11. rész

365 35 2
                                    

-Éjjeliőr...- nézett rám valami ősi dühvel a szemében.. Ekkor elegem lett..
-Jólvan!! Mi a faszért ekkora baj, hogy éjjeliőr vagyok??? Még tizenhat sem vagyok, plusz lány, rohadtul semmit sem ártottam nektek!! Miért akartok ennyire megölni?- vágtam Freddy arcába a dühömet.. Mintha elbizonytalanodott volna..
-Amúgy Foxy.. Csak kérdezni akartam valamit... De.. Ki ez a lány pontosan amúgy?- kérdezte az animatronic, a társát.
-Én is itt vagyok!! Rachel Awenak hívnak.. És az apám miatt jöttem ide.. Esküszöm, hogy meg fogom bosszulni, hogy megöltétek!- a mérgem továbbra sem csillapodott.. Neki akartam rontani Freddynek, de Foxy (szerencsére) lefogott. -Jó. Jó. Nyugi kiscsaj.. Nem kell ennyire felkapni a vizet... Ki az apád??- kérdezte nyugodtan a medve.
-A legutóbbi éjjeliőr.- jelentettem ki szomorúan.
-Oh...- mondták egyszerre.
-Bocsi, hogy témát váltok.. De.. Nem láttátok valahol az újságom??- tudakolózott tovább Freddy.
-A pornót? De asszem a lány mosdóban volt tegnap..- vetettem oda neki.
-Honnan tudod te ezt?- nézett rám furán Foxy, még mindig ,,átölelve" Engem.
-Elengedhetsz.. Nem fogok nekirontani. Amúgy a legjobb és egyetlen barátnőm itt a takarító és ő mesélte.- válaszoltam nyugodtan. Erre Foxy kicsit zavarbajött és elengedett.
-Csak ennyit akartam.. Akkor jó.. Falazok nektek.. A többiek nem ennyire megértőek, mint én... Na mentem.- köszönt el Freddy, mire mindketten fellélegeztünk Foxyval...

A Bosszú Hajnala (BEFEJEZETT)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz