S J U T T O N - H A V E T

2.1K 25 0
                                    

14 september 2018

"Dante" viskade jag. Väckarklockan hade ringt men Dante låg fortfarande och sov. Jag hade redan varit uppe och bytt om till bikini och strandkläder.

Han började röra på sig och öppnade ögonen. Jag log mot honom.

"Godmorgon" Jag pussade honom och gick och hämtade min mobil.

"Vaknade du inte av väckarklockan?"

"Tydligen inte" sa han med sin morgonröst som jag älskade.

"Jag tänkte att vi kanske skulle hinna äta frukost lite tidigare idag"

"Jaså?" Dante flinade. Jag gav honom en blick och han reste sig upp och pussade mig innan han gick vidare in till badrummet.

Hand i hand gick vi ner till frukosten. Vi plockade på oss lite allt möjligt och satte oss ner på samma ställe som igår.

"Skulle det inte vara kul att dra ut ikväll? Det finns säkert någon klubb i närheten" Föreslog jag för Dante. Han kollade upp på mig och såg först tvekande ut, men började sen le.

"Absolut, det skulle vara jättekul"

Vi fortsatte prata samtidigt som vi åt upp frukosten. När vi var klara gick vi upp till rummet igen för att borsta tänderna och hämta våra saker. Idag bestämde vi oss för att gå ner till havet och lägga oss, för omväxlingens skull.

Hela dagen spenderade vi vid havet och bara levde life. På eftermiddagen fick vi nog båda lite smått solsting så vi bestämde oss för att gå upp på rummet och vila en stund innan middagen.

Dante la sig ner i sängen med sin mobil och började skriva med någon. Jag la mig bredvid honom och lutade kroppen mot honom och han la sin arm runt mig.

"Vem skriver du med"

"Killarna bara. Dem diskuterar den nya låten"

"Okej" Sa jag och kände tröttheten. Mina ögonlock kändes tunga så jag slöt dem och somnade.

En timme senare vaknade jag av att Dante kysste mig.

"Älskling, vi måste göra oss iordning så vi hinner till middagen" Jag gäspade och kliade mig i ögonen.

"Okej" sa jag rätt tyst och reste mig. Jag gav Dante en puss och gick in till duschen för att ta en snabbdusch. Jag drog ner temperaturen på vattnet och lät det rinna ner på min kropp.

När vi hade gjort oss iordning gick vi ner till middagen för att äta lite innan vi drog ut på kvällen. Som på frukosten plockade vi på oss lite allt möjligt och satte oss ute för att äta. Allting smakade supergott.

Efter middagen, när vi var mätta och belåtna, gick vi upp på rummet för att byta om och dricka några cider innan. Dante hade kollat upp vart den närmaste klubben låg så vi visste vart vi skulle.

 Dante hade kollat upp vart den närmaste klubben låg så vi visste vart vi skulle

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Gillas av axeljiggy, dantelindhe och 1 534 andra

stellaengdahl att festa i Italien med Dante 💞💞💞

Visa alla 58 kommentarer

corneliaas älsklingen
emmadahlgren så fin 😍
prinzaugustt favoritdrickan 😋
dantelindhe du är bäst

den vackraste tönten | D.LWhere stories live. Discover now