16.

970 88 36
                                    


- Pytanie czy wyzwanie?

Podniosłam głowę i spojrzałam na Amelię.

Chwilę się zastanawiałam i miałam powiedzieć ,,pytanie" ale mój brat prychnął chyba z powodu, że się domyślał co chcę wybrać.

Nie jesteś słaba...

- Wyzwanie.- powiedziałam pewnie.

- Oho! Szalejesz siostra!

Przewróciłam oczami i spojrzałam na Amelię.

Chwilę się zastanawia nad zadaniem dla mnie, ale w końcu się uśmiechnęła.

- Masz się całować z Alex'em.

Otworzyłam szerzej oczy i spojrzałam na Alexa, który tak samo zrobił jak ja.

Louis się zaczął śmiać.

- Jak ona nie ma psychy, aby to zrobić!- wykipiał.

Alex spojrzał na mnie ze zmuszeniem.

Nie chcę robić tego zadania, ale też nie chcę wyjść na cieniasa.

Wszyscy robili swoje zadania więc wyjdę na debila jak go nie zrobię.

Głośno westchnęłam i wstałam z miejsca. Boże będę tego żałować...

- Macie się całować całe 5 sekund!- krzyknął Louis. Spojrzałam na niego.- Amelia kazała przekazać.- wskazał na nią.

- Wcale....

- Ciii!

Alex spojrzał na mnie z dołu kiedy ja stanęłam obok niego. Usiadłam koło niego.

- Co ty wyprawiasz?- szepnął.

Przewróciłam oczami i złapałam go za policzek i wbiłam się powoli w jego usta.

Zaczęłam lekko je muskać a Alex tego nie odwzajemnił na początku, lecz później zaczął poruszać wargami.

- Jeden!

Miałam lekko przymknięte oczy, ale widziałam Alexa.

- Dwa!

To dziwne... Właśnie całuje mojego wroga. Hahaha.

- Trzy.

Alex lekko się do mnie przysunął i pogłębił lekko pocałunek. Zmarszczyłam brwi, ale nie przerywałam.

- Cztery!

Alex złapał mnie za policzek ja położyłam dłoń na moim udzie.

- I Pięć!

Alex musnął ostatni raz moje usta i się ode mnie oderwał na parę milimetrów.

Patrzyłam na jego czekoladowe oczy i nie mogłam odczytać tego co on czuję.

Chyba był zaskoczony, że ja ani on się nie porzygaliśmy, albo po prostu nie spodziewał się tego.

- Stary, możesz puścić już jej twarz!- zaśmiał się Louis.

Alex spojrzał ostatni raz na mnie i odwrócił wzrok. Puścił mnie a ja wstałam i wróciłam na miejsce.

Mimo, że nie powinnam... Rozmyślałam o pocałunku.

...

Hejooo!

Krótki, ale jest.

To co? Alex i Emma czas zacząć!!!!

Kosiam 💗

Nienawiść NIE na rok / 🌹 Perspektywa Emmy Agreste 🌹/  Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz