twenty three

318 31 9
                                    


P.o.v Julia

Na de wedstrijd loopt het team naar de kleedkamers toe, maar Luke loop direct door naar mij. "Je bent komen kijken." zegt hij blij. Ik voel mezelf een beetje rood worden en knik. "Wat was je goed," zegt ik en ik geef hem een knuffel. Hij bloost en kijkt me lief aan. "Dank je," zegt hij. "Waarom ben je eigenlijk komen kijken?" vraagt Luke nieuwsgierig.

"Ik wilde gewoon eens zien hoe je speelde en.. en ik wil wat tegen je zeggen." zegt ik. Luke fronst even. "Wat wil je zeggen?" vraag ik. "Kan het ergens anders?" vraag ik. Luke knikt en pakt mijn hand, ik voel het bloed naar mijn gezicht toe stijgen.

"Waar gaan we heen?" vraag ik. "Naar de lege kleedkamer," zegt Luke en hij opent de deur, die hij weer op slot doet als we binnen zijn. "Wat is er, Julia? Wat wilde je me vertellen?" vraagt Luke. Ik bestudeer zijn gezicht. Zijn natte haren zitten tegen zijn zweterige voorhoofd aangeplakt en zijn ogen zijn een donkerdere tint blauw dan normaal. Wat is hij sexy zo.

"Ik.." begin ik. "Ik bedacht me dat ik.." stotter ik. Ik kan maar niet uit mijn woorden komen. Luke kijkt me even aan. Hij lacht lief. "Je maakt me wel erg nieuwsgierig zo," zegt hij. Ik kijk in zijn ogen en ze lijken dichterbij te komen. "Ik- ik denk dat.." Ik blijf maar struikelen over mijn woorden. Luke giechelt. Ik denk niet na bij wat ik doe en plotseling druk ik mijn lippen op die van hem. Luke kust direct terug, tot mijn verbazing. Het doet mijn bloed sneller stromen en mijn hart harder kloppen.

Zijn lippen zijn enorm zacht en hij kan geweldig kussen. Zijn lippen lijken wel gemaakt voor de mijne. Hij trekt even terug en kijkt me diep aan. Ik luister naar zijn zware ademhaling en ik bijt op mijn lip. "Fuck," fluistert Luke. Hij kijkt me aan met zijn mooie lach. Net als laatst, strijkt hij een pluk haar achter mijn oor. Hij tilt mijn hoofd een stukje op voor hij zijn lippen weer op de mijne drukt. Mijn lippen lijken na zo'n korte tijd al zo verslaafd aan die van hem.

Zijn handen liggen op mijn schouders, maar ze glijden langzaam naar mijn middel. Hij stuurt me richting de muur en duwt me daar zachtjes tegenaan. Alles voelt goed. Het klopt gewoon. Luke en ik. Ik trek even terug na een poosje en ik kijk hem aan in zijn prachtige ogen.

Talk [l.r.h]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu