22. rész

334 29 3
                                    

Foxy és én is nagyon zavarba jöttünk. Ő csak nézett rám én pedig olyan lettem, mint a paradicsom. De Nora mintha ezt észre sem vette volna..
-Na? Kezdhetjük a tervet?- sürgetett minket. Én rögtön felocsúdtam és bólintottam egyet gyorsan. -Foxy, menj oda, ott pont van egy kis törés a falon, ahova befér a fejed..- mondtam az animatronicnak, aki legszívesebben felképelt volna, ha ez nem a bosszúról szólna ez az egész. Én meg csak magamban röhögtem.. Nora is beállt a helyére én pedig elrohantam Edért.
-Ed!! Foxy beszorult a fal egy résébe!! Noraval véletlenül összeütköztem és ráestünk Foxyra aki pont úgy esett, hogy aztán be is szorult.- újságoltam, szerintem meggyőzően színészkedve.
-Mi? Megyek és segítek kihúzni onnan!- rohant ki rögtön az irodából.. Ez könnyebb volt, mint gondoltam... Na mindegy. Gyorsan nekiláttam keresgélni. Hmm.. Vajon hova is rakhatta a mappákat.. Megnéztem a fiókokat.. Semmi. Majd az asztalán. Szintén semmi.. És ekkor.. Észrevettem egy adag papírt egy tartóban, amire az volt ráírva, hatalmas, piros betűkkel, hogy ,,DOLGOZÓK". Basszus.. Hogy lehetek ennyire vak? Odarohantam, majd sietve elkezdtem kutakodni közöttük, amíg egy ismerős névre nem bukkantam... Remegő ujjakkal eldugtam az egyenruhám alá, majd kirohantam a ronda helységből.. Amint Nora észrevett, rámköszönt és Foxynak is sikerült valahogy kijutnia a fal fogságából.. Szerencsére Eduardo eléggé hülye ahhoz, hogy ezt nem vette gyanúsnak...

A Bosszú Hajnala (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now