Öncelikle merhaba canımlar. Hem yeni hem de ilk bölümle karşınızdayım. Umarım severek ve beğenerek okursunuz.Bölüm ithafı NigarSzade desteklerin için çok teşekkür ederim 😍 ❤
++++++++
Medya: Lara/ katmer katmer
**************
Ay tutulur, güneş tutulur da,
İnsan insana tutulur mu?************
Yan masadan gelen kahkaha sesleri iyice sinirini bozuyordu. Altı kişilik erkek gurubu fazlaca ses çıkarıyor çevre masalardaki müşterileri rahatsız ediyordu. Özellikle Nehir'in sinirleri iyice gerilmişti. Arkadaşları Sevgi ve Tuna onun sinirlendiğini fark etmişseler bile ellerinden gelen bir şey yoktu. Yan masada sabahtan beri susmayan genç adamın sesini duydular tekrar.
"Abi, kadın dediğinin evlenene kadar eline erkek eli değmeyecek. Azıcık usturuplu olacak, her önüne gelene kuyruk sallamayacak. Kardeşim Merve nasılsa diğer kızlarda öyle olacak. Kafa kıç açık geziyorlar, sinyali çakıyorlar yatağa atınca tecavüze uğradım deyip mağduru oynuyorlar. Madem tecavüze uğramak istemiyorsun o zaman giydiklerine dikkat edeceksin!" Sabahtan beri geceyi geçirdiği esmer hatunu anlatan, sevgililerine gömlek muamelesi yapan o değilmiş gibi şimdi ahlak bekçiliği yapıyordu. Nehir kendini tutmayı bu sözlerden sonra bıraktı. Usulca ayağa kalktı. Onun kalktığını gören arkadaşları olacakların keyfiyle birbirilerine bakıp sırıttılar. Nehir eline sandalyesini alıp yan masaya doğru yöneldi. Kendilerine yaklaşan kadını gören grup sohbeti kesip yanlarına sandalye ile gelen kadına baktılar. Nehir sandalyeyi konuşan adamın (!)tam karşısına koyup oturdu.
"Merhaba, beyler!" Sesi duygusuz çıkmıştı. Lafı ortaya olsada gözleri karşısına oturduğu genç adamdaydı. Selamına karşılık beklemeden konuşmaya davam etti gencin gözlerine bakarak.
"Senin adına üzüldüm, pekte yakışıklıymışsın." Karşısındaki gencin ifadesi allak bullak olmuş hali onu güldürdü.
"Hayırdır güzelim istediğin neyi vermedim de böyle konuşuyorsun?" Arkasına yaslanıp kolunu sandalyeye dayadı. Gözleriyle pantolonunun önünü gösterirken göz kırptı. Nehir alayla sırıttı.
"İstemedim, istesemde verebileceğini zannetmiyorum. Malum cinsel tercihler falan." Nehir karşısındaki gençle konuşurken diğerleri susmuş ikisini dinliyordu. Bu lafı üzerine genç, bir kahkaha attı.
"Trans mısın? Hiç belli değil." Sırıtmaya devam ediyordu.
"Hayır ben trans değilim ama anlaşılan sen Alzheimer hastasısın. Sabahtan beri kadınlar evlenmeden eline erkek eli değmemeli, ilişki kurmamalı diyordun. Ben de zannettim bu böyle atıp tuttuğuna göre ya bakir ya da gay! Bakir olmadığın belli o zaman gaysın?" Nehir lafını bitirince oturduğu masadaki grup dahil diğer masadakilerde kahkahayı basmıştı. Karşısındaki genç sinirinden ve küçük duruma düşmekten kıpkırmızı olmuş yumruklarını sıkmıştı.
"Lan senin ağzını kırarım, orospu! Sen kim oluyorsun da bana gay diyorsun?" Hışımla yerinden kalkıp masada Nehir'e doğru eğildi.
"Ben Nehir, Nehir Sunay! Sunay Holding yöneticisi, şu an bulunduğun Birce Cofee'nin ve kardeşin Merve Çam'ın okulunun sahibi Nehir Sunay'ım. Asıl sen kimsin ki kendi ahlaksızlığını kadınlara yükleyip, açık kadına tecavüz haktır diyerek konuşuyorsun? Ah, tabii ya sen kendini yorma ben zaten seni tanıyorum." Nehir sandalyede geriye yaslanıp bacak bacak üstüne attı. Manikürlü tırnaklarına bakıp konuşmasına devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK TUTKUNU
Romance*YETİŞKİN İÇERİK!* Ağır cinsellik, şiddet, psikolojik olaylar barındırdığından 18 yaşından küçüklerin okuması tavsiye edilmez! #####