BÖLÜM 4/ "ONUN ADI KRONOS!"

15K 282 114
                                    

KRONOS: Mitolojide kainatın hakimi olarak geçiyor.

¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥

İŞ ANLAŞMASINDAN İKİ GÜN ÖNCE...

"Abi, kadın hakkında istediğin belgeleri getirdim. Ama bilmen gereken bir kaç şey daha var." Mert Ali karşısında elindeki dosyayı uzatmış konuşmasının devamı için kendisinden izin isteyen Onur'a baktı. Usulca elini uzatıp dosyayı aldı. Okuduğu her satırda kaşları havalanıyordu, kadının akıl almaz bir başarı geçmişi vardı.

"Devam et, burada yazmayan ne var?" Onur söyleyeceklerini kafasında belli bir sıraya koyup konuşmaya başladı.

"Abi, Nehir Sunay'ın adı 18 yaşında bir cinayete karışmış ama delil yetersizliği sebebiyle aklanmış." Mert Ali duyduklarına olanca şaşırmış hızla kafasını kaldırmıştı.

"Ne cinayeti?" Onur patronunu ilk kez bu kadar şaşırmış görüyordu. Ama asıl duyacakları bunlar değildi.

"Henüz lise son sınıftayken Nehir Sunay'ın okuduğu Damla Ekinci Anadolu Lisesi'nde bir cinayet işlenmiş. Sabah okula giden öğrenciler okulun girişinde vücudu parçalanmış si-penisi kesilip ağzına konmuş bir erkek cesediyle karşılaşmışlar. Olay yerine gelen polisler cesedin okul müdürü Tuncel Yünce' ye ait olduğunu onaylamış. Herhangi bir ipucuna rastlanmamış ama olaydan iki hafta önce Nehir Sunay tarafından öldürülmekle tehdit edildiğini söylemiş karısına. Karısının ifadesinden sonra oklar Nehir Sunay'ı göstersede herhangi bir delil olmadığı için tutuklanmamış. Bir ay sonra bir kadının köprüden atlayıp intihar etmesi, ardında bıraktığı itiraf mektubunda da Tuncel Yünce cinayetinden sorumlu olduğunu hapse girmek istemediğini yazmış. Ve Nehir Sunay tamamen aklanmış." Onur sözlerini bitirip abi dediği patronuna baktı. Bir şeyler düşündüğü belliydi.

"Zaten bu kadından birini öldürmesini beklemiyordum." Mert Ali alaylı konuşsada aslında bu ortaklık için emin olamamıştı.

"Abi daha bitmedi." Onur sıkıntıyla ensesini ovarken Mert Ali ufak bir baş hareketiyle devam etmesini söyledi.

"Okulda Nehir Sunay'ın dahil olduğu ve önderlik ettiği üç kişilik bir çetesi olduğu ve karanlık işlerle uğraştıkları söyleniyor. Efsanevi Bayan Kronos 'un Nehir Sunay, Zeus'un ise çetenin dövüşçüsü Aliyar Akkoyunlu olduğunu duydum. Çetenin diğer üyesi Eylül Okçu ise en masumları onun herhangi bir olayda adı geçmese de her işlerinde yanlarında olduğu biliniyor. Her ne kadar bunlar söylenti olsa da bir kaç sağlam kaynak onların olduğunu doğruladı." Mert Ali duyduklarına şaşırmış kaşları oldukça çatılmıştı.

"Hâlâ devam ediyor mu peki çete ve karanlık işlerle ilgisi?" Mert Ali dalgınca sorsada başka şeyler düşündüğü belliydi.

"Çete dört yıl önce Aliyar Akkoyunlu ve Eylül Okçu'nun beş ay arayla ölmelerinin ardından dağılmış. Karanlık işleri bırakmış ama hâlâ daha yer altında adından söz ettiren ve erkeklerin korkulu rüyası olarak bilinen birisi Nehir Sunay, nam-ı diğer Bayan Kronos."

"Tamam, söyleyeceklerin bittiyse çık." Mert Ali sessizce çıkıp giden Onur'un arkasından dalgın gözlerle bakmaya devam etti. Ortaklık işi iptal olacaktı galiba...

&&

İŞ ANLAŞMASININ İMZALANDIĞI GÜN.

Mert Ali yanında avukatı Nedim Bey ile Sunay Holdinglerine giderken anlaşma imzalama konusunda düşünüyordu. Her ne kadar imzalamak istemesede içinden bir ses imzalaması için âdeta savaşıyordu. Kadını daha yakından tanımak onun hakkında her şeyi bilmek istiyordu. Kendisi karanlık işlerle ya da yer altıyla ilgilenmesede bu kadın dikkatini çekiyordu.. Cebinde çalan telefonu çıkarıp ekrana baktı sevgilisinin aradığını görünce gözlerini devirip cevapladı.

AŞK TUTKUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin