-Freddy. Bár tudom, hogy neki nincs szüksége sok változtatásra, de azért jobb ha megnézem, hogy mindene rendesen működik. -vontam vállat mosolygva. -Kell valami a konyhából? -kérdezte felvont szemöldökkel. Hevesen bólogatni kezdtem.
-Igen! Farkas éhes vagyok! -panaszkodtam. Igaz, hogy Vinci adott reggelit, de nem árt ha van az embernél étel, nem?
-Akkor szólok Noranak, hogy hozzon neked valami finomat. -kacsintott rám, majd hátat fordított és elsétált, később pedig Freddy és Nora tért vissza. Nora egy tálcát egyensúlyozott a kezében, miközben Freddy illedelmesen előreengedte.
-Hali! -intettem nekik mosolyogva.
-Racheeeeel! -"üdvözölt" vidáman vörös barátnőm, majd egyik kezével arrébb söpörte az asztalon lévő szerszámokat és a helyére letette a tálcát. A szemeim tágra nyíltak.
-Nokedli pörkölttel? -néztem rá értetlen fejjel.
-Most nem törtem össze egy tányért sem. -tette a kezét a szája elé, miközben kuncogott.
-Köszi, de... -próbáltam onnan elrakni, de Nora nem engedte.
-A-aaa! -tartotta fel mutató ujját. -Addig nem csinálsz semmit amig azt ott meg nem etted! -tette karba a kezét. Durcásan nézten rá, majd az ételre, késöbb pedig már jóízűen tömtem magamba ezt a csodálatos étket.
-Egyébként ugye azt tudod, hogy engem nem kell felturbóznod? -szólalt meg most először Freddy is.
-Ühüm. -válaszoltam teli szájjal.
-Csak meg akarom nézni, hogy minden rendben van-e az alkatrészeiddel, és nincs-e sehol hiba. -magyaráztam miután lenyeltem az utolsó falatokat is. Az üres tálcát ledobtam a földre és újra magam elé vettem a szerszámaimat. A fejemmel intettem a mackónak, hogy üljön le.
-Lefogadom, hogy erről a helyről nem tudtál. -kezdtem el vele beszélgetni. Egyrészt azért, mert el kellett terelnem a figyelmét azért, hogy ne nagyon mozogjon, másrészt, mert tényleg érdekelt, hogy tudott róla, vagy sem.
-Eltaláltad. -morogta azon a megszokott, unott hangján.
-Jajj Freddy! Ne legyél már ilyen morcos! -szidta le az én drága barátnőm.
-Jól van már na! -fújtatott Freddy, szemet forgatva. Ezen csak nevetni tudtam.
-Igazából nem látok rajtad semmit hibát eddig. -tájékoztattam a "páciensemet". Nincs kétség, Freddyt a legjobb szerelő készíthette el.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Bosszú Hajnala (BEFEJEZETT)
Hayran KurguFNAF sztori ✖Elvették tőlem az apámat, ezért ők is adnak cserébe valamit. Az életüket. Ha kell, harcolok is érte!✖ •két író tollából (én és @TsuuKarma606 )• Az idő lejárt ⏳ ×Trágár szavak is előfordulnak benne!×