P.o.v Julia"Luke," fluister ik dan zacht. "Wat? Moet ik stoppen?" vraagt hij gelijk bezorgd. "Nee, nee, fuck, nee. Maar niet hier," zeg ik. Luke grijnst en hij tilt me met gemak op en hij draagt me de trap naar boven. In mijn slaapkamer doet hij de deur dicht en duwt hij me speels tegen de muur. "Fuck, Julia, je had nooit daar je hand neer moeten leggen," zegt Luke zacht en hij drukt zichzelf tegen me aan, wat een kreun van ons beiden oplevert. Hij begint me weer te zoenen en ik geniet er zo van.
Luke trekt zijn shirt uit en hij gooit het weg. Ik strijk met mijn hand over zijn buik. Zijn vingers spelen met het randje van mijn shirt. Hij stopt even met zoenen en kijkt me aan. "Mag ik?" vraagt hij. Ik knik en hij weet niet hoe snel hij mijn shirtje uit moet trekken. "Shit, je bent lekker," zegt hij en hij brengt zijn lippen naar mijn hals. Hij geeft zachte kusjes en hij laat meerdere zuigplekken achter. Ik krijg overal kippenvel en ik kreun zachtjes zijn naam.
Luke neemt me mee naar mijn bed en hij legt me daar neer, en hij gaat boven op me liggen. Hij begint met het losmaken van zijn zwarte skinny jeans. Ik doe hetzelfde bij mijn eigen broek en al snel liggen die in de hoek van de kamer. Zijn huid op de mijne is alles waar ik op dat moment maar verlang. Het voelt zo goed. Zijn huid op de mijne, het klopt gewoon.
"Luke," huiver ik zachtjes als hij met zijn grote warme handen over mijn lichaam glijdt.
Telkens als ik zijn naam noem wordt alles wat hij doet net iets intenser. Hij geeft me zuigplekken in mijn hals en op mijn borsten, terwijl hij met zijn handen op mijn heupen aan het friemelen is aan het kant van mijn string. Hij schuift zijn vingers onder de stof en als hij aan mij ziet hoe goed het voelt, dtukt hij zichzelf nog eens tegen me aan."Fuck, Julia, ik wil dit al zo lang," fluistert hij en hij strijkt zachtjes met zijn vingers over mijn onderbuik. Ik kijk hem aan. "Shit, Luke, wat zijn we aan het doen?" vraag ik. "Ik weet het niet, Juul, maar als ik eerlijk ben wil ik niet stoppen." fluistert Luke in mijn oor. Ik kus hem en vertel hem dat ik ook niet wil dat hij stopt. Dit was voor hem het teken om mijn string uit te trekken en niet veel later zijn boxer. Hij vraagt me nog één laatste keer of ik oké ben met wat hij aan het doen was. Mijn antwoord daarop lijkt me vanzelfsprekend.
JE LEEST
Talk [l.r.h]
FanfictionWanneer Julia een project moet maken met de stille jongen uit haar klas, leert ze zijn andere kant kennen en zijn de dagen niet meer het zelfde. Haar wereld staat op zijn kop als hij toch niet zo stil blijkt te zijn.