PROLOG

2.3K 95 16
                                    

- Emmo, co narysowałaś?- zapytała kobieta małą, pięcioletnią dziewczynkę o ciemnych włosach i zielonych jak dziki las, oczach.

- Kwiatuska...- powiedziała dziewczynka z szerokim uśmiechem, pleniąc sobie.

- Cudowny.- odparła pani i nachyliła się nad nią. Patrzyła chwilę jak dziewczynka koloruje płatki kwiata. Po chwili się wyprostowała i podeszła dalej.

Kobieta zatrzymała się ławkę przed dziewczynką i schyliła się nad pewnym chłopcem o ciemnych włosach i piwnych oczach.

- A ty Alex'ie?- zapytała z szerokim uśmiechem.

Chłopiec podniósł się z miejsca i stanął na krześle, tak aby go z każdy widział, zawsze lubił być w centrum uwagi.

- Dinozaura!- ryknął i zaczął udawać dinozaura. Cała sala dzieci wybuchła śmiechem razem z kobietą. Każde dziecko się śmiało, oprócz małej, zielonookiej dziewczynki. Obok niej siedziała blondynka z niebieskimi oczami, która też się nie śmiała. Miała dwa kucyki w ręku i się nimi bawiła.

Dziewczynka z ciemnymi włosami się odezwała.

- Ale ty jestes nie mondly...

Chłopiec na te słowa odwrócił głowę w jej stronę i popatrzył na nią złowrogo.

- Nie plawda!- tupnął nogą.

- Plawda...- odparła dziewczynka.

Chłopiec chciał zacząć płakać. Zszedł z krzesła i podszedł do dziewczynki. Złapał jej obrazek.

- Ej! Odaj!- krzyknęła wstając.

- Nie!- powiedział i podarł obrazek dziewczynki. Dziewczynka otworzyła szeroko usta. Zaczęła płakać a chłopczyk się z niej śmiał.

- Nienawice cie!- krzyknęła ciemnowłosa szlochając.

- Ja cebie tesz!- krzykną.

I tak właśnie się zaczęło...

                  --------

Hejooo!

Na wstępie mówię, że wszystkie błędy w dialogach są napisane specjalnie...  😂😂

To dopiero prolog więc luz...

Kosiam 💗

Nienawiść NIE na rok / 🌹 Perspektywa Emmy Agreste 🌹/  Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz