●Κεφάλαιο 16

4.8K 282 3
                                    

Γ:Γιατί έπρεπε να μπλέξετε ερωτικά;;
Είναι το πρώτο πράγμα που μας λέει, με έντονο ύφος, αφού καθίσαμε.
J:Θα σου πούμε αφού πρώτα μας πείς τι στο διάολο σε πειράζει εσένα;
Ακούω τη joe να του απαντά εμφανώς θυμωμένη.
Γ:Γιατί είστε η αδερφή μου και ο κολλητός μου γαμώτο και ξέρω πως είστε και οι δυο παντελώς ανίκανοι να κάνετε σχέση.Και για πείτε μου τι θα γίνει αν ένας απο τους δυο βαρεθεί ή αν ένας απο τους δύο κάνει μαλακία;;
Να σας πω εγώ τι θα γίνει, θα χαλάσετε τη συνεργασία σας και εγώ θα μείνω στη μέση να πρέπει να διαλέξω με ποιανού το μέρος θα είμαι.
Μας λέει σχεδον με μια ανάσα και αφου τελειώνει πέφτει πίσω στη καρέκλα του ξεφυσόντας.
Χ:Ρε Γιώργο... Τι είναι αυτά που τους λές;; Τον μαλώνει τελικά η Χριστίνα πριν εγώ και η joe προλάβουμε να μιλήσουμε.
Ξέρεις καλά πως η joe δεν έκανε ποτέ σχέσεις το ίδιο απ οτι κατάλαβα και ο Mike, αρα δεν είναι δυο επιπόλαια άτομα που κάνουν σχέσεις για πλάκα. Για να ήρθαν εδώ μαζί αγκαλιασμένοι σημαίνει πως είναι σίγουροι γι αυτό και αντί να χαρείς εσύ τους φωνάζεις.
Αν είναι πραγματικά ερωτευμένοι και είναι φτιαγμένοι για να είναι μαζί;
Ποιός είσαι εσύ που θα τους κρίνεις;
Ακούμε τη Χριστίνα να του τα ψέλνει για τα καλά και πρώτη φορά βλέπω το Γιώργο να μην απαντά σε μια τέτοιου τύπου  επίθεση.
Γ:Πολύ καλά λοιπόν. Θα τους αφήσω να ζήσουν τον έρωτα τους αφού πρώτα πω δυο κουβέντες με το Mike,μου λέει καθώς μου κάνει νόημα να βγούμε έξω απο το μαγαζί.
Χωρίς να το σκεφτώ και χωρίς να μπορώ να αντισταθώ αφού σηκώθηκα για να ακολουθήσω το Γιώργο έδωσα ένα φιλί στα χείλη της joe.
Γ:Mike...
Ακούω το Γιώργο να γρυλίζει δίπλα μου αλλά δεν του δίνω σημασία.
Μ:Παρήγγειλέ μου ένα καφέ και κάτι να φάμε, επιστρέφω σε λίγο.
J:Μα δεν ξέρω πως πίνεις το καφέ ούτε τι τρώς, παρατηρεί η joe.
M:Είμαι σίγουρος οτι και εσύ joe,της απαντώ και τη βλέπω να χαμογελά ευχαριστημένη.

Μ:Και τώρα πές μου, οτι θές. Λέω στο Γιώργο αφου έχουμε βγεί στο πάρκινκ του μαγαζιού.
Γ:Ένα πράγμα σου είχα πει στο αεροπλάνο, να μείνεις μακριά απο τη joe και εσύ πρώτα μπλέκεις μαζί της στη δουλειά και τώρα κάνετε έρωτα.
Μ:Γιώργο, την ερωτεύτηκα του λέω ειλικρινά.
Με ξέρεις, ποτέ ξανά δεν σου έχω πεί κάτι τέτοιο, αλλά έχω χάσει το μυαλό μου μαζί της.Στην αρχή με εκνεύριζε αλλά πλέον δεν μπορώ να σκεφτώ τη ζωή μου μακριά της, ούτε ερωτικά ούτε επαγγελματικά.
Θέλω να την έχω δίπλα μου σε όλα, και δεν στο λέω αυτό με έναν επιπόλαιο ενθουσιασμό, με κάνει να νιώθω πως όταν είναι μαζί μου όλα πηγαίνουν όπως πρέπει.
Το έχεις νιώσει ποτέ αυτό;
Τον ρωτάω και στα μάτια του καταλαβαίνω πως με νιώθει.
Με νιώθεις, το βλέπω, τότε γιατί ρε φίλε μου το χαλάς και δεν χαίρεσαι για εμας;
Γ:Χαίρομαι ρε μαλάκα, αλλά τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά.
Πίσω στην Αμερική άφησες μια jennifer να ελπίζει πως θα κάνετε σχέση, και μαζί με εκείνη αυτή τη σχέση ξέρεις πως την θέλει και ο πατέρας σου επειδή η τύπισσα έχει λεφτά.
Μ:Πρώτον με τη jennifer έχω μόνο πηδηχτεί δυο τρεις φορές και ξέρεις καλά πως ούτε κατα διάνοια δεν θα έκανα σχέση μαζί της.
Όσο για το πατέρα μου, μπορεί να θεωρει καλή επιχειρηματική κίνηση έναν γάμο με τη jennifer, όμως κατα βάθος είναι ένας σωστός άντρας και θα καταλάβει όταν του εξηγήσω.
Έτσι κι αλλιώς και εκείνος παντρεύτηκε τη μαμά μου απο έρωτα κι ας ήταν αντίθετος ο πατέρας του.
Γ:Δεν νομίζω πως θα το δεί έτσι....
Μου απαντά προβληματισμένος και καταλαβαίνω πως ξέρει περισσότερα απ όσα λέει.
Μ:Λέγε τι έγινε.
Γ:Ο δικηγόρος μας  μου είπε πως ο πατέρας σου τηλεφώνησε και ενημερώθηκε για τη πορεία των επιχειρηματικών σου κινήσεων εδώ στη Κύπρο.
Μ:Και;
Γ:Και όταν έμαθε πως έβαλες συνέταιρο την αδερφή μου έγινε εξωφρενών.
Μ:Σκατά, μόνολογώ, καθώς συμπεραίνω πως έπρεπε να είχα προβλέψει να μιλήσω στο πατέρα μου νωρίτερα ώστε να του εξηγήσω και να μην παρεξηγήσει τη κίνηση μου.
Μ:Γιώργο, είναι η πρώτη μου μέρα δίπλα στη joe και είμαι πάρα πολύ ευτυχισμένος γι αυτό.Σε παρακαλώ πάμε μέσα να της πείς πως είσαι χαρούμενος για εμάς, να πιούμε καφέ όλοι μαζί και να γελάσουμε, και αύριο θα λύσουμε όλα τα θέματα με τον πατέρα μου.
Τον παρακαλάω σχεδόν..
Γ:Το καλό που σου θέλω να μην την πληγώσεις!
Μ:Στο ορκίζομαι.
Του απαντώ καθώς τον τραβάω να πάμε μέσα.
Όμως όσα μου είπε είχαν αρχίσει να με αγχωνούν... Έπρεπε άμεσα να μιλήσω με το πατέρα μου.

