●κεφάλαιο 30

4.7K 286 6
                                    

Μ:Η joe? Ρωτάω τον Γιώργο όταν πια έχω διαβάσει την ανακοίνωση αυτού του νέου club.
Γ:αποκλείεται! Η Χριστίνα είπε πως η joe έδωσε όλα της τα λεφτά τότε σε σένα για να γίνει μέτοχος του judah. Ζήτημα είναι αν έχει 5-10 χιλιάδες ευρώ, και πίστεψε με αποκλείεται με τόσα λεφτά να κατάφερε να μεταμορφώσει αυτό το ερείπιο σε club.
Κάποιος άλλος είναι και θα το μάθουμε στο opening μου λέει πετόντας μου προσκλήσεις του kiss of judah πάνω στο γραφείο μου.
Μου λές οτι αυτός που ανοίγει το club μας έστειλε προσκλήσεις για το opening και παρολα αυτά πιστεύεις πως δεν είναι η joe.
Γ: Η μόνη λογική εξήγηση να είναι πίσω απο αυτό η joe, είναι να συνεργάστηκε με κάποιον άλλο επιχειρηματία..Μου λέει και νιώθω τη ζήλια να φουντώνει μέσα μου...

Εκείνο το απόγευμα που ο Mike με φίλησε μετά απο τόσο καιρό κατάλαβα ένα μόνο πράγμα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Εκείνο το απόγευμα που ο Mike με φίλησε μετά απο τόσο καιρό κατάλαβα ένα μόνο πράγμα.
Τον αγαπούσα, και τον χρειαζόμουν.
Δίπλα του η δυναμική και ανεξαρτητη joe εξαφανιζόταν και γινόμουν ένα κοριτσάκι που το μόνο που χρειαζόταν ήταν η αγκαλιά του..
Εκείνο το φιλί του με έκανε να καταλάβω πως όσο και αν με πλήγωσε εγώ τον ήθελα πίσω στη ζωή μου.
Δεν ήθελα εκδίκηση! Δεν μπορούσα να τον εκδικηθώ!
Όμως το kiss of judah έπρεπε να ανοίξει, καθώς είχα προσπαθήσει πολύ γι αυτό και επιτέλους είχα καταφέρει κάτι που θα ήταν ολόδικό μου!Εκτός των άλλων το μαγαζί αυτό ήταν η απόδειξη προς τον πατέρα του Mike οτι δεν χρειαζόμουν τίποτα για να πάω μπροστά, και ήταν και η τελευταία του ευκαιρία να αλλάξει γνώμη για μένα και να ζητήσει συγγνώμη για όσα έκανε.

Μπήκα στο μαγαζί και κοίταξα το χώρο, όλα ήταν έτοιμα για το μεγάλο opening.
Τίποτα δεν θύμιζε πια το πάλιο cinema και σίγουρα κανείς δεν θα μπορούσε να πιστέψει πως καταφέραμε τόσο μεγάλη αλλαγή ενώ το μόνο που διαθέταμε ήταν τα χέρια μας και 8.500€.
Οι εργασίες ανακαίνισης δεν μας κόστισαν σχεδόν τίποτα εκτός απο την αγορά των υλικών αφου τα εργατικά τα κάναμε όλα σχεδόν μόνοι μας.
Εκμεταλευτήκαμε την διαρύθμιση του χώρου και κρατήσαμε το πάνω επίπεδο για κρατήσεις VIP, αλλάζοντας μόνο υφάσματα στα καθισματα και προσθέτοντας τραπέζια και παλιούς vintage καναπέδες τα οποία βρήκαμε σε εξευτελιστικές τιμές απο ένα μικρό και όμορφο παλιατζίδικο που ήξερε η Σίσσυ και στο οποίο μπορούσες να ανακαλύψεις μικρούς θησαυρούς.
Στο κατω χώρο ξυλώσαμε σχεδόν όλα τα καθίσματα και τον γεμίσαμε με σταντ και ψηλά σκαμπό τα οποία πήραμε απο μια απόθηκη με μεταχειρισμένα ήδη καταστημάτων.
Ενω στις δυο πλευρές στήθηκαν δυο τεράστια μπαρ τα οποία έφτιαξε εξολοκλήρου ένα απο τα παιδιά που ήταν ξυλουργός.
Η σκηνή πίσω απο την οποία προβάλονταν παλιά οι ταινίες έμεινε ίδια, ακόμη και το λευκό πανί κρατήσαμε ενω αγοράσαμε και έναν νέο προτζεκτορα απο τον οποίο κάθε βραδιά θα προβάλαμε θεματικά βιντεάκια και φυσικά το βίντεο της έναρξης ήταν ήδη έτοιμο!
Στο άκρη της σκηνής στήθηκε ο χώρος του dj.
Ο έμπρορος ποτων γνωρίζοντας καλά το όνομα μου και αφου για χρόνια συνεργαζόμασταν μέσω του judah δέχτηκε να πληρωθεί μετά το τέλος της πρώτης εβδομάδας αφαιρόντας έτσι ένα τεράστιο έξοδο απο πάνω μου.
Ενώ ο Ιάσονας που είχε κατάστημα με συστηματα ήχου μας εγκατέστησε όλα τα ηχεία χωρίς πληρωμή αφου θεωρούσε πως μου χρώσταγε χάρη καθώς στο άνοιγμα της επιχείρησης του εγώ ήμουν αυτή που τον εμπιστεύτηκε και τον προσέλαβε στο judah κάνοντας έτσι γνωστό το όνομα του στους ιδιοκτήτες νυχτερινών μαγαζιών και αποκτόντας πολλούς καλούς πελάτες.
Βρισκόμουν μια μέρα πριν το opening και τα μόνο λεφτά που μου είχαν μείνει ήταν όσα ακριβώς χρειαζόμουν....
Όλα στο μαγαζί ήταν ετοιμα και το μόνο για το οποίο έπρεπε να νοιαστώ ήταν η εμφανισή μου...
.............................................................
Η μέρα πέρασε γρήγορα και το μεγάλο βράδυ είχε σχεδόν φτάσει!
Φόρεσα το λευκο φόρεμα που είχα διαλέξει και βάφτικα προσεκτικα!
Έριξα μια τελευταία ματιά στον καθρέφτη και σχεδόν δεν με αναγνωριζα! Η αλλαγή στα μαλλιά μου ήταν εμφανής και με έκανε να νιώθω ακόμη πιο όμορφη!
Ένα μακρύ καρέ είχε αντικαταστήσει τα μακριά μαλλιά μου, και μπορώ να πώ πως πλέον μου ταίριαζε καλύτερα!
Πήρα μια βαθιά ανάσα!
J:Σήμερα θα είναι μεγάλη νύχτα joe!
Λέω στον εαυτο μου πριν βγω απο το δωμάτιο!

Love Is WarWhere stories live. Discover now