twenty four

321 30 2
                                    


P.o.v Luke

Ik trek even terug en ik kijk Julia aan. Ik laat haar los, ook al wil ik dat niet. Ze bijt op haar lip."Sorry," fluistert ze snel en ze loopt snel weg, ze maakt de deur los van het slot en laat me achter in de lege kleedkamer. "Wow," fluister ik in mezelf, nog steeds betoverd door haar lippen. Holy shit, dat is gebeurd. We kusten. Zij kuste mij. Ik sta versteld. Ik snap het niet, ik geloof het niet eens. Ik blijf het moment herhalen in mijn hoofd.

"Wat doe ik hier nog?" vraag ik aan mezelf na een aantal minuten en ik loop snel de kleedkamers uit, op zoek naar Julia. Ik moet haar vinden. Ik trek mijn shirt uit en ik veeg het er mee zweet af, ik heb het nog heter gekregen dan ik het al had. Ik kijk rond over het veld, en er is niemand meer. Behalve Julia. Zij zit op de tribune, in de regen, met haar hoofd verborgen in haar handen.

Ik geniet even van dit uitzicht maar al snel loop ik naar haar toe. Ik ga naast haar zitten en ik sla een arm om haar heen, zo trek ik haar dichterbij. Normaal zou ik dit nooit durven, maar ik weet niet, dit voelde vertrouwd. Julia keek op met betraande ogen.

"Hey, wat is er aan de hand? Wat is er gebeurd? Komt dit door mij?" vraag ik haar bezorgd en ik veeg een traan van haar gezicht. Ze schudt haar hoofd. "Natuurlijk niet, gek." zegt ze met een lachje door haar tranen heen. Gelukkig maar. "Wat is er dan wel?" vraag ik verder. "Calum," mompelt ze. Ik kijk haar vragend aan. Julia is even stil. Ik strijk haar haren achter haar oor en veeg ook de volgende traan met mijn duim van haar gezicht. "Wat is er met Calum?" vraag ik.

Ze haalt haar neus op. "Hij zag ons net de kleedkamer in lopen en dacht dat we.." begint ze. Ik strijk over haar rug. "Dat we seks hebben gehad of zo." begint Julia. Weer kijk ik haar fronsend aan. "Net toen ik eh, de kleedkamer uit liep kwam hij naar me toe, ik denk dat hij dronken was. Hij werd helemaal gek, schold me uit voor alles wat van God niet mag en hij sloeg me tegen mijn gezicht. Blijkbaar ben ik een hoer," zegt ze.

Talk [l.r.h]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu