Bölüm yetişkin içerikli olup cinsellik barındıran sahneler içerir. Rahatsız olacaklar için (+) ibaresi konulmuştur!
Bölüm ithafı @blumargarin
Yeni bölümüyle AŞK TUTKUNU sizinle. Ve finale son 7' :(
Ay bu bölüm hem çok duygusal hem çok komik oldu bazı yerlerde random atmamak için kendimi çok zor tuttum. Alwlwleprlrkf burada rahat rahat atiyim bari qpwpepdkkd.
Neyse severek okuyun ve bol bol yorum yapın canlarım seviliyorsunuz❤🌸
~Tek ihtiyacım olan sensin~
***
Doktorun onları şoke eden sözlerini bitirip gitmesiyle herkes donup kalmıştı. Baba'nın aklında ise tek bir şey vardı "Nehir en çok istediği şeyi kaybetmişti, artık Nehir durdurulamazdı."
***
Mert Ali giden doktorun ardından bakarken acıyla kavruldu yüreği. Daha varlığından haberi olmadığı iki yavrusunu kaybetmiş, sevdiğini hattâ aşık olduğunu anladığı karısını ise kaybetmenin eşiğine gelmişti. Neye yanacağını bilmeyen yüreği büyük bir acının bilinmezliğinde kalmıştı. Diğerleri yerlerine oturdu, Ali de Baba Akkoyunlu'nun yanına. Nehir'in kardeşi Irmak eşine sarılmış ağlıyordu. Baba Akkoyunlu'nun gözüne takılan Irmak ile yaşlı adam herkesin duyabileceği bir sesle konuştu.
"Neden yaptın bunu?" Herkesin başı Baba'ya dönerken Irmak kafasını daha çok eğip daha şiddetli ağladı. Diğerleri olayı bilmediği için ne olduğunu anlamaya çalışıyorlardı. Onların duyduğu Nehir'in kazâ yaptığıydı.
"Be..ben iste..isteyerek yapmadım. Bir anda..çıktı karşıma." Irmak'ın sözleriyle şaşkınlık içinde kalan aile fertleri ne söyleyeceklerini bilemeyerek baktılar ikiliye. Ali ise gözlerinden çıkan ateşlerle baktı baldızına.
"Sabahın o saatinde eve gelip Nehir'i peşinden getirecek ne yaptın? Ne söyledin de Nehir kendini arabanın önüne attı lan?" Emir Alex kardeşi bildiği kadının arabanın altında yatan hâlini gördüğü için sinirle yürüdü Irmak'ın üzerine. Kendisi otuz iki yaşındaydı, Nehir yirmi sekiz. Bunca yıllık hayatında kendisi büyük olmasına rağmen her zaman Nehir'in ablalık yaptığını, geçmişte elinden tutup onu hayata bağladığını, kardeşim dediği adamı kaybettiğinde Nehir'in acısını bırakıp kendisiyle birlikte Yağız, Yiğit, Demir ve Volkan'a sahip çıktığını hatırladı. İçeride yatan kadının bu bebeklere ne kadar ihtiyacı olduğu, ne zamandır onları beklediğini en iyi bilenlerdendi. Şimdi Nehir uyandığında eğer düşük yaptığını öğrenirse dünyayı ateşe vereceği gerçeğiyle sarsıldı Emir.
"Ben istemedim böyle olmasını! Üzerime gelmeyi bırak artık! Zaten her zaman suçlu olan benim. Bir kere de Nehir suçlu olsun, bir kere de bana inanın yeter artık ya! Ama doğru; Nehir yıkılmaz, yenilmez, yanılmaz! Her şeyi yapan o ama suçlanan benim! Sen kim oluyorsun da bana hesap soruyorsun ha? Kimsin sen? Hem burada biri hesap soracaksa bu Nehir'den başkası değil!" Irmak'ın sinirle bağırmasıyla Emir Alex beklediği ameliyathane kapısının önündem hışımla ileri atıldı. Elini kaldırıp sakin ama tehditkâr sesiyle konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK TUTKUNU
Romance*YETİŞKİN İÇERİK!* Ağır cinsellik, şiddet, psikolojik olaylar barındırdığından 18 yaşından küçüklerin okuması tavsiye edilmez! #####