F E M T I O F E M - A L B U M

1.4K 18 1
                                    

20 juni 2019

Gillas av emmadahlgren, nellykronstrand och 16 415 andra

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Gillas av emmadahlgren, nellykronstrand och 16 415 andra

hov1.se Album 00:00 ❤️

Visa alla 2 219 kommentarer

rosoravplastt kan nu dö lyckligt
hovahh 😭😭😍😍
dantelindhe eyyy

16:17 Dante
Hela gänget ska ut och äta ikväll för att fira, vill du med? ❤️

16:20 Stella
Gärna, vilken tid? ❤️

16:22 Dante
19 inne i stan, blir det bra?

16:22 Stella
Absolut, ses då <3

Jag hade nyss kommit hem från skolan och skulle precis börja laga mat, men det visade sig att jag inte behövde. Istället tog jag bara en macka för att mätta hungern lite innan middagen. Jag satte mig sen i soffan och kollade på några avsnitt av modern family innan jag hoppade in i duschen för att fräscha upp mig lite. Jag sminkade mig, klädde på mig och satte mig sen i soffan igen för att vänta in tiden. Det var en hel halvtimme kvar tills jag skulle åka in till stan så jag kollade på ännu ett avsnitt av modern family. Gissa vilken min favoritserie var?

"Stella! Hej!" Ludwig vinkade åt mig.

"Hej! Är det bra?" Jag gav honom en kram.

"Ja, absolut. Hur är det med dig?"

"Bara bra. Vart är de andra?"

"Dem är lite sena men dem är påväg"

"Jaha, okej, vad bra" Vi stod utanför restaurangen och fortsatte prata om lite olika saker. Efter en liten stund kom resten av gänget och vi alla var samlade. Dante kom fram och pussade mig innan vi gick in till restaurangen för att få vårt bord.

 Dante kom fram och pussade mig innan vi gick in till restaurangen för att få vårt bord

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Gillas av dantelindhe, ludwigkronstrand och 2 369 andra

stellaengdahl dessa töntar (+2 till) släpper sitt 3e album inatt <33
taggad: hov1.se

Visa alla 99 kommentarer

prinzaugustt eyyy 💞💞💞
stanemork 😍
hov1.se ❤️
runawaybride taggad till tusen

"Skål för dessa fyra killar, och deras tredje album!"

"Skål!!"

Det var sådan bra stämning hela kvällen. Hela deras gäng var med, som tydligen jag var en del av nu. Vi åt god mat, drack, dansade och hade det allmänt bra.

"En minut kvar till midnatt!" Ropade Valter. Axel tog fram en dator och satte sig redo för att direkt sätta igång albumet när det släpptes.

"Tre, två, ett, noll!" Killarna kramade om varandra och Axel satte på albumet.

"Fattar du att ni har släppt tre album, och dessutom är ni den största gruppen i Sverige just nu?!"

"Det är fan helt sjukt. Helt jävla sjukt" Sa Dante och jag kramade om honom.

"Grattis"

"Tack älskling" Han kysste mig.

När klockan var, jag vet inte ens vad, sent på natten, var vi alla trötta och bestämde oss för att åka hem. Dante följde med mig hem, och det var inget jag klagade på, jag älskade att ha Dante hemma hos mig, det kändes mer som hemma då. Det kanske låter konstigt, men så var det.

Vi var båda rätt påverkade av alkoholen så det kändes som ett mission impossible att få tag i en taxi, även fast det egentligen bara tog någon minut. När vi fått tag i en hoppade vi in i baksätet och Dante började direkt kyssa mig.

"Vart ska ni turturduvor?" Chauffören kollade bak på oss och jag sa adressen innan vi började skratta åt oss själva.

Vi var hemma en kvart senare och vi la oss direkt i sängen, jag tror inte ens vi släckte lampan ute i hallen innan vi somnade, ops.

———————————————
Denna del blev lite kortare, hoppas ni gillar den! Om det blir som jag tänkt mig så är det nu bara två delar kvar på denna berättelse 🙃
Kram

den vackraste tönten | D.LOù les histoires vivent. Découvrez maintenant