Bölüm ithafı kaybolanumutlarr_ güzel okuyucumuz diğer bölüm en çok yorum atan kişi. Teşekkürler🌼İtalik yerler +18 yetişkin içeriktir!🔞
Efken tüm bu olanlardan sonra ne yapması gerektiğini düşünürken Nehir oyunu yeni başlatmanın keyfini sürüyordu. Bu oyunda kaybetse bile kazanmanın, kazandığını elinde tutmanın planlarını kurarken hayatın getireceklerine hepsi hazırlıksızdı.
***
Nehir yaptığı konuşmanın ardından elinde tuttuğu telefona bakarken derin düşüncelere dalmıştı. Hedeflerinin gerçekleşmesi ve intikamını alabilmesi için ayağına dolanan herkesten kurtulmalıydı. Efken için hazırladığı plan tutmuştu. Şimdi sırada diğerleri vardı. Onlar için hazırladıkları Efken'in tehdidi kadar yumuşak değildi. Son iki yıl dedi. Son iki yıl. Şimdi sırada hamile kalması vardı ve şu an kocasının yanında olması gerekirken o şirketteydi. Bugün Birce, Ali ile onun şirketine gitmişlerdi. Nehir ise kendi şirketinde işinin başındaydı. Aklına gelen planla hinlikle gülümsedi. Eşyalarını hazırladı, çantasını aldı ve çıkarken sekreterini bilgilendirip şirketten ayrıldı.
Nehir'in en sevdiği şeylerden biri de ofis seksiydi. Madem bunu yapacak partneri var o zaman yapmaması için bir neden yoktu. Arabasının şoför koltuğuna geçip peşine takılan korumalarla birlikte kocasının şirketine doğru yol aldı. Sabahtan beri içinde oluşan mutlulukla gittiği yolun ne kadar kısa sürdüğünü anlamadı. Arabasından indi, kocasının şirketine doğru emin adımlarla ilerledi. Onu görenlerin hasetlikle ve hayranlıkla bakan gözlerine alayla güldü. Asansörle Ali'nin katına çıkarken çantasından rujunu çıkardı bir güzel dudaklarını renklendirdi. Açılan kapıyla onu gören asistan ayağa kalkıp saygıyla durdu. Nehir kendisinden bir karış kısa kıza bakarken kız heyecandan ve korkudan titriyordu. Yıllardır Ali ile çalışıyordu ama bir kez bile korkmamıştı ondan. Oysa karısı Nehir Hanımdan gördüğü ilk günden beri korkuyordu. Bunda duyduklarının etkisi çok büyüktü.
Ali'nin odasına doğru giden kadını gördüğünde içeride olan kadını hatırlayıp korkuyla atıldı Nehir'in önüne.
"Ee..efendim. Mert Ali Beyler şu an müsait değiller." Korkuyla titreyen ama inatla önünde durmaya devam eden kıza bakan Nehir kızın cesaretine güldü.
"Tamam beklerim ben sorun değil." Nehir, söylediği sözlerden sonra kızın rahatlamasıyla iyice keyiflendi. Kendisinden korkması aşırı derecede mutlu etmişti. Sekreter arkasında duran oturma yerini gösterip beklemesini söyledi. Kızın masasına geçtiğini gördüğünde sekreter masasının karşısında duran oturma alanına gitti. Bir iki dakika oturduğunda etrafta dolanan kişilerle dikkat kesildi. Şirket çalışanları sanki çok önemli bir olaya tanıklık edecekmiş gibi bekliyorlardı. En sonunda kocasının odasından gelen kadın çığlığıyla ne olduğunu az çok anladı. Oturduğu yerden sakince kalktı. Etrafına alay eder bir küçümserlikle bakıp odaya doğru ilerledi. Onun içeri gireceğini anlayan sekreter korkuyla olduğu yere sindi. Nehir tam kapıyı çalacaktı ki kapı açıldı. Yüzü kızarmış, saçları dağılmış bir kadın karşısında duruyordu. Kendisini gören kadının yüzünün aldığı şekil oldukça komikti. Nehir kadını aşağılayan bakışlarla delik deşik ederken karşısındaki kadın tüm yüzsüzlüğüyle güldü.
"Oo demek meşhur karın bu." Nehir kadının arkasından görünen Ali'ye baktı iki saniye, sonra önünde duran kadına. Aşağılarcasına göz süzüp küçümser bir ses çıkardı.
"Ve sen de?" Dedi Nehir kadına. Etraflarında toplanan kalabalığın farkındaydı. Hem kocasını hem de kendini rezil etmek istemiyordu. Ama madem bu kadın buraya kadar gelmişti boş çevirmek olmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK TUTKUNU
Romance*YETİŞKİN İÇERİK!* Ağır cinsellik, şiddet, psikolojik olaylar barındırdığından 18 yaşından küçüklerin okuması tavsiye edilmez! #####