sixty five

145 20 3
                                    

p.o.v Julia

Wakker worden was nooit zo perfect. Naast mijn favoriete persoon op aarde. Daar ligt hij dan, shirtless, gedraaid in de witte lakens van het kingzise bed in mijn hotelkamer. Zijn haren vallen in krullen over zin voorhoofd en een heel klein straaltje kwijl loopt zijn mond uit en valt op het kussen. Af en toe giechelt hij heel erg schattig in zijn slaap. Met een grote glimlach bekijk ik mijn vriend. Mijn god, wat voelt het goed om Luke zo te kunnen noemen. Mijn vriend. Hij is van mij. Eindelijk.

En terwijl ik hem zo bekijk besef ik mezelf dat ik alles heb bereikt. Ik ben gelukkig. Want als je mij 10 jaar geleden had gevraagd wat ik later zou willen, zou dit mijn antwoord zijn. Een knappe jongen naast me in New York. Natuurlijk zijn er nog zo veel andere dingen die ik wil in mijn leven maar de basis ligt er en ik ben zo blij. Nog even kruip ik tegen hem aan, het ligt zo lekker.

Ik ben zo ontzettend blij dat hij hier is. Hij is hier heen gekomen voor mij, hij komt hier om zijn excuses aan te bieden en om me op een ontzettend romantische manier te vragen. Hij is zo lief, ik voel me bijna schuldig dat ik ooit aan hem getwijfeld heb.

Ik druk een kus op Luke's voorhoofd en ik sta op, tijd om te douchen. Zo stil mogelijk open ik de badkamerdeur om Luke lekker te laten slapen. Dat zal hij vast nodig hebben, hij leek gisteren erg moe van de vlucht. Ik loop naar de wastafel en ik doe mijn haren in een hoge knot, ik wil het niet nat hebben. Ik hoef het toch niet te wassen en het duurt zo lang totdat het droog is. Ik kleed me uit en ik stap onder de douche. Ik laat het warme water eventjes over me heen stromen om mijn lichaam op te warmen.

Ik was mijn lichaam met kokoszeep, wetend dat Luke dat lekker vindt ruiken. Oh god, het klinkt nu echt alsof we al jaren een relatie hebben maar in werkelijkheid zijn we nog geen 24 uur samen. Ik geniet van de warme douche en ik blijf lang staan, het is best koud buiten dus dit warmt me wel goed op. Na een poosje stap ik uit de douche, en ik begin me af te drogen.

Ik kleed me half aan en kijk in de spiegel. Tijd om mijn huidverzorging te doen en mijn tanden te poetsen.

Talk [l.r.h]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu