fifty seven

227 28 0
                                    


P.o.v Luke
Het is halverwege de zomer, en ik zit in mijn vensterbank met mijn gitaar. Ik ben net begonnen met het leren van een ontzettend lastig liedje, en het lukt steeds beter. Na een tijdje raak ik afgeleid en kijk ik naar buiten. Mijn raam staat open en ik zie de postbode aan komen rijden. Ik loop vast naar beneden, het ziet er uit als of hij een pakketje heeft. Ik heb wel iets besteld, dat zal het dan wel zijn. 

Ik open de deur en begroet de postbode. "Hallo, ik heb een pakketje voor Lucas Hemmings?" vraagt hij beleefd. Ik glimlach. "Dat ben ik." zeg ik. "Ah, mooi. Dan is deze voor jou," zegt de man en hij overhandigt mij het pakje. "Bedankt," zeg ik. "Als u hier nog even zou willen tekenen?" vraagt de postbode. Ik knik en pak zijn pen aan, en ik zet slordig mijn handtekening op het noteblockje wat hij bij zich heeft.

Binnen bekijk ik het pakketje. Dit kan bijna niet zijn wat ik besteld heb, daarvoor is het te klein. Mijn naam staat er in een netjes handschrift opgeschreven, en op de 'i' in 'Hemmings' staat een klein hartje. Ik herken het handschrift maar ik weet niet waarvan. Ik frons even en ik maak voorzichtig het pakje open. Ik haal er een shirt uit en ik bekijk het. "Wow," fluister ik in mezelf terwijl ik kijk naar het prachtige Blink-182 shirt wat ik hier in mijn handen heb. Ik kijk of er meer in het pakje zit.

Een cd; mijn favoriete album van Blink-182, en een kaartje. Ik lees het kaartje met een glimlach.

"Because I stole yours ;)

I hope you like it"

Xx Julia

"Daar was mijn shirt dus," zeg ik met een lach tegen mezelf. Ik stuur een selfie met het shirt aan en de cd in mijn handen.

"What did I do to get this?" typ ik er bij. Ik krijg een snelle reactie.

Julia: ik zag het en ik moest gelijk aan je denken

Ze dacht aan me! Wauw, daarvan wordt ik nog blijer dan ik had verwacht. Ze denkt aan me, en waarom heb ik het gevoel alsof ze niet zo boos meer is? Anders zou ze dit toch niet sturen, of wel? Ik reageer op Julia's berichtje.

U: aww, sweet.
U: nu weet ik ook eindelijk waar het andere shirt is. :-)

Julia stuurt een selfie met mijn shirt aan. Ik glimlach en ik sla de foto op. Ik heb haar gezicht gemist, ze is zo mooi

U: dammit Julia



Talk [l.r.h]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu