Zor Aşk| Yirmi Yedinci Bölüm

1.2K 75 40
                                    

Beş ay sonra,

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beş ay sonra,

Bahar'ın ağzından,

Üzerimdeki siyah elbisemin eteğini düzelterek karşımdaki aynaya bakmaya devam ettim. Nazlı arkamdan uzanıp saçlarıma düzen verirken Eylem elindeki allık fırçasını nazik hareketlerle yüzüme doğru süremeye devam etti. 

"Çok güzel oldun teyze kızım." diyen Nazlı'ya aynadan bakarak samimice gülümsedim.

Bugün nişanım vardı. Babamın ölümünden 6 ay kadar süre geçmişti ve biz daha fazla uzatmamak adına nişanı bugün yapmaya karar vermiştik. Birkaç ay sonra da düğün işini halletmeyi düşünüyorduk. Bana kalırsa sade bir nikah yeterdi ama benim bu düşünceme başta Yavuz olmak üzere tüm herkes karşı çıkmıştı.

"Ne diyorsun Nazlı, kızı verecek miyiz Yavuz'a?" deyip göz kırptı Eylem Nazlı'ya bakarak. 

"Tam olarak bilemedim Eylemcim, ne yapsak ki?" diye gülerek karşılık verdi Nazlı. "Ay bir sorun çıkarsa Yavuz çıldırır." dedi Eylem.

Haksızda sayılmazdı, çok beklemiştik biz bu günleri. O yüzden herhangi bir aksaklık olacak diye korkuyorduk.

"Daha hazırlanmadınız mı kızlar, gelirler şimdi." diye odadan içeri giren Güler ablaya döndüm. Güler abla bana yaklaştığında gülen gözlerinde buğu vardı. "Çok güzel olmuşsun Baharcım."

"Teşekkür ederim, abla." dedikten sonra Güler ablayla sıkıca sarıldım. Yanımda ne annem vardı, ne de babam. Sağ olsun Erdem abi ve Güler abla destekti bana. Tabii Eylem ve Nazlı da dahildi bu gruba. Fethi ve Ateş de benim tarafımda olmak istemişti.

Odadan çıktıktan sonra salona ilerledik hep birlikte. Erdem abi koltukta oturmuştu. Fethi camdan dışarı bakıyordu. Ateşse mutfaktan çıkıp yanımıza doğru ilerledi.

"Şimdi Mansur ile konuştum, gelmek üzerelermiş." dedi Ateş. Söylediği şeyle heyecanım ikiye katlanmıştı resmen. Terleyen elimi eteğime sürerek Ateş'i onayladım.

Çalan kapıyla irkilirken hızla kapıya ilerledim. Arkamdan Nazlı ve Eylem'in geldiğinde kapıyı açarak kenara çekildim. "Hoş geldiniz."

"Hoş bulduk Baharcım." diyen Fatma abla en önden Ahmet Kartal ile birlikte içeri girdi. Ardından Ali Haydar abi de selam vererek içeri girdi.

"Hoş bulduk yenge, çok güzel olmuşsun." diyerek Feyzullah ile Mücahit içeri girdi. Onların ardından Mansur ve Tahir selam vererek içeri girdiğinde en sona Yavuz kalmıştı.

Yavuz heyecandan büyüyen göz bebekleriyle beni kısaca süzdükten sonra büyükçe gülümsedi. "Çok hoş görünüyorsun." dediğinde ona karşılık olarak güldüm.

Arkadan gelen geniz temizleme sesiyle Yavuz elindeki şebboyları bana uzattı. Hemen elinden alarak burnuma doğru götürdüm. "Teşekkür ederim." 

Zor Aşk| Tamamlandı💫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin