P.o.v Luke
Ik haal langzaam mijn handen weg. "Kijk maar," zeg ik. Julia kijkt naar het uitzicht. "Wauw," fluistert ze. Ze blijft even verstijfd staan en pakt dan mijn hand. "Luke," stamelt ze. Ik glimlach even en ik kijk haar aan. "Ja?" "Waarom zijn we hier?" vraagt ze."Ik zei toch dat ik verliefd ben? En dat ik het meisje op een perfecte date mee wil nemen?" vraag ik. Julia houdt haar hoofd scheef en kijkt me aan. "Eh, ja," "Dat heb ik gedaan," zeg ik zacht en ik voel mijn wangen hun vertrouwde kleur alweer aannemen. Wat nou als ze het niets vindt?
"Ik?" vraagt ze zacht, alsof ze niets anders zeggen kan. Ik druk mijn voorhoofd tegen die van haar. "Jij," fluister ik en ik kus haar op haar lippen. "Natuurlijk jij," voeg ik er aan toe. "Het was altijd al jij," zeg ik. Ze pakt mijn hand en kijkt me aan. Ik sla mijn vrije hand om haar middel heen en ik trek haar dichter tegen me aan. Ik trek even terug. "Julia," fluister ik onder mijn adem.
Ze kijkt me even aan en kust me nog eens voordat ze antwoordt. "Ja?" vraagt ze zacht. Ik pak nu ook haar andere hand beet en ik kijk haar diep aan. "Wil je alsjeblieft de mijne worden?" vraag ik zacht. Julia straalt maar ze probeert dat te onderdrukken, wat er ontzettend lief uitziet. "Ja. Niets liever," zegt ze. Ik til haar op en ze slaat haar benen om mijn middel, en ze haakt haar enkels om elkaar heen zodat ze niet valt.
Haar handen zitten sterk om mijn hals een en we kijken elkaar verliefd aan. Ik kus haar opnieuw, wat jezus, haar lippen zijn verslavend. Ik trek even terug en ik kijk haar aan. "Ik had dit nooit verwacht," zegt ze. Ik grinnik even. "Nee, ik ook niet. Ik dacht dat je me nooit zou zien staan. Ik heb je altijd al leuk gevonden, Julia. Al sinds ik je ken." zeg ik. Ze bloost en kijkt me lieflijk aan. "Je bent lief," fluistert ze voordat ze me weer kust.
"Wacht, eh, dit is niet alles," zeg ik dan. "Niet alles? komt er ook nog een aanzoek of zo?" vraagt Julia. Ik lach om haar. "Nog niet." zeg ik. Ik pak mijn rugtas en haal er een kleedje uit, een fles wijn en een zak met een of andere amerikaanse snack, geen idee wat het precies is. "Luke, wauw," zegt Julia zacht. "Om het compleet te maken," zeg ik, en ik leg het kleed op de grond.
JE LEEST
Talk [l.r.h]
FanfictionWanneer Julia een project moet maken met de stille jongen uit haar klas, leert ze zijn andere kant kennen en zijn de dagen niet meer het zelfde. Haar wereld staat op zijn kop als hij toch niet zo stil blijkt te zijn.