J:Λοιπόν shadow όταν ανοίξει το μαγαζί θα έρθει ο πατέρας μου με παρέα, έχει κλείσει τραπέζι στο ονομά του. Αφού ζητήσετε κινητά και ονομάτα όταν ακούσεις το όνομα mike κάτι θα πείς πως δεν είναι γραμμενος στη λίστα.Ο πατέρας μου θα επιμείνει και εσύ τότε θα καλέσεις εμένα λέγοντας πως έχουμε προβλημα με μια κράτηση. Απο εκει και περα θα αναλάβω εγώ.
Πάω να ετοιμαστώ, μην ξεχάσεις όσο σου είπα.
S:μείνε ήσυχη joe!
Τον ακούω να μου λέει καθώς απομακρύνομαι.
2ώρες μετά είμαι έτοιμη για το show και κάθομαι και παρακολουθώ τον κόσμο να γεμίζει το μαγαζί περιμένοντας το σχεδιό μου να γίνει πραγματικότητα.Γ:Λέγε ρε πατέρα σε ποιο μαγαζί θα μας πας;; ακούω τον Γιώργο να ρωτά την κ. Θανάση καθώς κατευθυνόμαστε στο αυτοκίνητο.
Θ:Στο judah!
Γ:ποιό είναι αυτό;
Θ:Η παλιά Ρόδα.
Γ:Πλάκα κάνεις; δουλεύει ξανά μαγαζί εκεί.
Θ:Ναι αλλά δεν έχει καμία σχέση με οτι θυμάσαι. Το μαγαζί αυτό θεωρείτε η κορυφή της διασκέδασης για όλη τη Κύπρο αλλά έχει κάποιους κανόνες.
Γ:Τι εννοείς κανόνες;
Θ:θα καταλάβεις όταν φτάσουμε.απλά κάντε μου τη χάρη και μην αντιδράσετε, δεν θέλω να εκτεθώ εκεί.
Γ:Δεν καταλαβαίνω... αλλά τελοσπάντων.Ξεκίνα και ακολουθούμε του λέει τελικά ο Γιώργος πριν μπούμε στα αυτοκίνητα.
Η αλήθεια είναι πως ήμουν περίεργος να δω τι θεωρούν στο νησί ως κορυφή της διασκέδασης έτσι ώστε να κυνήθω ανάλογα επιχειρηματικά, και έτσι να καταφέρω να κλείσω το στόμα αυτής της μικρής γλωσσούς.Ο Γιώργος οδηγεί για αρκετή ώρα μέχρι που φτάνουμε σε ένα μέρος κοντά στο κάστρο της Λεμεσσού, οδηγεί για λίγο ακόμη και φτάνουμε μπροστα σε ένα τεράστιο κτήριο παλαιάς αρχιτεκτονικής το οποίο ήταν φωτισμένο με τέτοιο τρόπο ώστε το έκαναν να μοιάζει ακόμη πιο αριστοκρατικό. Μπροστά απο την είσοδό του εκτείνεται ένας μακρύς πέτρινος διάδρομος ενω ακριβώς στην είσοδο υπάρχουν αρκετοί άντρες που προφανώς δουλεύουν ως προστασία αλλά και αρκετές όμορφες γυναίκες, ντυμένες όλες με τα ίδια μαύρα φορέματα.
Σ:Καλά θα περάσουμε ακούω τον Στέλιο να μουρμουρίζει την ώρα που κατεβαίνουμε αλλά εμένα το μυαλό μου ήταν στραμένο μόνο στο επαγγελματικό κομμάτι.
Παρατηρούσα τα πάντα μιας και μου φαινόταν περίεργο ένα τέτοιο παλιό και εντυπωσιακό κτίσμα να λειτουργεί ως club, αφού συνήθως τα club στεγάζονται σε όσο το δυνατόν πιο μοντέρνα κτήρια.
Έξυπνο, μονολογώ.
Κατεβαίνουμε απο τα αυτοκίνητα και δίνουμε τα κλειδιά στους παρκαδόρους.
Θ:Να θυμάστε. Απλά δεχτείτε τους κανόνες.Μας υπενθυμίζει ξανά καθώς φτάανουμε στην είσοδο.
S:καλησπέρα η κρατησή σας;
Θ:καλησπέρα.Η κράτηση είναι στο όνομα Στεργίου.
S:Μάλιστα. Παρακαλώ αφήστε τα κινητά σας στο καλαθάκι.
Ακούω τον άντρα να λέει και μένω άφωνος απο το πρωτοφανές αυτό σκηνικό.
Γ:Συγγνώμη. Τι εννοείτε να αφήσουμε τα κινητά;
S:Απαγορεύονται τα κινητά και οποιαδήποτε άλλη συσκευή στο εσωτερικό του μαγαζίου. Τα αφήνετε στο καλάθι και έπειτα σας δίνω κλειδί για τη θυρίδα στην οποία θα βρίσκονται.
Θ:Ελάτε παιδιά.Μα λέει τελικά ο κ. Θανάσης καθώς αφήνει το κινητό του.
Ακολουθούμε και εμείς και αφού πέρνουμε το κλειδί είμαστε έτοιμοι να μπούμε.
S:Μισό λεπτό. Τα ονοματά σας για το τραπέζι.
Θ:Θανάσης Γιώργος και Άννα Στεργιου,Στέλιος Παππάς και Mike Χατζόγλου.
S:Συγγνώμη. Ο Mike Χατζόγλου; ποιος είναι; Μας ρωτά ξανά ο άνδρας καθώς τσεκάρει τη λίστα του και εγώ είμαι σχεδoν σίγουρος πως ρωτά γιατί αναγνωρίζει το ονομά μου, όπως συνήθιζα σε όλα τα club του Manhatan.
M:Εγώ. Του απαντώ βαριεστημένα απο την καθυστέρηση.
S:Συγγνώμη κύριε. Αλλά δεν είστε στη λίστα, δεν μπορείτε να περάσετε.
Τον ακούω να λέει και ξεσπάω σε γέλια, γέλια τα οποία μετατρέπονται σε νεύρα.
Δεν το πιστεύω πως μπαίνω μόνο με το όνομα μου στα πιο γνώστα club της αμερικής και ήρθα εδώ για να φάω πόρτα.
Γ:Αγόρι μου δεν γίνεται αυτό που λές εγώ ο ίδιος έκανα τη κράτηση και έδωσα το όνομα του Mike. Είμαι ο πατέρας της joe και απο εδώ ο αδερφός της και οι φιλοί μας.
S:Συγγνώμη για την αναστάτωση κύριοι αλλά καταλαβαίνετε πως έχω συγκεκριμένες εντολές.Δώστε μου ένα λεπτό τον ακούω τελικά να λέει καθώς καλεί κάποιον και του ζητά να έρθει στην είσοδο.
Μετά απο 1 λεπτό βλέπω να βγαίνει απο το μαγαζί η joe και είναι... θέε μου, είναι πανέμορφη.Φοράει ένα απίστευτα sexy φόρεμα ενώ το έντονο μακιγιάζ της την κάνει να δείχνει ακόμη πιο μυστήρια.
J: Τι συμβαίνει shadow?
S:Να εδώ υπάρχει ένα πρόβλημα με τη κράτηση.
J:Είναι δικοί μου shadow είναι το μόνο που του λέει πριν εκείνος σκύψει το κεφάλι και ανοίξει την είσοδο για εμάς.
Όλοι προχωράνε μπροστά ενώ εκείνη μένει στην άκρη της πόρτας ως τη στιγμή που φτάνω δίπλα της.
Τότε γυρνά και με πιάνει αγκαζέ, κίνηση την οποία δεν περιμένα.Παρόλα αυτά συνεχίζω να προχωράω μαζί της στο εσωτερικό του μαγαζιού περιμένοντας να δω που το πάει.
J:Όσα ήξερες απο την Αμερική εδώ δεν ισχύουν, μου ψιθυρίζει ύπουλα.
Αα! Και φυσικά έχεις καταλάβει πως μόλις χρησιμοποίησες το όνομα μου για να μην φάς πόρτα στο club.
Joe-Mike 1-0.
Είναι το τελευταίο πράγμα που μου λέει πριν την ταρβήξω και τη γυρίσω προς το μέρος μου.
Μ:Μόλις ξεκίνησες έναν πόλεμο μικρή, και θα το μετανιώσεις.
J:καλή διασκέδαση Mike. Ελπίζω να απολαύσεις το show!Μου ψιθυρίζει και έπειτα μου αφήνει ένα απαλό φιλί στο μάγουλο πριν χαθεί απο μπροστά μου.
Μ: Έναν πόλεμο, που θα απολαύσω πολύ μικρή γλωσσού, μονολογώ καθώς κατευθύνομαι στο τραπέζι.
Σ:Φίλε το μαγαζί τα σπάει, ακούω τον Στέλιο να λέει καθώς πλησιάζω στο τραπέζι, και καταλαβαίνω πως έχει δίκιο.
Ο χώρος είναι πάρα πολύ μεγάλος και τέλεια διαμορφωμένος. Η εξυπηρέτηση πάρα πολύ γρηγορη.
Υπάρχει ένα stage το οποίο εκτείνεται σε διαδρόμους που περνάνε σχεδόν στο μεγαλύτερο μέρος του μαγαζιού προφανώς για να μπορούν οι καλλιτέχνες να έχουν καλύτερη επαφή με το κόσμο.Αυτή τη σιτγμή σε ένα υπερυψωμένο σημείο πάνω απο τη σκηνή έχει εμφανιστεί ένας διάσημος ισπανός Dj ο οποίος θεωρείτε αυθεντεία για τα party που γίνονται στην ibiza ενώ το προγραμμά του κάνουν ακόμη πιο δυνατό οι απίστευτα καλίγραμμες aerial dancers οι οποίες χορεύουν κυριολεκτικά πάνω απο τα κεφάλια μας κρεμασμένες απο τα λευκά τους πανιά.
Θ:Λοιπόν παιδιά; πως σας φαίνεται το μαγαζί.
Γ:πολύ δυνατό. Απ όλες τις απόψεις. Όμως ακόμη δεν κατάλαβα τι δουλειά κάνει η joe εδώ και με μια της κουβέντα ο πορτιέρης έκανε πίσω.
Θ:Η joe μαζί με τη Χριστίνα ανέλαβαν αυτό το μαγαζί ακόμη πριν ανοίξει.
Οτι βλέπεις και οτι θα δεις είναι δικές τους ιδέες, απο τη διακόσμηση, το τρόπο λειτουργιας ακόμη και το πρόγραμμα της μουσικής όλα τα έχουν κανονίσει αυτές. Ο επιχειρηματίας ήξερε για τη φήμη τους στο νησί και απλά φρόντισε να κάνει ένα 8 ετές συμβόλαιο μαζί τους.Τους δίνει πάρα πολύ καλά λεφτά αλλά όλα περνάνε απο τα χέρια τους, και πίστεψε με έχεις πολλά να δεις ακόμη.
Ακούω τον κ. Θανάση να λέει και δεν μπορώ παρά να εντυπωσιαστώ απο το γεγονός πως δύο 25 χρόνα κορίτσια έχουν καταφέρει κάτι τόσο μεγάλο.
Είχα ακόμη πολλές απορίες όμως η συζητηση μας σταματάει απο την απότομη διακοπή της μουσικής, τα φώτα σβήνουν και τότε ένας προβολέας πέφτει πάνω σε ένα υπερυψωμένο σημείο στο οποίο εμφανιζεται μια άκρως εντυωσιακή Χριστίνα η οποία αρχίζει χωρίς μουσική να τραγουδά τους στίχους απο ένα τραγούδι της beyonceWho run the world?
