EPILOG

1.3K 84 44
                                    


Zaczęłam leniwie otwierać oczy. Nad sobą ujrzałam swojego Ojca.

- Dzięki Bogu...- westchnął.

Pomógł mi podnieść się do pozycji siedzącej. W moim i Jessy pokoju znajdowali się wszyscy oprócz Jessy.

- Zemdlałaś.- powiedziała mama siadając obok mnie. Zaczęła głaskać mnie po włosach.

Spojrzałam na mojego przejętego brata. Prychnęłam cicho.

Po chwili zorientowałam się, że Alex stał w drzwiach i cały czas na mnie patrzył z troską.

Ale teraz to już nie istotne...

---

Szłam brzegiem oceanu. Patrzyłam na piękny zachód słońca i latające mewy.

Usłyszałam za sobą, że ktoś biegnie. Odwróciłam się i był to Alex. Westchnęłam ciężko i poszłam dalej.

- Emma!

Nie zwracałam uwagi na to, że mnie wołał. Nie chciałam go słuchać.

Nagle ktoś mnie szarpnął w ramię zmuszając mnie do odwrócenia się.

- Czego?!- warknęłam.

- Musimy porozmawiać.- wysapał.

- Co? Znowu Chcesz mnie okłamać?- prychnęłam.

- Nie. Ja cię nie okłamałem w nie których sprawach...

- Widzisz. Znowu kłamiesz.

- Nie!

Przewróciłam oczyma. Mam go dość.

- Wiesz co? Nienawidzę cię jeszcze bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Mogłam się w tobie nie zakochiwać.- powiedziałam chłodno.

Alex otworzył szeroko oczy. Chyba się nie spodziewał, że mu to powiem.

- Ale ja cię na prawdę pokochałem.

- Nie chcę tego słuchać. Żegnaj.

Już odchodziłam, ale usłyszałam jeszcze to.

- I tak cię kocham. I zobaczysz... Będę walczył o ciebie dopóki nie będziesz moja. Wtedy jak się Nienawidziliśmy było Nienawiścią NIE na rok a teraz to będzie Miłością NIE na rok.

...

Hejooo!

No i koniec... Trzeciej części serii (a pierwszej przygód Emmy)

Spokojnie!

Będzie druga część!!!

Ale mam ustawioną datę premiery.

Piątek 22.02.2019r.- premiera ,,Miłość NIE na rok/ perspektywa Emmy Agreste..."

Kosiam 💗

Nienawiść NIE na rok / 🌹 Perspektywa Emmy Agreste 🌹/  Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz