~ 38 ~

5.9K 433 196
                                    

•••

„Zdemaskowanie"

„Zdemaskowanie"

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

•••

Niepewnie otworzyłam oczy.

Czy już umarłam?

Ku memu zdziwieniu, dostrzegłam przed sobą profesora Dumbledore'a.

A więc jednak żyje.

Podniosłam wzrok na gałąź, która zastygła w bezruchu niecały metr ode mnie.

Usłyszałam głośne wycie dochodzące z tunelu za mną. Szybko oprzytomniałam i rzuciłam się w stronę nauczyciela.

— Panie profesorze! Tam jest wilkołak! Niech Pan coś z tym zrobi! — krzyczałam, chowając się za plecami Dumbledore'a.

Nauczyciel jednak stał niewzruszony.

Nagle zauważyłam trzy sylwetki biegnące w naszą stronę. Ku memu ogromnemu przerażeniu, była to Nesta w towarzystwie Bellatrix oraz Marcusa.

— Lysandro, gdzieś Ty się podziewała całą noc!? — rzuciła wściekle przyjaciółka, wyprzedzając pozostałą dwójkę.

— Nie podchodźcie! Uciekajcie! — krzyknęłam do nich na co cała trójka raptownie się zatrzymała.

— Jak matka się dowie co Ty wyprawiasz... — zaczęła Bella lecz natychmiast umilkła, kiedy z tunelu dobiegło wściekłe wycie.

— Remus! — usłyszałam głos Syriusza.

Ku memu przerażeniu również dobiegało ono z tunelu.

Remus.

Nie wiedząc co mną kierowało, wyminęłam Dumbledore'a i ruszyłam w stronę tunelu.

— Niech się Panienka natychmiast cofnie! — nakazał stanowczo Albus.

— Ale tam jest... — przerwałam, ponieważ dostrzegłam ogromną łapę, a po niej pysk wilkołaka wychodzącego z tunelu.

Z oddali usłyszałam pisk Nesty.

— Zabij go! — wrzasnęła Bellatrix, najprawdopodobniej do Dumbledore'a.

Wilkołak wyszedł z tunelu.

Lecz nie miał już w oczach tej samej żądzy mordu,  lecz zmęczenie.

Stałam w zupełnym osłupieniu patrząc, jak wielkie cielsko wilkołaka zwala się z hukiem na ziemie po czym wstrząsnął nim skurcz, a sam potwór zaczął się kulić niecałe trzy metry od moich stóp.

Serce biło mi jak oszalałe, kiedy nagle z tunelu za wilkołakiem wybiegli James, Syriusz oraz Peter.

Gdzie Remus!?

Lumos • Remus Lupin Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz