●κεφάλαιο 7

5K 307 0
                                    

Γ:Ξύπνα, ντύσου πλύσου και κατέβα κάτω σου έχω νέα, ακούω το Γιώργο να μου φωνάζει καθώς μπουκάρει στο δωματιό μου.
Μ:και σαν απάντηση του δίνω μόνο ένα μουγκριτό....
10 λεπτά μετά κατεβαίνω στο σαλόνι ακόμη παραζαλισμένος απο τον ύπνο.
Μ:Τι έγινε ρε μαλάκα και φώναζες έτσι πρίν;
Γ:Λοιπόν, πρώτον χθές στη ταβέρνα όταν έφυγες ήρθαν κάτι παλιοί φίλοι και μαζί τους ήρθε και ιδιοκτήτης του judah, μου λέει καθώς μου προσφέρει μια κούπα καφέ.Του είπα για σένα και ενθουσιάστηκε. Μας είπε πως έχει επισκεφτεί κάποια απο τα club σου στο manhatan. Όταν του είπα πως θες ένα ραντεβού μαζί του δέχτηκε αμέσως χωρίς ερωτήσεις.
Μ:πλάκα κάνεις;
Γ:οχι. Σου έκλεισα ραντεβού μαζί του για τη Παρασκευή το βράδυ στο μαγαζί..
Μ:Τέλεια! Απαντώ ενθουσιασμένος!
Γ:Σου έχω κι άλλο.
Σήμερα γίνονται έξω απο τη πόλη αγώνες moto GP. Ένας φίλος θα έτρεχε εκεί, όμως έπαθε ένα ατύχημα στο χέρι και δεν μπορεί να τρέξει.
Έτσι του πρότεινα να μπεις στη θέση του.
Μ:Πλάκα κάνεις;;
Γ:Όχι.
Μ:Δηλαδή θα τρέξω σήμερα;;
Γ:Ναί..
Μ:Μαλάκαα είσαι και ο πρώτος!!!Θα βγάλω τον φίλο σου ασπροπρόσωπο...
Γ:Είμαι σίγουρος.Γι αυτό σε πρότεινα εξάλλου.

Απο την ανηπομονησία μου για το σημερινό αγώνα έφτασα στη πίστα πολυ νωρίς

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Απο την ανηπομονησία μου για το σημερινό αγώνα έφτασα στη πίστα πολυ νωρίς.
Αφού ετοίμασα τη μηχανή στη θέση 3 στην οποία θα διαγωνιζόμουν ανέβηκα με τη Χριστίνα στις κερκίδες ώς που να φτάσει η ώρα της έναρξης.
Λίγο μετά οι περισσότεροι απο τους 10 οδηγούς είχαν τακτοποιήσει τις μηχανές τους και γυρόφερναν στο χώρο της πίστας.
Κάπου αναμέσα στο κόσμο βλέπω και τον αδερφό μου μαζί με τον Στέλιο να κατεβαίνουν στη πίστα ενώ δίπλα τους είναι ο Mike πάνω σε μια μηχανή.
Χ:Πλάκα κάνεις;;ακούω τη Χριστίνα να λέει, αντικρίζοντας το ίδιο θέαμα.
J:θα τον σκίσω.... Της απαντώ καθώς πέρνω το κράνος μου και κατευθύνομαι προς την πίστα.
Τον βλέπω να πιάνει τη θέση 4 ακριβώς δίπλα μου.
Λίγο πριν φτάσω κοντά φοράω το κράνος μου ώστε να μην με καταλάβουν.
Πλησιάζω τη μηχανή μου και χώρις να τους κοιτάξω καν ανέβαίνω επάνω.
Μ:Πλάκα κάνεις;; Γυναίκα; ακούω τον Mike να ψυθυρίζει στους άλλους δύο.
Σ:Και τι γυναίκα φίλε...
Απαντά ο Στέλιος και εγω καταπίνω ένα μικρό γελάκι..
🔊:Καλούνται όλοι οι οδηγοί να πάρουν τις θέσεις τους και οι υπόλοιποι να ανέβουν στις κερκίδες. Ακούμε απο τα μικρόφωνα τον Αντώνη να εκφωνεί.
Λίγο μετά και αφού όλοι είμαστε έτοιμοι εκείνος συνεχίζει.
🔊:Στη θέση 1 βρίσκεται  ο Γιάννης Αγγελάκης.Σπόνσορας των αγωνών μας και ένας απο τους βασικούς συμμετέχοντες.
Στη θέση 2  ένας σκληρός διεκδικητής του τίτλου.Ο Κωστής Γιαννέλης ο οποίος έχει κερδίσει τη πρώτη θέση 5 συνεχόμενες φορές...
Όμως τότε έλειπε το νούμερο 3.
Στη θέση 3 λοιπόν..Βλέπετε γυναίκα έτσι;;;
Γι όσους βιάστηκαν να γελάσουν.. Είναι η γυναίκα που έχει λάβει μέρος σε 13 αγώνες και δεν έχει χάσει κανέναν.Η μοναδική joe Στεργίου.
Ακούω απο τον Αντώνη να λέει το ονομα μου και τότε νιώθω τα μάτια του καρφωμένα επάνω μου αλλα δεν γυρνάω να τον κοιτάξω ποτέ.
Στη θέση 4 έχουμε νέο αίμα.Ο Mike χατζόγλου απ οτι ακούω θα αναπληρώσει επάξια τον αγαπημρνο μου φίλο Δημήτρη Ιωάννου ο οποίος λογο ατυχήματος έπρεπε να μείνει εκτός.
Ο Αντώνης συνεχίζει να παρουσιάζει όλους τους υπόλοιπους όμως εγω πια δεν τον ακούω.
Έχω κλειδώσει στο μυαλό μου τη πίστα και είμαι έτοιμη να τον κατατροπώσω.
Δεν με νοιάζει αν θα βγώ πρώτη αρκεί να τερματίσω πριν απο αυτόν.
Γαμώτο δεν γίνεται συνέχεια να βρίσκεται μπροστά μου..
Είναι το τελευταίο που σκέφτομαι πρι  ακούσω την αντίστροφη μέτρηση.
Το χέρι μου κολλημένο στο γκάζι και είμαι έτοιμη να δώσω το 1000%.
Η εκκίνηση εξάλλου είναι πολύ σημαντικό κομμάτι για τη νίκη.
Το πάμε ακούγεται και η σημαία κατεβαίνει.
Η εκκίνηση μου τέλεια, ήδη πολλοί έμειναν πίσω όμως δίπλα μου υπάρχει αυτός που δεν με αφήνει να ξεφύγω ούτε εκατοστό, η πρώτη στροφή έρχεται και κλείνω όσο περισσότερο μπορω προς το κέντρο ώστε να κερδίσω εκατοστά και κλάσματα του δευτερολέπτου όμως είναι το ίδιο καλός με μένα.
Εστιάζω όσο περισσότερο μπορώ στο στόχο μου και προσπαθώ να μην κάνω κανένα λάθος που θα τον βγάλει μπροστά μου, η πίστα συνεχίζει να απλώνεται μπροστά μας και καταλαβαίνω πως κανείς δεν μας περνάει.
Είμαστε εκείνος και εγώ.
Μια πολύ κλειστή στροφή έρχεται λίγο πριν το τέλος και ξέρω πως εκεί είναι η μοναδική μου ευκαιρία καθώς βλέπω τη ρόδα της μηχανής του να με παιρνά κατά λίγα εκατοστά μπαίνω όσο πιο κοντά στην αγωνιστική γραμμή μπορώ γνωρίζοντας καλά πως αυτό είναι ιδιαίτέρα ριψοκίνδυνο, λίγα χιλιοστά πιο μέσα και θα εκτροχιαστώ για πλάκα, όμως η ζωή βοηθά τους τολμηρούς.H στροφή περνάει και εγώ κερδίζω τα εκατοστά που θα με έφερναν στη νίκη.
Η ευθεία του τελικού εκτείνεται μπροστά μου με εμένα να προπορεύομαι.
Σ ευχαριστώ! μονολογώ όταν η ρόδα μου περνά τη γραμμή του τελικού.
Μειώνω ταχυτητα και συνεχίζω τον γύρο ώστε να βγώ στην άκρη και πλέον μπορώ να ακούσω τον Αντώνη να ουρλιάζει για μια ανεπανάληπτη κοντρα και μια φοβερή νίκη...
Χαμογελάω στον εαυτό μου πριν σταματήσω τη μηχανή.
Κατεβαίνω και βγάζω το κράνος μου.
Εκείνος με πλησιάζει με πρόσωπο κόκκινο απο θυμο.
Joe-Mike 2-1. Του ψιθυρίζω όμως η απαντησή του με αποστομώνει.
Μ:Είσαι τρελή γαμώτο. Αν έβγαινες εκτός θα σκοτωνόσουν.
Συγγνώμη; τι μου είπε μόλις τώρα; είναι κόκκινος απο θυμό επειδή ρίσκαρα να βγω τόσο έξω στη αγωνιστική γραμμή και όχι επειδή τον κέρδισα;
Αφήνω στην άκρη τη συζήτηση με τον εαυτό μου και προσπαθώ να του απαντήσω όμως δεν προλαβαίνω καθώς μια υπερχαρούμενη Χριστίνα ορμάει πάνω μου ένω ένας εκνευρισμένος Γιώργος με πλησιάζει μαζί με τον Στέλιο.
Γ:13 φορές έχεις πάρει μέρος σε αγώνα με αυτές τις σκοτώστρες; είναι το μόνο που μου λέει πριν ξεσπάσω σε γέλια.
J: Με καμάρωσες. Παραδέξου το.
Γ:εντάξει. Απαντά ηττημένος. Σε καμάρωσα απλά δεν θέλω να ξανατρέξεις.
J:Ok.  Έτσι κι αλλιώς αυτό που ήθελα το κατάφερα του λέω όλο νόημα κοιτόντας τον Mike, ο οποίος δεν έχει πει τίποτε άλλο.
J:Το βράδυ θα μαζευτούμε με κάτι φίλους σπίτι.Αν θέλετε είστε ευπρόσδεκτοι, παίρνω την απόφαση να τους πω τελικά μιας και το θεωρούσα μια καλή ευκαιρία να αναθερμάνω τις σχέσεις με τον αδερφό μου τόσο εγώ όσο και η Χριστίνα.Όμως ο λόγος δεν ήταν μόνο αυτός.
Το σχόλιο του Mike μετά το τέλος του αγώνα μας δεν με άφησε ανεπηρέαστη, αντίθετα με παραξένεψε θετικά το γεγονός πως εστίασε στο να μην πάθω κάτι και οχι στο οτι έχασε.
Γ:Τι ώρα να έρθουμε ρωτά ο αδερφός μου, αλλά απ οτι βλέπω δεν απευθύνεται σε μένα αλλά στη Χριστίνα.
Χ:Στις 10 είναι καλά.
Μ:Η πρόσκληση ισχύει και για μένα; Με ρωτά τελικα ο Mike.
J:Φυσικά! Θέλω οπωσδήποτε να σε κεράσω ένα ποτό απο το κύπελλο που κέρδισα σήμερα!
Του απαντώ κλείνοντας του το μάτι και τον βλέπω να τσιτώνει..
Ανεβαίνω στη μηχανή και είμαι έτοιμη να φύγω όταν εκείνος έρχεται δίπλα μου..
Μπορείς να κερδίσεις όσες μάχες θες μικρή, τον πόλεμο όμως θα τον κερδίσω εγώ, να το θυμασαι! Μου ψιθυριζει στο αυτί και έπειτα παίρνει το κράνος μου απο το τιμόνι και μου το φοράει.. Θα τα πούμε το βράδυ μικρή γλωσσού μου λέει πριν μου γυρίσει τη πλάτη και φύγει...

Love Is WarWhere stories live. Discover now