sixty nine

110 22 0
                                    

p.o.v Julia

Na een gezellige middag met Lukes moeder lopen we terug naar mijn huis. Er staan geen auto's op het erf, dus we zijn alleen. Ik draai de deur van het slot en samen met Luke loop ik naar binnen.

"Ik ben moe," zucht Luke. "Mijn god, ik ook," zeg ik. Luke kijkt me aan. "Wat eten en dan niet te laat slapen?" stelt Luke voor. Ik knik. "Goed plan." zeg ik en ik loop naar het aanrecht. "Ik heb wel zin om nog even een film te kijken voordat we gaan slapen," zeg ik. "Prima toch, doen we dat," zegt Luke en hij geeft me een kus.

Terwijl ik sta te koken staat Luke steeds achter mij. Hij heeft zijn handen om mijn middel en zijn kin op mijn schouder. "Het ruikt lekker, Juul," mompelt hij. Ik glimlach even. "Mooi. Dat is meestal wel een goed teken," zeg ik. Luke lacht even.

Hij kijkt even naar de tijd. Kwart over zes. "Hey Juul, weet je wat vandaag een week geleden is?" vraagt hij. Ik trek een wenkbrauw op en ik denk even na. Ik draai me om en ik kijk hem aan met een grote lach als ik begrijp waar hij het over heeft. Ik geef hem een kus en hij grijpt me stevig vast. Het is vandaag een week geleden dat Luke mij vroeg. We zijn nu een week officieel. "Ik ben zo blij met jou," fluistert Luke.

"Ik ook met jou," fluister ik terug. Ik draai me weer om naar het eten. Luke knijpt zachtjes in mijn bil en fluistert dan:

"Ik hou van je,"

Mijn hart klopt sneller als hij dat zegt. "Ik ook van jou, Lukey," antwoord ik. "Gelukkig maar," mompelt Luke. Ik kijk hem aan met een lachje. "Wat gaan we dit weekend doen?" vraag ik. "Weet ik eigenlijk nog niet, vooral een beetje rustig aan doen denk ik. Maar zaterdag neem ik je mee uit eten." zegt Luke.

"Echt waar? En waar heb ik dat aan verdiend?" vraag ik vereerd. "Door de liefste te zijn. Jij kookt altijd voor mij, ik wil ook wel voor jou koken maar dat kan ik helemaal niet. Hopelijk is dit ook goed." zegt Luke. "Natuurlijk is dit ook goed. Je bent zo lief, Luke," zeg ik.

Talk [l.r.h]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu