bab 3

4.9K 122 0
                                    

   "Shit!!
Meja didepannya dihentak kuat.Wajah Zek merah menandakan dia sedang marah.
" Hoi!! kau ni kenapa? masuk-masuk  je terus kau hentak meja.pahal bro?
Azif sudah bengang dengan perangai kawannya yang satu ini.

Zek sekadar memandang sinis kewajah Azif.
"Kau kenal perempuan yamg bernama Qal tu kan?sumpah aku bengang dengan dia!"

"Ini mesti kes kau tak dapat nak control dia lagikan?ha..ha..rilexla bro!masih awal lagikan..aku percaya sikit hari lagi dia mesti mashuklah dalam dakapan kau tu!

" itulah pasal.Dia ni lain,susah sikit kau tau.Aku dah lama jugak kenal ngan dia ni..tapi dia ni macam jinak-jinak merpati"
Huh!

"Wah berperibahasa dohh kawan aku ni..haha!sabar-sabar.Nah!kasi minum dulu". Gelas yang berisi air yang berwarna hitam itu disuakan kepada Zek.
Zek terus meminumnya dengan rakus.Matanya meliar mencari mangsanya malam ini.Pasal Qalbu di lupakannya sebentar.
Terkinja-kinja Zek dan Azif menari mengikut bunyi muzik yang menyakitkan telinga itu.Perempuan -permpuan disitu mengambil kesempatan melunaskan keinginan mereka.Wajah setampan Zek siapa yang akan menolaknya.Wang ringgit pula berkepuk,ayahnya Tan Sri pula tu!memang takkan ada perempuan yang akan menolaknya melainkan seorang sahaja:Qalbu!

Pagi itu Zek membawa seorang lagi mangsanya kehotel bagi memuaskan nafsunya.Begitulah proses kehidupan Tengku Elzekry,enjoy dan enjoy sahaja.
Setelah puas dia melayani nafsunya,kebiasaannya dia akan membiarkan perempuan tersebut dihotel begitu sahaja dan dia juga meninggalkan wang sebagai bayaran perkhidmatan sex mereka.Terkadang bukan dia yang meminta tetapi perempuan-perempuan itu yang akan mencari dia.Sudah adat orang tampan dan kaya pasti menjadi rebutan walaupun terpaksa mengadaikan maruah sendiri.

Namun sampai sekarang hanya seorang sahaja yang belum dia takluki iaitu NurQalbu Aineenaira!
Perempuan yang tampak mudah tapi liar dan licik dalam soal menjaga maruah dirinya.

"Aku akan pastikan kau akan aku takluki suatu hari nanti Qal!kau tunggu saat itu". Sinis Zek mengungkap kata sejurus dia memasuki keretanya setelah dia beredar dari hotel yang diinapinya semalam.

~~~~~~~~~

" Kamu baru balik Zek? Tiap-tiap malam kamu keluar berfoya-foya..sampai bila kamu mahu hidup dalam keadaan begini? Ke kelab,disko,pusat karaoke semua kamu pergi.Cuba kamu pergi kerja tolong papa kat pejabat,belajar uruskan perniagaan papa..ada juga faedahnya Zek"..bebel datin Zurina pada anak bujangnya.Hatinya buntu melihatkan perangai liar Zek yang semakin menjadi-jadi kebelakangan ini.

"Nanti la..mama..
Nanti Zek pergi kerja tolong papa ok?
Zek ngantuk sangat ni.Zek janji minggu depan Zek pergi pejabat tolong papa"
Malas dia mendengar bebelan mamanya pantas sahaja dia membuat janji.

"Ok!.mama tuntut janji Zek tu nanti! Kalau Zek tak tunaikan tau lah mama nak uruskan macamana dan jangan menyesal kalau apa-apa yang terjadi kalau Zek tak tunaikan janji tu!" serius wajah mama tatkala menuturkan kata yang berbaur ugutan itu.

"Hah!
Seriuslah mama ni.argh!habislah aku lepas ni"
"Ok Zek janji mama.." Zek sudah angkat tangan kanannya tanda bersumpah.

"Well...kita tengok je nanti"mama buat muka tak percaya sambil mengulingkan bebola matanya keatas.

" dah pergi rehat sana tu dan jangan bangun lambat sangat.Bangun sebelum masuk waktu zohor.Faham!"

"Faham mama sayanggg..Zek naik dulu.Kbai!" cepat-cepat Zek masuk kebiliknya sebelum mamanya menyambung khutbahnya.

Datin Zurina sekadar menggeleng-gelengkan kepalanya.

~~~~~







Hahaha..merapu saja.Hambarkan tapi sis tetap nak tulis jg.please comment ok.<3uolls.

Sentuhan Qalbu(Completed)Where stories live. Discover now