●κεφάλαιο 32

4.8K 270 1
                                    

Μπήκαμε ξανά στο χώρο του club και όσο διασχίζαμε το χώρο για να βρεθούμε στον εξώστη πολλά ζευγάρια μάτια μας κοιτούσαν εξεταστικά.
Όλοι είχαν μπερδευτεί με τα τελευταία γεγονότα, όμως αυτή τη στιγμή κανείς και τίποτα δεν με ενδιέφερε!
Ήμουν δίπλα της και αυτό είχε σημασία, μου κρατούσε το χέρι σφιχτά και με άφηνε να την οδηγώ!
Φτάσαμε στον εξώστη και τότε ένιωσα την διαθεσή της να αλλάζει.
Το κράτημά της έγινε πιο σφιχτό στο χέρι μου και όταν γύρισα να την κοιτάξω δεν έβλεπα το παιχνιδιάρικο χαμόγελο που είχε πριν απο λίγο αλλά αυτό το αυστηρό και επαγγελματικό βλέμα που έχει πάντα όταν θέλει να δείξει δυνατή!
Όμως δεν καταλάβαινα γιατί, αφου έχει συγχωρέσει εμένα ποιός ο λόγος να είναι έτσι με τους υπόλοιπους;
Φτάνουμε στο τραπέζι και βλέπω τα βλέματα όλων να φωτίζουν απο χαρά όταν μας βλέπουν πιασμένους χέρι χέρι.
Χ:Τα βρήκατε; αναφωνεί χαρούμενος ο πατέρας μου καθώς σηκώνεται απο τη θέση του.
Πολύ χαίρομαι, συνεχίζει να λέει με ειλικρίνια, πριν προλάβουμε να απαντήσουμε.
J:Αλήθεια χαίρεστε; τον ρωτά η joe με μια δόση δυσπιστίας ίσως και ειρωνίας να διακρίνει τη φωνή της και προς έκπληξη μου βλέπω τον πατέρα μου να χαμηλώνει το βλέμα του, κίνηση απαγορευτική για έναν Χατζόγλου..
Χ:Αλήθεια χαίρομαι της απαντά τελικά και βλέπω τα χαρακτηριστικά της joe να σκληραίνουν ξανά.
Μ:Τι στο καλό έχετε πάθει μεταξύ σας; ρωτάω αγανακτισμένος μιας και τόσο καιρό βλέπω διάφορες αντιδράσεις και απο τους δύο που δεν βγαζουν νόημα στο μυαλο μου.
Χ:Τίποτα δεν έχουν πάθει έλα εδώ αγάπη μου, μου έλειψες. Αναφωνεί η Χριστίνα τραβόντας τη joe στην αγκαλιά της αλλά και αυτό ακόμη μου ακούγεται ύποπτο.
Αφήνω τη joe να τους χαιρετήσει όλους και αφου όλοι ζητάνε συγγνώμη εκείνη δείχνει να ηρεμεί όμως ακόμη τη παρατηρώ να ρίχνει κλεφτές ματιές στο πατέρα μου και δεν είμαι διατεθημένος να αφήσω το θέμα να περάσει έτσι.
Πριν προλάβω όμως να ρωτήσω οτιδήποτε η ξαφνική παρουσία ενός άντρα μας διακόπτει.
?:Καλησπέρα και συγγνώμη για την ενόχληση!προσφωνεί προς το μέρος όλων μας.
Θ:Παρακαλώ. Τι θα θέλατε του απαντά κατευθειαν ο πατέρας της joe.
?:Την εντυπωσιακή δεσποινίς, απαντά εκείνος ρίχνοντας ένα στραβό χαμόγελο στη joe και κάνοντας το αίμα μου να ανέβει στο κεφάλι μου.
Ποιός σκατά ήταν αυτός και τι ήθελε απο τη joe, και γιατί την κοιτούσε έτσι λές και ήταν έτοιμος να την κατασπαράξει;
J: παρακαλώ..που θα μπορούσα να σας φανώ χρήσιμη. Του απαντά με ευγένια η joe, όπως κάνει με όλους τους πελάτες, καθώς σηκώνεται απο τη θέση της.
?:Σε πολλά πράγματα της απαντά με θράσος εκείνος και με ένα βλέμα όλο υπονούμενα.
Καταρχήν όμως, Γιάννης Ματθαίου της συστήνεται χωρίς να παίρνει το βλέμα της απο πάνω του.
J:joe Στεργίου του απαντά με τυπικότητα εκείνη τείνοντας του το χέρι για χειραψία, όμως εκείνος πιάνει το χέρι της και το φέρνει κοντά στα χείλη του.Της κάνει χειροφίλημα και έπειτα σηκώνει το βλέμα του και την κοιτάζει χαμογελόντας πονηρά χωρίς να αφήνει το χέρι της απο το κρατημά του.
?:Το γνωρίζω ήδη!Γοητευμένος! Της λέει καθώς η joe τραβά το χέρι της μακριά.
J:Δεν μου είπατε τι θα θέλατε απο εμένα κ.Ματθαίου, του απαντά με αυστηρότητα αλλά εκείνος δεν δείχνει να πτοείται.
Γ:Ένα ραντεβού!
Τον ακούω να ξεστομίζει και είμαι έτοιμος να τον σκοτώσω!
Γ:Επαγγελματικό ραντεβού! Λέει ξανα και τον βλέπω για πρώτη φορά να γυρνά το βλέμα του πάνω μου και να με κοιτά ειρωνικά.
Ήξερε πως είμαι με τη joe, μας είχε δεί πιασμένους χέρι χέρι είμαι σίγουρος και παρολα αυτά δεν πτοείται και την φλερτάρει ξεδιάντροπα μπροστά μου.
J:Λυπάμαι κ. Ματθαίου, δεν ενδιαφέρομαι για νέα επαγγελματική συνεργασία!
Ακούω τη joe να του απαντά με τυπικοτητα ξανά και χαμογελάω ευχαριστημένος!
Γ:Είμαι σίγουρος πως αν ακούσετε τη προτασή μου θα αλλάξετε γνώμη!
Συνεχίζει ο μαλάκας ακάθεκτος!
J:Πολυ καλά αφου επιμένετε!
Ακούω τη joe να του λέει και αρχίζω να ταράζομαι απο την αρχή της απαντησής της.
J:Δώστε μου μια κάρτα σας ώστε να κλείσουμε ένα ραντεβού μαζί σας.
Γ:Να κλείσετε;
J:Εγώ και ο Mike μου λέει δίνοντας μου πάτημα.
Ο μαλάκας γυρνάει να με κοιτάξει ξανά και δεν θέλω να του δείξω πως η παρουσία του με άγχωσε.
Μ:Mike Χατζόγλου! Του συστήνομαι και εκείνος ανταποδίδει βιαστικά τη χειραψία και αμέσως επιστρέφει το βλέμα του στη joe.
Γ:Η προτασή μου joe, αφορά μόνο εσένα!
Της λέει ξανά εκείνος και είμαι σίγουρος πως δεν θα βγεί ζωντανος απο εδώ μέσα.
J:Λυπάμαι κ.Ματθαίου αλλά η επαγγελματική μου πορεία είναι πλέον κοινή με τον κ.Χατζόγλου, όπως ακριβώς και η προσωπική,του απαντά η joe κάνοντας με να θέλω να την πάρω εδώ και τώρα.
Θέε μου Mike,άλλο είναι το θέμα τώρα σταμάτα να σκέφτεσαι τέτοια πράγματα, μαλώνω τον εαυτό μου αλλά μου είναι αδύνατο να συγκεντρωθώ.Κάθε φορά που η joe, μου δείχνει πως με βάζει μπροστά σε όλες τις επιλογές της δείχνοντας στους άλλους πως εγώ είμαι αυτός που έχει το πάνω χέρι στη σχέση μας με κάνει να τη θέλω όλο και πιο πολυ!
Για κάποιο λόγο το βρίσκω απίστευτα κολακευτικό και ερεθιστικό μια τόσο ικανή και δυναμική γυναίκα σαν εκείνη να επιλέγει να δείξει πως  υπάρχει κάποιος στον οποίο "υποτάσεται".
J:Αφου λοιπόν η προτασή σας αφορά αποκλειστικα εμένα, λυπάμαι αλλά δεν με ενδιαφέρει.
Του λέει τελικά και νιώθω ένα βλέμα ζήλιας να με καίει, και φυσικά ήταν το δικό του.
Γ:Θα ξαναπροσπαθήσω, δεν τα παρατάω τόσο εύκολα, της λέει τελικά αφήνοντας τη καρτα του πάνω στο τραπέζι!
Γ:Πόσο μαλάκας, ακούω τον Γιώργο να αναφωνεί όταν πια ο ηλίθιος έχει φύγει και καταλαβαίνω πως δεν ήμουν μόνο εγώ που βρήκα προκλητική τη συμπεριφορά του.
Όμως παρά το σκηνικό έχω διάθεση να περιπαίξω λίγο με τη joe.
Της ρίχνω ένα θυμωμένο βλέμα και τη  βλέπω να αγχώνεται.
J:Μωρό μου; με ρωτά θέλοντας να βεβαιωθεί πως όλα είναι εντάξει και νιώθω να τρελαίνομαι απο την έξαψη όμως επιλέγω να συνεχίσω.
Μ:Τι  joe? Την ρωτάω δήθεν θυμωμένα.
J:Έκανα κάτι λάθος;Με ρωτά και θέλω να την αρπάξω και να την κάνω δική μου τώρα.
Μ:Έκανες joe!Της λεω με ένταση!
Κατάφερες να με καυλώσεις ξανά, και θα πρέπει να περιμένω ως το τέλος της βραδιάς για να σε πάρω, ψιθυρίζω στο αυτί της και τη βλέπω να κοκκινίζει ολόκληρη!
Άλλο ένα πράγμα που με τρέλαινε πάνω της...

Η βραδιά συνεχίστηκε χωρίς άλλα ευτράπελα.Η joe έμεινε για λίγο μαζί μας και έπειτα έφυγε ώστε να ασχοληθεί με τους πελάτες αλλά και να κάνει μια μικρή εμφάνιση στη σκηνή και πάλι όμως είχε μόνιμη οπτική επαφή μαζί μου.
Εγώ δεν μπορούσα να την αφήσω λεπτό απο τα μάτια μου και με χαρά μου διαπίστωσα πως και εκείνη έκανε ακριβώς το ίδιο,έτσι όλο το βράδυ ρίχναμε κλεφτές ματιές ο ένας στον άλλον κάνοντας την ένταση μεταξύ μας δυνατότερη.
Λίγο πριν το τέλος της βραδιάς η joe επέστρεψε στο τραπέζι για να χαιρετήσει όσους έφευγαν, τότε  πατέρας μου κατεβάζοντας μονοκοπανιάς το ποτο του σηκώθηκε όρθιος με μια απότομη κίνηση και όλοι γυρίσαμε και τον κοιτούσαμε ξαφνιασμένοι.
Χ:Θέλω να σας πω κάτι σοβαρό.
Τον ακούω να λέει και παραξενεύομαι.
J:Κύριε Χρήστο καλύτερα να αφήσουμε για σήμερα τα σοβαρά, του απαντά η joe κοιτόντας τον έντονα.
Είναι για μένα μια γιορτινή μέρα και δεν θα ήθελα να βαρύνουμε την ατμόσφαιρα, συνεχίζει και βλέπω τον πατέρα μου να ξεφυσά!
Χ:Χρειάζεται να πω κατι joe!
J:Όχι σήμερα κ. Χρήστο σας παρακαλώ!Του λέει η joe και για πρώτη φορά του χαμογελάει!
Ενώ εκείνος τρίβει αμήχανος το μετωπό του.
Μ:Εγώ θέλω να μας πείς σήμερα όμως!Επεμβαίνω στη συζήτηση αφου η περιεργειά μου έχει χτυπήσει κόκκινο.
Χ:Δεν είναι κάτι σημαντικο γιε μου!
Απόλαυσε τη βραδιά σου με το κοριτσί σου μου λέει χαμογελόντας και περνώντας δίπλα μου ώστε να φυγει, όμως την ίδια στιγμη κοντοστέκεται δίπλα στη joe!
X:Χάρηκα αλήθεια πολύ που τα βρήκατε κορίτσι μου!
J:Σας πιστεύω!
Είναι το μόνο που του απαντά πριν εκείνος αποχωρήσει!
Δεν έδωσα άλλη έκταση στο θέμα και για ακόμη μια φορά το άφησα να περάσει και ο λόγος ήταν πολύ συγκεκριμένος...Βιαζόμουν απεγνωσμένα να φύγω και να βρεθώ με τη joe στο ίδιο κρεβάτι!
Και αυτή η στιγμή ήρθε 2 ώρες μετά!

Love Is WarWhere stories live. Discover now