P.o.v LukeDaar lig ik dan. Naast het meisje van mijn dromen. Vanmiddag kuste ik haar bijna, en nu lig ik hier. "Ik heb het koud," fluistert Julia zacht na een poosje. Ik lach eventjes. Verlegen draai ik me op mijn zij en heel langzaam leg ik ik mijn arm om haar heen. "Zo beter?" fluister ik in haar oor. Ze knik zacht en ik zie dat ze bloost. "Ja," fluistert ze.
Ze doet het lampje aan de muur uit. "Welterusten, Luke," zegt ze. "Welterusten Julia." zeg ik.
Ze valt in slaap en voorzichtig trek ik haar nog een stukje naar me toe. Niet veel later val ik zelf ook in slaap.
De volgende ochtend word ik wakker en ik schrik van de manier waarop ik hier met Juila lig. Ik lig op mijn rug en ik houd Julia in mijn armen. Julia ligt half op mijn borst en haar benen zitten om de mijne gedraaid. Een van haar handen houdt die van mij vast. Eventjes lijkt het alsof ze de mijne is. Was het maar zo.
Ik wacht totdat Julia ook wakker is. "Huh?" vraagt ze met een lachje. Ik grinnik en laat snel haar los. "Sorry," zeg ik, en ik voel mijn wangen al weer rood worden. "Nee, geeft niets, hoor," zegt ze. Ik glimlach even. Julia gaat overeind zitten en ze rekt zich uit. Aandachtig bekijk ik haar. Zo mooi dat ze is.
"Ik moet eerlijk toegeven dat ik in een lange tijd niet zo lekker heb geslapen," zegt ze. Ik lach. "Sorry dat ik je zo vast hield." Zeg ik. "Nee, geeft niet, het lag echt heel lekker," zegt ze. Ik bloos. "Inderdaad," zeg ik.
Ik ga ook rechtop zitten en ik zucht. "Ugh. School," zeg ik. "Jup," zegt Julia en ze staat op. "Kunnen we vanavond nog met het werkstuk bezig? Ik kan vanmiddag niet, maar vanavond moet lukken." zeg ik.
Julia is even stil en schudt haar hoofd. "Nee, sorry, uh, ik heb vanavond een date," zegt ze een beetje verlegen, ze lijkt zich zelfs bijna schuldig te voelen.
Oh.
JE LEEST
Talk [l.r.h]
FanfictionWanneer Julia een project moet maken met de stille jongen uit haar klas, leert ze zijn andere kant kennen en zijn de dagen niet meer het zelfde. Haar wereld staat op zijn kop als hij toch niet zo stil blijkt te zijn.