Μετά την επαφή μας στα πλακάκια της εισόδου φορέσα ξανά τη μπλούζα του Mike και κατευθύνθηκα στη κουζίνα ώστε να σερβίρω τα υπέροχα σουτζουκάκια της κ.Μαρίας.
Μ:Ποτέ δεν περίμενα πως η μπλούζα των bulls μπορεί να υπάρξει σε τόσο sexy εκδοχή.
J:Λοιπόν ήταν το μόνο που θα μπορούσα να συνδιάσω κάπως, απο τα ρούχα που είχε η γιαγιά σου σπίτι.Καθώς το βράδυ που φιλιόσουν έφυγα άρων άρων χωρίς καθόλου πράγματα.
Πετάω τη σπόντα μου, την ώρα που κάθεται στο τραπέζι και βλέπω τα χαρακτηριστικά του προσώπου του να σκληραίνουν και τις φλέβες στο λαιμό του να πετάγονται.
Μ:Με φίλησε joe, δεν φιλήθηκα, αλλά εσύ δεν έκατσες καν να δείς την αντιδρασή μου.
J:Συγγνώμη που δεν έκατσα να απολαύσω το έργο, απαντώ όλο ειρωνία και τον βλέπω να κλείνει τα μάτια του και να παίρνει μια βαθιά ανάσα πριν μου απαντήσει.
Μ:Δεν θέλω να μαλώσουμε joe. Ξέρω πως για να ήρθες εδώ σήμερα σίγουρα η γιαγιά μου σου εξήγησε πως έχουν τα πράγματα, και με συγχώρεσες.
J:Μου εξήγησε πως ο πατέρας σου με θεωρεί μια προικοθύρα που έχει βάλει στόχο τα λεφτά σου.
Μπορεί τα λόγια της κ.Μαρίας να μην ήταν ακριβώς αυτά αλλά το νόημα ήταν ακριβώς αυτό.
Μ:Joe, ο πατέρας μου φοβήθηκε. Είδε το γιό του σε ένα μήνα να έχει τρελάθει απο έρωτα και ταυτόχρονα να παραβαίνει τον κανόνα του περι συνεταίρων.Φέρθηκε λάθος, όμως μιλήσαμε και κατάλαβε.
Θέλει να σε γνωρίσει και να του δώσεις μια δεύτερη ευκαιρία.
J:Τι εννοείς να με γνωρίσει Mike? Είναι ακόμη εδώ;
Και αυτή η jennifer?φωνάζω εξοργισμένη!
Μ:Έφυγε αυτή μωρό μου, και δεν θα ξαναέρθει. Ο πατέρας μου όμως έμεινε, έχει κάποιες δουλειές εδώ και σήμερα φτάνει και η μαμά μου.
Οπότε.... τον ακούω να λέει και ταράζομαι για το τι έχει στο μυαλό του.
J:οπότε τι Mike?
M:Τους έκλεισα ένα τραπέζι στο μαγαζί για σήμερα, και κάλεσα και τους γονείς σου! Λέει με μια ανάσα και εγώ παγώνω.
J:αφού δεν ήξερες πως θα γυρίσω.
Μ:Το ήλπιζα όμως joe! Μου απαντά χαμογελόντας μου με ειλικρίνια και αυτό ήταν αρκετό για να μην γκρινιάξω άλλο.
Η αλήθεια είναι πως δεν ήθελα καθόλου να συναντήσω ξανά το πατέρα του Mike, αλλά ήξερα πως αν ήθελα να είμαι μαζί του θα έπρεπε να βρώ έναν τρόπο να τα πάω καλά με το πατέρα του.Μέσα μου όμως κάτι με έκανε να αμφιβάλω για τα καλά του αισθήματά.
J:θα φανεί! Σκέφτομαι και το μόνο που του λέω είναι πως θα χαρώ να τους γνωρίσω.
YOU ARE READING
Love Is War
RomanceΟ κανόνας λέει πως τα ετερόνυμα έλκονται και τα ομώνυμα αποθούνται.Κάθε κανόνας όμως έχει και την εξαιρεσή του. Τι θα συμβεί όταν η ζωή φέρει κοντά δύο ανθρώπους που μοιάζουν σχεδόν σε όλα; Η κοινές τους συνήθειες θα τους ενώσουν ή μήπως το γεγονός...