Girls
Είναι η πρώτη φράση που λέει πριν ακόμη ένας προβολέας φωτίσει την άλλη άκρη την σκηνής στην οποία βρίσκεται η joe, η οποία με τη σειρά της επαναλαμβάνει τους στίχους
Who run the world?
Girls .Και τότε η μουσική αρχίζει να χτυπά σε όλα τα ηχεία και τα κορίστια τραγουδόντας κατευθύνονται στη σκηνή την οποία πλημυρίζουν χορεύτριες με μαύρα κορμάκια και ξεκινούν ένα εντυπωσιακό χορό.
Όμως είμαι σίγουρος πως όλο το μαγαζί κοιτούσε την joe και τη Χριστίνα.
Δίπλα μας μια παρέα αντρών σφύριζε και χειροκροτούσε τα κορίτσια ενώ όλο το μαγαζί εδειχνε να μπαίνει σε ένα ξέφρενο party.
Who run this motha?
Girls.
Who run this motha?
Girls.
Συνεχίζουν να τραγουδούν και να χορεύουν σε κάθε διάδρομο της σκηνής ξεσηκώνοντας τους πάντες.
Κοιτάζω το Γιώργο που δείχνει σφιγμένος, προφανώς επειδή βλέπει το αμέριστο θαυμασμό των αντρών στο πρόσωπο της Χριστίνας.
Και μέσα μου μπορώ να παραδεχτώ πώς ίσως και μένα με ενοχλεί που τόσοι άντρες κοιτάνε έτσι τη joe.
Γαμώτο.. τι έχω πάθει πια;
Σ:Μαλάκες η μικρή είχε δίκιο τελικά, μας λέει τελικά ο Στέλιος ο οποίος δείχνει εντυπωσιασμένος απο το όλο σκηνικό.
Μ:Σε τι πράγμα; τον ρωτάω αν και ξέρω ηδη την απάντηση.
Σ:Ο ανταγωνισμός θα είναι δύσκολος.
Δεν βλέπετε τι γίνεται εδώ; Δεν έχει σχέση με το χώρο ούτε με την τέλεια εξυπηρετηση, έχει να κάνει μόνο με αυτές... το κοινό της απωθεώνει λες και είναι οι πιο διάσημες γυναίκες του κόσμου.
Κοιτάζω το Γιώργο που δείχνει προβληματισμένος όμως εγώ μέσα μου έχω ήδη βρεί την λύση για να κερδίσω μια νίκη απέναντι στη μικρη μου γλωσσού.Boy you know you love it
How we're smart enough
To make these millions
Strong enough to bare the childrenThen get back to business
See, you better not play me
Don't come here baby
Hope you still like me
"F" you pay meMy persuasion can build a nation
Endless power
Our love we can devour
You'll do anything for meWho run the world?
GirlsΤελειώνει τους στίχους του τραγουδιού της ακριβώς μπροστά μου και είναι λες και θέλει να μου αφήσει ένα μήνυμα με αυτο.
Τις κάνω τελικα μια ματιά με αυτοπεποίθηση μιας και ξέρω πως το σχεδιο που γέννηθήκε στο μυαλό μου θα μου προσφέρει βέβαιη νίκη απεναντί της.
Θα ηττηθείς μωρό μου...Μονολογώ καθώς παρατηρώ τις τέλειες καμπύλες του κορμιού της να απομακρύνονται απο τη σκηνή...
YOU ARE READING
Love Is War
RomanceΟ κανόνας λέει πως τα ετερόνυμα έλκονται και τα ομώνυμα αποθούνται.Κάθε κανόνας όμως έχει και την εξαιρεσή του. Τι θα συμβεί όταν η ζωή φέρει κοντά δύο ανθρώπους που μοιάζουν σχεδόν σε όλα; Η κοινές τους συνήθειες θα τους ενώσουν ή μήπως το γεγονός...