●κεφάλαιο 15

5.4K 283 3
                                    

Άνοιξα τα μάτια μου και το πρώτο πράγμα που ένιωσα ήταν το ζεστό κορμί του Mike κολλημένο επάνω μου.
Η πλάτη μου άγγιζε το στήθος του ενώ το χέρι του ήταν κτητικά τυλιγμένο γύρω μου.
Προσπάθησα να κουνηθώ ήρεμα ώστε να μην τον ξυπνήσω αλλά το κράτημα του έγινε πιο σφιχτό και ένα απαλό φιλί στο λαιμό ήρθε για να μου φτιάξει τη μέρα.
Μ:Καλημέρα γλωσσού, μου ψιθυρίζει περιπαιχτικά.
J:καλημέρα!!! Του απαντώ χαμηλόφωνα.
Πότε ξύπνησες;
Μ:Αρκετή ώρα πρίν,ψιθυρίζει ερωτικά πάνω στο αυτί μου.Και ξέρεις πόσο δύσκολο μου ήταν να σε έχω γυμνή στην αγκαλιά μου και εσύ να κοιμάσαι;
J:Δύσκολο γιατί; Τον ρωτάω δήθεν απορρημένα αλλά ξέρω καλά που το πάει..
Μ:Δύσκολο γι αυτό joe, μου λέει καθώς με σφίγγει πάνω του με αποτελέσμα τα οπισθιά μου να ακουμπίσουν πάνω στην απίστευτα σκληρή στήση του...
Ξέρεις πόση ώρα κρατάω τον εαυτό μου να μην σε αγγίξει για να μην σε ξυπνήσω;
J:Τώρα είμαι ξύπνια όμως Mike, του μουρμουρίζω,  ένα δευτερόλεπτο πριν νιώσω το μηρό μου να ανασηκώνεται και αμέσως μετά τη τριβή της στήσης του ενάντια στην υγρή είσοδο του κόλπου μου..
Το μεγεθός του με έκανε πότε πότε να νιώθω μικρούς πονούς σε αυτή τη περίεργη στάση στην οποία βρισκόμασταν όμως ο πόνος αυτός με έκανε να το απολαμβάνω και να το θέλω όλο και πιο πολύ...
Μ: Με τρελαίνει που σε νιώθω τόσο σφιχτή γύρω μου joe, με κάνει να θέλω να χύσω σχεδόν αμέσως μου λέει καθώς τραβιέται έξω.
Όμως δεν τελείωνει, αντίθετα με γυρνά ανάσκελα και αφου ανοίγει τα πόδια μου σκύβει χαμηλά στη περιοχή μου.
Θέλω αυτό το πρωινό να σε απολαύσω joe,μου ψιθυρίζει πριν με τη γλώσσα του αγγίξει την εισοδό μου.
Τον έβλεπα και τον ένιωθα να με γλείφει παθιασμένα ενώ ο ρυθμός και ο τρόπος του άλλαζε συνεχώς κάνοντας όλο μου το κορμί να μουδιάζει απο ηδονή.Έγλειφε, ρουφούσε και δαγκωνε τη κλειτορίδα μου κάνοντας με να παρακαλάω για έναν οργασμό.
Λίγο πριν φτάσω στη κορύφωση νιώθω ένα δαχτυλό του να βυθίζεται μέσα μου προσφέροντας μου ακόμη μεγαλύτερη απόλαυση ενώ λίγο μετά ακόμη ένα δάχτυλο πίεζε την εισοδό μου.Οι ταυτόχρονες κινήσεις του στοματός του σε συνδιασμό με τις κινήσεις των δαχτύλων του έκαναν ολόκληρο το κορμί μου να κυρτώσει πριν παραδωθώ σε ένα ανεπανάληπτο οργασμό ψιθυρίζοντας το όνομα του.
J:Απο εδώ και στο εξής θα τελειώνεις μόνο με το δικό μου ονομά στα χείλη σου!
Μου ψιθυριζει τη στιγμή που βυθίζεται δυνατά μέσα μου..
Με πηδούσε δυνατά και εγώ το απολαμβάνα ακόμη πιο πολύ.
Το μόνο που άκουγα απο τα χείλη του, όταν δεν με φιλουσε, ήταν δυνατά βογγητά και μερικές βρισιές, που με έκαναν να καταλαβαίνω πόσο πολύ έχανε τον έλεγχο...
Με μια κίνηση με γύρισε στα 4 και μετά απο μερικές ωθήσεις βγήκε απο μέσα μου τελειώνοντας επάνω μου.

Love Is WarWhere stories live. Discover now