helpen met een goede outfit uitzoeken. Ik wil niet overdressed zijn maar ook niet underdressed. I need your help!!!!!!!" Zeg ik zo dramatisch mogelijk en ze moet lachen. Ze opent haar kast en ze geeft mij één van haar lievelings jurkjes. "Maar die kan ik echt niet aan doen! Het is jouw lievelings jurkje!" Zeg ik en ze schudt haar hoofd. "Ik verplicht je om hem aan te doen. Ik voel dat het jou geluk gaat brengen." Zegt ze en ik grinnik. "Oké dan, dank je," zeg ik dankbaar en ik geef haar een knuffel.

Inmiddels is het 10 over half 7 en ik loop alvast naar beneden. Ik heb een beetje mascara en concealer opgedaan, niet echt heel bijzonder of zo dus. Als ik beneden kom staat hij daar al te wachten, met een bril op en een net overhemd. Ik hou echt van zijn bril, en volgens mij weet hij dat.

"Ready to go?" Vraagt hij en ik knik. Ik ben zo benieuwd wat hij mij wilt vertellen!

"Je ziet er echt mooi uit, Amber, in dat jurkje." Zegt hij terwijl hij bloost. Ik voel ook dat ik moet blozen en we stappen de auto in.

Gelukkig is het restaurant niet ver. Na ongeveer 10 minuten komen we bij het restaurant aan. We lopen naar binnen en al snel komt er een ober naar ons toegelopen.

"Hallo, hebben jullie gereserveerd?" Vraagt de ober als we binnenkomen. "Ja, op de naam Horan," zegt Niall en ik grinnik. "Loop maar mee," zegt de ober en we lopen achter hem aan.

"Wat wilde je precies vertellen?" Vraag ik nadat we ons drankje en voorgerecht hebben besteld, ondanks ik eigenlijk al het antwoord weet. Weer gefriendzoned.

Pam pam pammm jullie weten nog steeds niet wat Niall gaat vertellen aan Amber :) waarschijnlijk is het wel voorspelbaar maar idc. 

Ik wil echt weer meer schrijven tho, maar ik heb er geen zin in als ik tijd heb en ik heb er wel zin in als ik geen tijd heb. Top dit. 

Ik heb het idee trouwens dat het verhaal echt langdradig en saai wordt, dus zeg ff wat je er van vindt :)

Xx Anne-Rins

The luckiest girl on earth {DUTCH STORY}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu