●κεφάλαιο 34

4.6K 257 5
                                    

Το πρωί μας βρήκε γυμνούς και αγκαλιασμένους στο κρεβάτι που απο εδώ και στο εξής θα φιλοξενούσε τον έρωτα μας..
Άνοιξα τα μάτια μου και είδα τον Mike να κοιμάται δίπλα μου γαλήνιος!
J:θέε μου πως γίνεται να είναι τόσο όμορφος ακόμη και όταν κοιμάται;
Αναρωτιέμαι και την ίδια στιγμή πανικοβάλομαι για το ποιά είναι η δική μου εικόνα.Είμαι σίγουρη πως θα είμαι χάλια και πρέπει οπωσδήποτε να φτιαχτώ λίγο, πριν ξυπνήσει!
Σηκώνομαι απαλά απο το κρεβάτι και αφου φοράω το εσωρουχό μου και μια μπλούζα του Mike κατευθύνομαι στο μπάνιο!
Ανοίγω τη βρύση και πλένω εξονυχιστικά το προσωπό μου, καλύτερα άβαφτη παρά μισοβαμένη σκέφτομαι καθώς σκουπίζομαι.
Χτενίζω λίγο τα ανακατεμένα μαλλιά μου και έπειτα αρχίζω να ψάχνω για κάποιο στοματικό διάλημα ή έστω μια καινούρια οδοντόβουρτσα, αφου όπως ανακάλυψα η παλιά μου δεν υπήρχε εδώ.Λογικά την έχει πετάξει όταν χωρίσαμε σκέφτομαι μελαγχολικά αλλά δεν αφήνω για πολύ αυτό το συναίσθημα να με παρασείρει...
Είμαι σχεδόν έτοιμη να επιστρέψω στο δωμάτιο όταν ακούω έναν πανικόβλητο Mike να φωνάζει με αγωνία το ονομά μου και μετά απο λίγο η πόρτα του μπάνιου να ανοίγει απότομα και εκείνος να μπαίνει μέσα εμφανώς ταραγμένος..

J:Τι έγινε μωρό μου; τον ρωτάω με αγωνία καθώς τον πλησιάζω..
Μ:Νόμιζα πως είχες φύγει, μου λέει καθώς με τραβά στην αγκαλιά του και αφήνει συνεχόμενα φιλιά στο κεφάλι μου..
J: Εδώ δεν είναι το σπίτι μου Mike?που να πάω;
Τον ρωτάω θέλοντας να τον ηρεμίσω αλλά να τσεκάρω και όσα μου είπε χθές βράδυ!
Μ:Φυσικά! Αναφωνεί σαν μικρό παιδί!
Εδώ είναι το σπίτι σου!
Επαναλαμβάνει όσα είπα γεμάτος χαρά καθώς με πιάνει και με φιλάει στα χείλη!
J:Για να είναι αυτό το σπίτι μου όμως πρέπει να φέρω και τα πραγματά μου τις επόμενες μέρες καθώς εδώ δεν έχω ούτε καν οδοντόβουρτσα του λέω παραπονιάρικα!
Μ:Όχι τις επόμενες μέρες joe!Σήμερα κιόλας θα μεταφέρεις όλα σου τα πράγματα εδώ! Μου λέει γεμάτος χαρά!

J:Mike για ακόμη μια φορά έχω το ίδιο πρόβλημα!
Μ:Τι πρόβλημα;
J:Δεν έχω ρούχα για να φύγω απο εδώ και απ οτι μπορώ να φανταστώ εσύ εκτός απο την οδοντοβουρτσά μου θα έχεις σίγουρα πετάξει και όλα μου τα ρούχα. Σωστά;
Τον ρωτάω και τον βλέπω να κατεβάζει το κεφάλι του..
Τα είχε οντως πετάξει όλα.Τόσο πολύ ήθελε να με διαγράψει;σκέφτομαι μα πριν προλάβω να πω κάτι εκείνος με τραβά απο το χέρι και με οδηγεί στο δωμάτιο.
Τον ακολούθησα χωρίς να μιλάω και τον είδα να ανοίγει ένα συρτάρι στη ντουλάπα του και να βγάζει έξω ένα μακό midi φορεμά μου.
Μ:Κράτησα μόνο αυτό, μπορείς να το βάλεις μου λέει καθώς κινείτε ώστε να βγεί απο το δωμάτιο.
J:Γιατί;Τον ρωτάω και περιμένω να μου πει γιατί κράτησε έστω και ένα ρούχο δικό μου.
Μ:Ήταν το μόνο που δεν είχες προλάβει να πλήνεις και μύριζε το αρωμά σου!Ήταν οτι με κρατούσε ζωντανό αυτή η μυρωδία μου λέει και τα λόγια του νιώθω να με λυγίζουν..
Κάθομαι στο κρεβάτι χωρίς να μιλάω και νιώθω να πνιγομαι!
Αυτή η αίσθηση οτι ένας κόμπος έχει σταθεί στο λαιμό σου και δεν σε αφήνει να αναπνεύσεις!
Έβαλα τα χέρια μου στο προσωπό μου και ένας λίγμος βγήκε απο μέσα μου..
Και αμέσως ένιωσα τη θέρμη απο το κορμί του Mike δίπλα μου.
Μ:Γιατί κλαίς μωρό μου? Με ρωτά καθώς με χαιδεύει στα μαλλιά.
J:Το έχω νιώσει αυτό το αίσθημα Mike...ένα δικό σου φούτερ ήταν οτι είχα απο σένα όλον αυτό το καιρό!
Κοιμόμουν αγγαλιάζοντας το και κάθε πρωί μύριζε όλο και λιγότερο το αρωμά σου και κάθε πρωί ένιωθα πως σε έχανα ξανά..
Ήταν άδικο αυτό που μας έκανε Mike, ήταν άδικο, του λέω χωρίς να μετρήσω σωστά τα λόγια μου!
Μ:Ποιός joe?Μου φωνάζει ταρακουνόντας τους ώμους μου..και τότε μόνο καταλαβαίνω το λάθος μου.
J:Ο Κωσμάς,του λέω βιαστικά όμως καταλαβαίνω πως δεν τον πείθω.
Και αυτός ο ανταγωνιστής συνεχίζω κάνοντας μια καλύτερη προσπάθεια.
Μ:Joe ξέρεις ποιός είναι αυτός; Με ρωτά αγριεμένος και για λίγο νιώθω να ταράζομαι...
J:Όχι φυσικά! Του απαντώ όσο πιο σοβαρά μπορώ και τον βλέπω να αγριεύει περισσότερο.Σηκώνεται όρθιος και πηγαινοέρχεται μπροστά μου.
Είμαι σίγουρη πως υποψιάζεται το ψέμα μου και αυτό τον εξαγριώνει.
Μ:Θα τον βρώ joe! Θα τον βρώ και θα τον διαλύσω για αυτο που μας έκανε.
Αυτό να το θυμάσαι!
Μόνο μην μάθω πως εσύ ήξερες και δεν μου το είπες.
Μου λέει καθώς σκύβει μπροστα μου και μου τήνει το δάχτυλο στο πρόσωπο σαν να με
προειδοποιεί ενώ εγώ στραβοκαταπίνω έναν κόμπο που έχει σταθεί στο λαιμό μου!
Με κοιτάζει για λίγο με το επιβλιτικό του ύφος και εγώ νιώθω σαν κουτάβι που το μάλωσε το αφεντικό του..
Μ:Τέλος αυτή η συζήτηση, τον ακούω να λέει τελικά και αμέσως μετά να χαμογελάει γοητευτικά!
Μ:Είσαι σαν μωρό που το έχουν μαλώσει... μου λέει καθώς πλησιάζει επειλητικα το προσωπό μου με το δικό του..
Μ:Και τόσο γαμημένα sexy ταυτόχρονα...ψιθυρίζει και νιώθω το οξυγόνο μου να κόβεται απο την έξαψη που μου προκαλεί...
Ήρθε η ώρα να φάω το πρωινό μου, λέει καθώς απομακρύνεται απο το προσωπό μου ξανά και σηκώνεται όρθιος..
J:ωραία! Πάω να ετοιμάσω κάτι του λέω βιαστικά καθώς ανασηκωνομαι.
Αλλά εκείνος έχει αντίθετη άποψη!
Με τραβά απο το χέρι και με φέρνει στην αγκαλιά του με τέτοιο τρόπο ώστε η πλάτη μου να ακουμπά το στήθος του.
Μ:Εγώ νομίζω οτι το πρωινό μου είναι ήδη έτοιμο, ψιθυρίζει πάνω στο λαιμό μου και νιώθω το χέρι του να κατεβαίνει αργά στην περιοχή μου...
Τα δάχτυλά του παραμερίζουν το εσωρουχό μου και βυθίζονται μέσα μου κάνοντας με να παραλύω...
Μ:Ζεστό, όπως πάντα... ψιθυρίζει ξανά καθώς αρχίζει να κινεί τα δαχτυλά του...
Και πλέον ήμουν έρμαιο στα χέρια του...
Με έριξε στο κρεβάτι και με έκανε δική του ξανά, με έναν τρόπο που μου έδειχνε οτι όλος του ο κόσμος είμαι εγώ,μόνο εγώ!

Οι επόμενες μέρες ήταν για εμάς ένα όνειρο που γινόταν πραγματικότητα..
Μεταφέραμε όλα μου τα πράγματα σπίτι του και αρχίσαμε να το διακοσμούμε απο την αρχή ώστε το σπίτι αυτό να θυμίζει "το μαζί".
Δεν χωριζόμασταν σχεδόν καθόλου, κοιμόμασταν και ξυπνούσαμε μαζί, πηγαίναμε βόλτες με τη μηχανή ή στο προπονητήριο κάνοντας μικρές μάχες mma που ποτέ όμως δεν είχαν νικητή καθώς πάντα καταλήγαμε γυμνοί να κάνουμε έρωτα μέσα στο ρίνκ.
Τα βράδια πηγαίναμε μαζί είτε στο judah είτε στο kiss of judah τα οποία συνέχιζαν να είναι στη κορυφή της νυχτερινής διασκέδασης!
Σήμερα ήταν ξανά παρασκευή και η μόνη βραδιά η οποία χωρίζαμε μεταξύ μας.
Αυτή ήταν και η ευκαιρία μου να λύσω μια και καλή το μόνο θέμα που με βάραινε αυτό το καιρό..
Την κατάσταση με τον πατέρα του Mike!
Έτσι τον κάλεσα ώστε να έρθει να με βρεί στο γραφείο μου στο club...

Love Is WarWhere stories live. Discover now