Δεν μπορούσα να καταλάβω πως στη ζωή μου συνέβαιναν συνεχώς γεγονότα που την έκαναν άνω κάτω..
Ο Mike έφυγε απο το γραφείο μου σε κατάσταση εκτος ελέγχου και δεν μου έδωσε καμία σημασία όταν τον φώναξα.
Λίγο μετά αποχώρησε και ο πατέρας του εμφανώς απογοητευμένος.Έπρεπε να τον βρώ.. Για πολύ ώρα του τηλεφωνούσα όμως δεν απαντούσε σε καμία κλήση μου ενώ μετά το κινητό του έδειχνε εντελώς απενεργοποιημένο.
Προσπάθησα να συγκεντρώσω το μυαλό μου σε κάποιες εκρεμότητες του μαγαζιού και όταν τις τελείωσα ενημέρωσα ένα απο τα παιδιά που είχα ως υπεύθυνο πως έπρεπε να φύγω πριν απο το κλείσιμο.Μπήκα στο σπίτι μας όμως ο Mike δεν ήταν εδώ!
Προσπάθησα να σκεφτώ που στο καλό μπορούσε να είχε πάει μα το μυαλό μου είχε κολλήσει.
Έβαλα ένα ποτήρι ουίσκι ώστε να ηρεμίσω και έκανα βόλτες στο σαλόνι μέχρι που άκουσα τα κλειδιά να ηχούν πίσω απο τη πόρτα.
Άφησα το ποτήρι μου και έτρεξα προς τα εκεί, άνοιξα τη πόρτα και είδα έναν μισομεθυσμένο Mike να βρίζει για τη κλειδαριά..
Το βλέμα του ήταν άγριο, με κοιτούσε σαν να ήμουν εχθρός του και αυτό με τάραξε, πρώτη φορά ο Mike με κοιτούσε έτσι..
J:Ήπιες; τον ρωτάω θέλοντας επιτέλους να ακούσω κάτι απο τα χείλη του..
Μ:Οτι θέλω έκανα. Μου απαντα με νεύρα καθώς με προσπερνά και κατευθύνεται προς το δωμάτιο.
J:Mike, πρέπει να μιλήσουμε. Του λέω ακολουθόντας τον.
Μ:Δεν έχω να συζητήσω τίποτα joe.
Ήταν λάθος σου που μου έκρυψες την αλήθεια και το χειρότερο είναι πως ήσουν διατεθημένη να συνεχίσεις επ αόριστον αυτό το ψέμα μου φωνάζει καθώς προσπαθεί να ξεντυθεί.
J:Το έκανα γιατι σαγαπάω. Και ήθελα να σε προστατέψω απο μια αλήθεια που θα σε πλήγωνε..
Μ:Έτσι είναι η αγάπη σου joe? Γεμάτη ψέματα; Αν είναι έτσι η αγάπη ευχαριστώ αλλά δεν μου κάνει...
Μου λέει με ένταση και νιώθω τα λόγια του να με βγάζουν εκτός εαυτού...παίρνω βαθιά ανάσα για να μην πω κάτι που θα μετανιώσω όμως εκείνος συνεχίζει το παραλήρημα..
Μ:Όσο για τη προστασία σου, δεν την χρειαζόμουν joe.
Δεν είμαι κανένα παιδακι και εσυ η μαμά του ώστε να επιλέγεις τι είναι καλό για μένα και τι όχι...
Συνεχίζει καθώς πηγαίνει προς τη ντουλάπα του.
Τον βλέπω να βγάζει μια βαλίτσα και έπειτα να πετά μέσα οτι ρούχα βρίσκει μπροστά του.
J:Τι κάνεις; του φωναζω τρομαγμένη καθώς τον τραβάω μακριά απο τη βαλίτσα..
Μ:Το πρωί ταξιδεύω για Αμερική.
Μου λέει και νιώθω να χάνω τη γή κάτω απο τα πόδια μου..
Πισωπατώ και κάθομαι στην άκρη του κρεβατιού προσπαθόντας να καταλάβω τι μου είπε μόλις.
J:φεύγεις για πάντα; τον ρωτάω με όλο το φόβο για την απαντησή του να διακρίνεται στη φωνή μου...
Μ:Μην λές βλακείες joe, δεν μπορώ να φύγω για πάντα, μου απαντα καθώς πλησιάζει προς το μέρος μου..
Μ:Εδώ είναι η ζωή μου τώρα, εδώ είναι το judah, μου λέει και τον κοιτάω εκληπαρόντας για την συνέχεια...
Εδώ είσαι και εσύ, μου μουρμουρίζει καθώς σκύβει μπροστά μου..
J:Τότε μην με αφήνεις.... του ζητάω και τα μάτια μου γεμίζουν με δάκρυα...
Δεν μου απάντησε τίποτα, με ξάπλωσε πίσω και ανέβηκε πάνω μου και μόνο τότε ένιωσα τη καρδιά μου να επιστρέφει στο στήθος μου...
Τον άφησα να κάνει αυτό που ήθελε χωρίς να μιλάω..
Απολάμβανα το αγγιγμά του καθώς αφαιρούσε τα ρούχα μου και λίγο μετά τον ένιωσα να βυθίζεται μέσα μου...
Ο τρόπος του ήταν ήρεμος και τρυφερός, μου έδειχνε αγάπη και με έκανε να πιστεύω πως όλα ήταν εντάξει μεταξύ μας λίγο μετά όμως άλλαξε συμπεριφορά, με μια απότομη κίνηση με τράβηξε και με γύρισε στα τέσσερα μπήκε μέσα μου σχεδόν βίαια και άρχισε να με πηδάει δυνατά..
Μ:Μου είπες ψέματα joe, ψιθυρίζει πάνω στη πλάτη μου κάνοντας με να παραλύω απο ένα αίσθημα φόβου...
J:Mike...ψιθυρίζω αδύναμα αλλά εκείνος συνεχίζει..
Μ:σσσουτ, μην μιλάς μου λέει απαλά καθώς αρχίζει να φιλά το λαιμό και τη πλάτη μου..
Ήταν μπερδεμένος, ήμουν σίγουρη πια, ο τρόπος του το αποδείκνυε.
Δεν ήξερε ουτε ο ίδιος πως να μου φερθεί τη μια μου έδειχνε την αγάπη του και την άλλη τον θυμό που είχε μέσα του...
Και στις δύο περιπτώσεις όμως κατάφερνε να με κάνει να λιώνω για εκείνον...
Πέρασε τα δαχτυλά του ανάμεσα στα πόδια μου και άρχισε με ένταση να τρίβει την ερεθισμένη κλειτορίδα μου..
Μ:Θέλω να τελειώσεις, μουρμουρίζει επιτακτικά δίπλα απο το αυτί μου και η μυρωδιά του αλκόολ απο την αναπνοή του τρυπούσε τη μύτη μου...
Συνέχισε να με τρίβει με ένταση ως που οι αναστεναγμοί μου τον έκαναν να καταλάβει τον οργασμό μου...
Λίγο μετά βγήκε απο μέσα μου και τελείωσε πάνω στο γυμνό μου σώμα...
Και αυτή η πράξη μου είπε όσα δεν μου είχε πει το στόμα του...
Διάλεξε να τελειώσει πάνω μου και όχι μέσα μου όπως τις προηγούμενες φορές, άρα πλέον δεν ήταν σίγουρος για το αν ήθελε να κάνει μαζί μου οικογένεια....
Σηκώθηκα απογοητευμένη απο το κρεβάτι χωρίς να μιλήσω και κατευθύνθηκα στο μπάνιο αφηνοντας τον πίσω μου..
Όταν βγήκα εκείνος κοιμόταν ήδη.
Ξάπλωσα δίπλα του και τον κοιτούσα προσπαθόντας να σκεφτώ τι θα συμβεί απο εδώ και πέρα....Φοβόμουν οτι αυτή τη φορά θα τον έχανα οριστικά και με αυτή τη τρομακτική σκέψη στο μυαλό μου αποκοιμήθηκα...Όταν άνοιξα τα μάτια μου ο Mike δεν βρισκόταν δίπλα μου...Σηκώθηκα αναστατωμένη κοιτόντας το χώρο γύρω μου όμως δεν ήταν πουθενά. Τότε παρατήρησα πως η βαλίτσα που μισογέμισε χθές έλειπε, έτρεξα στο σαλόνι μήπως είναι εκεί, μήπως τον προλάβω όμως το μόνο που βρήκα ήταν ένα σημείωμα και πάνω σε αυτό το μπουκάλι με το αρωμά του...
Ο συνηρμός που αυτή του η πράξη έφερε στο μυαλό μου με έκανε να τρέμω...
Ανοίγω το σημείωμα με δυσκολία και προσπαθώ να συγκεντρωθώ σε αυτά που θα διαβάσω...Joe,
Όπως σου είπα και χθές πηγαίνω Αμερική για κάποιες πολύ σημαντικές δουλειές που προεκυψαν.
Χθές είδα αυτό το έκτακτο ταξίδι ως την ευκαιρία μας να περάσουμε λίγο χρόνο μαζί μακριά απο τη δουλειά, όμως μετά τα τελευταία γεγονότα το βλέπω ως την ευκαιρία μου να σκεφτώ...
Για οτι αφορά τον πατέρα μου, εσένα, εμένα..
Ενημέρωσε τους υπολοιπους για την κατάσταση και ζήτησε τους να μην με ενοχλήσουν αν δεν υπάρξει πολύ σοβαρός λόγος..
Το ίδιο θα ήθελα να κάνεις και εσύ...
Να προσέχεις τον εαυτό σου και το judah!
Σαγαπώ Mike!
Όταν πια είχα διαβάσει και τις τελευταίες του λέξεις έσκισα το χαρτί σε χίλια κομμάτια..
Για ακόμη μια φορά έκρινε τη κατάσταση χωρίς συζήτηση...
Αλλά αυτή τη φορά δεν μπορούσα να τον δικαιολογήσω....
Καταλάβαινα να έχει πληγωθεί απο το πατέρα του ή να θέλει χρόνο ώστε να σκεφτεί τη σχέση του μαζί του αλλά εμένα δεν είχε περιθώρια να με διώχνει ξανά μακριά του μετά απ όσα μου έκανε και μετά απο όσα έκανα εγώ για εκείνον...
Έπρεπε να με έχει δικαιολογήσει και οχι να εξαφανιστεί...
J:αφου θέλεις χρόνο να σκεφτείς θα τον έχεις Mike,μονολογώ και μέσα μου είχα πάρει την απόφαση να μην του τηλεφωνήσω μέχρι εκείνος να επικοινωνήσει μαζί μου...
Μια απόφαση που ήξερα πως θα με πονούσε πολύ...
YOU ARE READING
Love Is War
RomanceΟ κανόνας λέει πως τα ετερόνυμα έλκονται και τα ομώνυμα αποθούνται.Κάθε κανόνας όμως έχει και την εξαιρεσή του. Τι θα συμβεί όταν η ζωή φέρει κοντά δύο ανθρώπους που μοιάζουν σχεδόν σε όλα; Η κοινές τους συνήθειες θα τους ενώσουν ή μήπως το γεγονός...