gizemyeniklerr adlı okuyucumuza ithaf edildi❤
***
"O zaman alacağı ilk can bizimki olur..." Yaşlı adamın sözlerinden sonra iki adam da sessizlik içerisinde kaldılar. Herkesin kendince bir planı vardı. Herkes kendini şah sandığı oyunda piyon olduğundan habersiz ilerliyordu. Kurulan planların aksine kader, onları hazırlıksız yakalamanın ve ummadık olayları yaşatmanın zamanını bekliyordu.
***
Nehir ve Ali sabahın erken saatlerinde uyandılar. Bir süre oyalanıp sonra sırayla banyo yaptılar. Nehir, Ali duştayken aşağı indi. Birce uyuyordu ve yardımcı kızlar kahvaltıyı hazırlıyordu. Salonda bulunan koltuğa oturup düşünürken telefonu çaldı. Masal'ın doktoru ve kendisinin arkadaşı arıyordu.
"Nehir?" Karşıdan gelen tedirgin sesle Nehir yerinden kalkıp pencerenin karşısına geçti.
"Söyle." Nehir'n sert sesiyle Sevgi korkuyla gerilse de gelişmelerden haberdar etmeliydi.
"Sen hastanedeyken Masal'ı tedavi ettik. Kontrolleri sonucunda öğrendik ki malesef.." Sevgi düğümlenen boğazıyla konuşmasına ara verdi. "Maalesef o, hamileydi."
Nehir duyduklarıyla içini kaplayan kara bulutları hissederken ilk kez tahmininde yanılmak istediğini düşündü. "Ve?" Nehir'in taviz vermeyen sesiyle Sevgi gerginlikle elindeki kalemi çevirdi, derin bir nefes aldı.
"Dış gebelik yaşıyormuş, kürtaj olması gerekiyordu." Nehir hikayenin devamını tahmin etmekte zorlanmadı. "Sen hastaneden çıkana kadar senin evinde annesinden ve diğerlerinden gizli tedavi ettik. İlaçlarıyla, seanslarıyla aksatmadan tedavide bulunduk. Gebelik sonlandırıldı ve Masal şimdi daha iyi." Nehir, Sevgi'nin sözlerinden sonra durdu, düşünüyordu.
"Tamam, başka bir şey var mı?" Nehir, Sedat'ın son durumunu öğrenmek için Emir Alex ile görüşmeliydi.
"Hayır, hepsi bu kadar. Öğrenmek istediğin bir şey var mı?" Nehir, Sevgi'nin sorusunu yanıtladıktan sonra Emir Alex'i aradı.
"Buyrun!" Sert, bariton sesin ahizeden gelen sesi kulağına doldu.
"Emir, Sedat'ın durumu ne?" Nehir'in sesinden akan saf nefretti. Sırtı kapıya dönüktü. Kafasını pencere pervazına yaslamış, kolunu yanında duran koltuğa koymuştu. Telefonu sağ elindeydi. Üzerinde bej rengi diz kapağının üzerinde penye etek, haki rengi, sıfır kol V yaka bir badi vardı. Altın rengi halka küpeleri, hafif sıkı bir topuz yaptığı bakır kızılı saçları, gözlerinin rengini belli edecek hafif dumanlı sade göz makyajı ve dudaklarına sürdüğü parlatıcısı ile işe gitmek için hazırdı. Eğer Sedat istediği durumda değilse işten önce onun yanına gitmesi gerekiyordu ki o zaman yanına yedek kıyafet alması lazımdı.
"Bir ay yoğun bakımdaydı. Erkekliği işlevini kaybetmesi sonucu tamamen kesildi. Dediğin gibi uyanır uyanmaz diğerlerinin yanına götürdük. Hazırlığı bittiği günden beride müşterisi var. Yaklaşık bir buçuk aydır en az iki kişiye satıyoruz günlük ve intihar, kaçma girişimlerini engelledik. Sen istemediğin sürece ölmeye bile izni yok." Nehir duyduklarıyla sevindi. Sedat ve onun gibi yaklaşık iki yüz adiye pezevenklik yapıyor, müşteri buluyordu. Onların kazandığı paranın her bir kuruşunu da mağdur kız çocuklarına yardım amaçlı gönderiyor, gerekli cezanın uygulandığına kanaat getirdikten sonra da asitle yakıyordu.
"Anladım, gerekenleri yaptıktan sonra uğraşacağım onunla. Senden bir şey isteyeceğim." Nehir sıkıntıyla boynunu ovaladı.
"Buyrun!" Emir, gelecek olan talimatı beklerken şirketin önündeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK TUTKUNU
Romance*YETİŞKİN İÇERİK!* Ağır cinsellik, şiddet, psikolojik olaylar barındırdığından 18 yaşından küçüklerin okuması tavsiye edilmez! #####