Κεφάλαιο 1.

11.8K 340 4
                                    

Τρίκαλα Θεσσαλίας,Ελλάδα

|Άδειες στιγμές, η ψυχή μας κενή
τα λόγια υπάρχουν γιατί υπήρχαν εκεί, 
πλοίο τα μάτια τα μαλλιά σου πανί
πόσο σε ήθελα και πόσο εσύ, γιατί.
Γιατί;

Γιατί το τραγούδι αυτό
πάντα να λέει δεν μπορώ, 
γιατί κι εσύ με σπρώχνεις στο γκρεμό
δεν σε συγχωρώ, δε σε συγχωρώ, γιατί.|

Ένα ακόμα βράδυ στην ταράστα της μονοκατοικίας μας με το 'Γιατί' να ηχεί από το μικρό μου ηχείο.Η μαμά κοιμάται μέχρι να δει τους γνωστούς εφιάλτες που αποικονίζουν τον θάνατο του πατέρα μου ξανά ξανά να την στοιχιώνουν κάθε βράδυ ενώ εγώ μόνη και έρημη στη ταράτσα του σπιτιού να χαζεύω τα αστέρια καπνίζοντας.

Ναι καπνίζω.Με κάνει να ξεχνιέμαι από τις δυσκολίες που πέρασα μικρή  και που περνάω και τώρα. Ξέρω πως δίνω ένα λόγο θανάτου στον ευατό μου μα δεν με νοιάζει. Έτσι και αλλιώς δεν καπνίζω συχνά και πολύ. Μερικές φορές,δύο με τρείς,μέσα στην μέρα για να χαλαρώνω.

Τώρα όσο για την μητέρα μου έχω να πω πως όλα αυτά τα χρόνια με μεγάλωσε άψογα.Κάθε φορά που ρώταγα για τον πατέρα μου μού έλεγε πως είναι ένα όμορφο αστέρι στο ουρανό και πως μας αγαπάει πολύ.Όταν πια μεγάλωσα μου εξήγησε τα πάντα,την γνωριμία τους,την εγκυμοσύνη της ακόμα και τα βασανηστήρια που τις έκανε. Δεν σταμάτησα όμως να τον αγαπώ.Γιατί αν δεν μας αγαπούσε δεν θα έλεγε ότι έλεγε λίγο πριν πεθάνει

Χριστέ μου,πόσο θα ήθελα να τον είχα γνωρίσει το πατέρα μου.Να το είχα πει μια φορά και εγώ 'μπαμπά' όπως όλες μου οι φίλες.Η γαμηνένη ζωή είναι τόσο άδικη.

*μπιμπιπ*

Φιλενάδα κατέβα από την ταράτσα σου και πήγαινε για ύπνο.Αύριο παντρεύομαι και δεν θέλω η κολλητή μου να έχει μαύρους κύκλους. Σαγαπάω εε❤.

From:Θάλει Θεοφανάκη
To:Αμέλια Χατζησταύρου
03:54

Μμ,η Θάλεια πάλι.Αναρωτιέμαι πως θα ήταβ η ζωή μου χωρίς αυτή.Είμαστε κολλητές 14 χρόνια.Αν και το γεγονώς πως η Θάλεια είναι 3 χρόνια μεγαλύτερη μας εμπόδισε κάποιες φορές να κάνουμε παρέα,καταφέραμε να είμαστε μαζί και να μπορέσω να παραβρεθώ στο γάμο της με τον Αντώνη.

Τέλικα η ζωή ίσως να μην είναι τόσο δύσκολη.

---------------------------------------

Αγαπητοί αναγνώστες.

Έχω την χαρά και την τιμή να σας ανακοινώσω πως μετά τις πιέσεις που δέχτηκα από την ξαδέρφη μου για 2ο βιβλίο *Sequel*,αποφάσισα να το γράψω αφού μου το ζητήσατε και πολλοί από εσάς.

Καταρχάς θέλω να ευχαριστήσω την ξαδέρφη μου Σπυριδούλα για την βοήθεια της στην επιλογή των ονομάτων.Επίσης νομίζω πως πρέπει να την ευχαριστήσετε για το γεγονός πως με έπεισε να το γράψω.

Αυτά για τώρα,η πάντα δική σας Μαέβα❤

The AgreementDove le storie prendono vita. Scoprilo ora