Χ:Πές μου ακριβώς τι έγινε;;; κάνατε έρωτα; πόσες φορές; ήταν καλός; και κυρίως κοιμήθηκες στην αγκαλιά του;Η Χριστίνα με χτυπά με απανωτές ερωτήσεις όταν πια ο Γιώργος και ο Mike έχουν απομακρυνθεί

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Χ:Πές μου ακριβώς τι έγινε;;; κάνατε έρωτα; πόσες φορές; ήταν καλός; και κυρίως κοιμήθηκες στην αγκαλιά του;
Η Χριστίνα με χτυπά με απανωτές ερωτήσεις όταν πια ο Γιώργος και ο Mike έχουν απομακρυνθεί.
J:Είμαι ερωτευμένη Χριστίνα είναι το μόνο που της λέω λίγο πριν έρθει η σερβιτόρα και δώσω τη παραγγελία μας.
Χ:Δεν θα ξεμπερδέψεις έτσι ευκολα.
Πές μου λεπτομέριες, επιμένει εκείνη και άρχίζω να της εξιστορώ όσα έγιναν.
Τώρα όμως πες μου εσύ.Κοιμήθηκες με το Γιώργο έτσι;
Χ:Ναι... μου απαντά τσιριχτά, σαν ερωτοχτυπημένη 15 χρονη και με κάνει να ξεσπάσω σε γέλια με τον αυθορμητισμό της.
Χ:Χθές όταν τελείωσε το δικό μου πρόγραμμα και αφου εσυ τραγουδούσες ακόμη ο Γιώργος μου ζήτησε να πάμε σπίτι να μιλήσουμε.
Αναλύσαμε ξανά τα όσα έχουν συμβεί και τελικά καταλήξαμε στο κρεβάτι και ήταν όλα τέλεια, όλα πολύ καλύτερα απο οτι παλιά.
Αποφασίσαμε να ειμαστε ξανά μαζί joe!
Μου λέει και την αγκαλιάζω χαρούμενη που όλα πήγαιναν καλά στις ζωές μας...
Μ:Εμάς δεν θα μας αγκαλιάσετε;
Ακούω τον Mike να ψιθυρίζει πίσω μου και απευθείας σηκώνομαι ώστε να αλλάξω θέση και να βρεθώ εγώ με τον Mike στον ένα καναπέ και η Χριστίνα με το Γιώργο στον άλλον.
J:Όλα καλα; Τον ρωτάω ώστε να καταλάβω τι έγινε έξω.
Γ:Τον κατσάδιασα λίγο, αλλά του έδωσα την ευχή μου, ακούω το Γιώργο να μου απαντά περιπαιχτικά και όλοι ξεσπάμε σε γέλια.
Μ:Και αφου μου έδωσε την ευχη του, μπορώ να κάνω ελεύθερα αυτο που θέλω εδώ και ώρα, μουρμουρίζει καθώς τυλίγει το χέρι του στη μέση μου, και αφού με φέρνει κοντά του με φιλά ξανά με πάθος και κάνει κατευθείαν όλο μου το κορμί να τον ζητά...
J:Ας φάμε καλύτερα, ψιθυρίζω πάνω στα χείλη του, σφίγγοντας τον με τα δαχτυλά μου με τέτοιο τρόπο ώστε να καταλάβει πόσο με επηρέασε ξανά.
Μ:Λοιπόν για να δούμε τελικά πόσο ίδιοι είμαστε..Λέει κοροιδευτικά καθώς κοιτά οσα παρήγγειλα.
J:Μου είπες να πάρω οτι μου αρέσει, οπότε ο καφές σου ειναι ένα διπλό lungo  σκέτο, του τονίζω, και βλέπω να χαμογελά ικανοποιημένος.
Απο φαγητό πήρα μια ομελέτα,γιατί το έχω πρόγραμμα κάθε πρωί για να παίρνω οση πρωτεινή χρειάζομαι και επειδή δεν μπόρεσα να αντισταθώ παρήγγειλα και αλμυρά pancakes με κοτόπουλο.
M:Σίγουρα το άλλο μου μισό, τον ακούω να ψιθυρίζει μέσα απο τα δόντια του με τέτοιο τρόπο που ήταν σαν να το λέει στον εαυτό του και όχι σε μένα...
Και αυτό ήταν που έκανε τη καρδιά μου να σκιρτίσει ακόμη πιο δυνατά...

Love Is WarWhere stories live. Discover now