Zor Aşk| Yirminci Bölüm

1.5K 94 82
                                    

Bahar'ın ağzından,

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bahar'ın ağzından,

Yaşadığımız bazı şeyler beni düşünmeye itmişti. Bu düşünme sürecinde belki de en doğru ve içime sinen kararı vermiştim. Zamanın neler getireceği belli değildi. Belki zamanla bu kararımdan pişman olacaktım. Ama şuan onu düşünüp bu güzel zamanlarımı zehir etmeyecektim.

Ağzımdan dökülen sözlerden sonra Yavuz'un gözlerinde bariz bir şekilde belli olan şaşkınlık parıltıları gördüm. Benden bu çıkışı beklemiyordu. Açıkçası ben de beklemiyordum kendimden. Ama kaybetme korkusu her şeyi yaptırıyordu insana.

"Ne?" diye belli belirsiz bir ses çıktı Yavuz'un dudaklarından.

"Evlenelim." dedim tekrardan. Yüzümde gülümsemeyle Yavuz'un tepkilerine merakla baktım.

"Evlenelim." diye tekrar etti beni. Gözleri olduğundan daha çok açılmıştı. Algıladığı şeyin gerçekliğini sorgularcasına bakıyordu bana.

Bu haline gülerek kafamla onayladım onu. Normalde olduğu halden çok farklıydı benim yanımda. Sanki teröristlerin korktuğu, her daim hazırda bekleyen sarı komutan değil de başka biriydi. Yanımda böyle savunmasız olması, duygularını rahatça belli etmesi beni çok mutlu ediyordu.

"Yoksa istemiyor musun?" diye şakasına kaşlarımı çattım. Nutku tutulmuş gibiydi cevap veremiyordu.

"İstiyorum hem de çok istiyorum.. İstemez miyim?" dedi hızla. Sanki cevap vermezse vazgeçecektim söylediklerimden. "Sadece ben daha erken olduğunu düşünürsün diye sana söyleyemiyordum." diye devam etti.

Bu haline gülmeden edemedim. Her seferinde beni böyle düşünmesi çok güzeldi. Yavuz gerçekten güzel seviyordu.

"Biz birbirimizi uzun süredir tanıyoruz, zaten ayrılmadan önce de evlilik aşamasına gelmiştik." diyerek düşüncelerimi söyledim. Ardından "Ben bazı şeylere geç kalmak istemiyorum Yavuz. Bugün daha iyi anladım bunu." diye devam ettim.

Yavuz'un mutluluğu gözünden okunuyordu. Bu heyecanın,mutluluğun yanında ufakta olsa başka bir duygunun geçtiğini gördüm gözlerinden. Ne olduğunu bilmiyordum. Korku, endişe veya tereddüt...

🌸🌸🌸

Yavuz'un ağzından,

Bahar'dan duyduğum sözlerle keyfim daha da yerine gelmişti. Evlenecektik. Resmen benimle evlenmek istediğini söylüyordu. İlk duyduğumda algılayamamıştım dediklerini. O kadar beklenmedik bir şeydi ki idrak edememiş, gerçek olduğuna inanmamıştım.

Zor Aşk| Tamamlandı💫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin