Χ:Τόσο ικανή ώστε να καταφέρει όλα αυτά.. ακούω τον πατέρα μου να μουρμουρίζει όταν το βίντεο κλείνει πια..
Όμως δεν μπορώ να δώσω σημασία στα λόγια κανενός!
Έχω μπερδευτεί τόσο πολύ μέσα μου!
Απο τη μια ένιωθα περήφανος για το κορίτσι μου που τα είχε καταφέρει τόσο καλά!
Απο την άλλη όμως θύμωνα...
Το φιλί μας εκείνη τη μέρα δεν άλλαξε τελικά τίποτα για εκείνη!
Ήθελε ακόμη εκδίκηση και γι αυτό άνοιξε ένα μαγαζί που θα ήταν αντιπάλο με το judah!
Έμεινα στη θέση μου χωρίς να μιλάω και για ακόμη μια φορα σκεφτόμουν όσα συνέβαιναν στη ζωή μου..
Ως που άκουσα τη φωνή της να ηχεί δυνατά στα αυτια μου!
Κοίταξα τη πίστα και την είδα να στέκεται εκεί!
Ήταν όμορφη, πολύ όμορφη!
Φορούσε ένα λευκό φόρεμα και τα μαλλιά της είχαν αλλάξει!
Τα μακριά ίσια μαλλιά της είχαν γίνει τώρα ένα όμορφο καρέ που την έκανε να μοιαζει ακόμη πιο sexy αλλά ταυτόχρονα και πιο σοβαρή!
J:κυριες και κύριοι καλησπέρα!
Είναι μεγάλη μου χαρά να σας καλωσοριζω σήμερα στο νέο μας μαγαζί!Ελπίζω να φανούμε αντάξιοι των προσδοκιών σας και να απολαύσετε τη παραμονή σας εδώ!
Ήθελα πριν ξεκινήσουμε το προγραμμά μας να σας ενημερώσω πως απο σήμερα το kiss of judah θα βρίσκεται κοντά σας να σας διασκεδάζει κάθε Δευτέρα Τρίτη και Παρασκευή!
Την ακούω να λέει και ξαφνιάζομαι!
Γιατί μόνο τρείς μέρες την εβδομάδα και γιατί αυτές τις μέρες; αναρωτιέμαι μιας και αυτό που κάνει δεν δείχνει λογικό!
Ακούω το κοινο απο κάτω να διαμαρτύρεται και να ρωτά για τις άλλες μέρες.
Ξέρω πως περιμένατε να λειτουργούμε περισσότερες μέρες!
Όμως δεν μπορώ να σταθώ αντίπαλος απέναντι στο αγαπημένο μου judah!
Οπότε τις υπόλοιπες μέρες θα διασκεδάζουμε εκεί που είχαμε συνηθίσει!
Τελείωνει όσα θέλει να πεί και τότε σηκώνει το βλέμα της ψηλά στον εξώστη!
Με κοιτάει χαμογελόντας και ξέρω ακριβώς τι σημαίνει αυτό.
Με έχει συγχωρέσει και αυτός ήταν ο τρόπος της να μου το πεί!
Έκανε τόσο αγώνα γι αυτό το μαγαζί και όμως επέλεξε να μην σταθεί απεναντί μου....Ακόμη και μετά απο όσα της έκανα αυτή στάθηκε μεγαλόψυχη!
Αυτό ήταν το κορίτσι μου...
Την βλέπω να χαιρετά το κοινό και έπειτα να κατεβαίνει απο τη σκηνή!
Την παρακολουθώ να πηγαίνει σε ένα χωρο πίσω απο τη σκηνή που δεν ξερω που οδηγεί!
Χ:Άντε πήγαινε! Τι περιμένεις!
Με ξυπνά ο πατέρας μου και την ίδια στιγμή εξαφανίζομαι απο μπροστά τους!
Ακολουθώ τη διαδρομή που έκανε πριν εκείνη και βρίσκομαι μπροστά απο μια κλειστή πόρτα!
Χωρίς να χτυπήσω μπαίνω μέσα και βρίσκομαι σε ένα όμορφο μικρό γραφείο! Την βλέπω όρθια να στεκέται δίπλα απο ένα παράθυρο κρατόντας ένα ποτήρι ουίσκι!
Όταν με βλέπει χαμογελά ξανά και αφήνει το ποτό της στο τραπεζάκι δίπλα της.
YOU ARE READING
Love Is War
RomanceΟ κανόνας λέει πως τα ετερόνυμα έλκονται και τα ομώνυμα αποθούνται.Κάθε κανόνας όμως έχει και την εξαιρεσή του. Τι θα συμβεί όταν η ζωή φέρει κοντά δύο ανθρώπους που μοιάζουν σχεδόν σε όλα; Η κοινές τους συνήθειες θα τους ενώσουν ή μήπως το γεγονός...