ODPOWIEDZI BOHATERÓW!

905 42 52
                                    


Witam wszystkich serdecznie w trzecim wywiadzie z bohaterami!

Zaczynamy!!!

Emma

Jesteś zakochana w Alex'ie?

Eeee... Wiesz. Ostatnio na plaży sobie uświadomiłam, że coś tam chyba do niego czuję, ale nie wiem czy to zakochanie. Po za tym... Moje serce należy do Justina Owena ok?

Co czułaś jak Alex puścił te nagranie na twojej imprezie?

A więc tak... Miałam chęć zabicia tego homosapies dlatego, że, iż, ponieważ było to nie na miejscu co odjebał... To tak grzecznie *uśmiecha się niewinnie*

Czy myślisz, że ta ,,przyjaźń", którą zaproponował Alex jest prawdziwa czy to może podstęp...

Też myślałam na początku, że mnie w chuja robi i w ogóle, ale czy tak jest? Nie wiem tego... Na razie jestem ostrożna i nie mówię mu żadnych o mnie informacji.

Wolisz mamę czy tatę?

O kurwa... Ale misja teraz no nie. Hahaha nie wiem właściwie. Jak chcę pogadać normalnie to mama, ale jak wygłupy to tata. Więc wybieram... Nikogo. Obu kocham nad życie.

Co ty robisz, że jesteś taka ładna?

*Uśmiecha się dumnie* No wiesz. He. Trzeba się z tym urodzić no nie?

Zakochasz się w Alex'ie.

Właśnie się tego boję hahaha.

Alex

Zakochałeś się w Emmie? Czy czujesz do niej coś więcej?

Emmie? W Emmie Agreste? Jak ona jest tylko przyjaciółką.

Ile masz cm?

Wzrostu? Hehe. Nie no 193 cm.

WHO YOU? xD

Aj dont spik inglisz.

Jesteś głupi czy głupi? ("Czy" się nie liczy 😈)

*Analizuje* No to wybieram ,,Jesteś".

Zakochałeś się w Emmie? Jak tak to kiedy?

Jezu! To tylko MÓJ I LOUISA PLA... znaczy... Yyy... Hehe... To tylko przyjaźń. *Uśmiecha się niewinnie*

Lubisz placki?

Z tego co słyszałem w szkole (tak uważam CZASEM na lekcji) to placki ziemniaczane są polską potrawą i miałem zaszczyt ich spróbować więc tak, lubię je.

Louis

Rozumiem, że brat ze siostrą mają swoje kłótnię i spory, ale mimo tego kochasz Emmę?

Mimo, że jestem bardziej zajebisty niż ona no i lepszy. No i może przystojny bardziej, to kocham ją bardzo. Nie lubię jej, ale ją kocham. Gdybym jej nie kochał to bym jej nie chronił mimo, że ten pomysł jest słaby..

Czy wykorzystujesz Amelię?

Ja nikogo nie wykorzystuję. Po za tym nie mogę wam już nic na ten temat powiedzieć, bo Alex mnie zabiję hahaha.

Jessy

Czy widujesz się z ojcem?

No tak? Przecież z nim mieszkam. Owszem mama go tam poniża, ale na swój sposób kocha.

Nienawiść NIE na rok / 🌹 Perspektywa Emmy Agreste 🌹/  Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz