●κεφάλαιο 39

5.3K 268 4
                                    

Χ:Σε παρακαλώ γιέ μου μην μου απαγορεύσεις να είμαι παρών στις πιο σημαντικές και όμορφες στιγμές της ζωής σου που έρχονται απο εδώ και πέρα...
Άκουω τον πατέρα μου να μου λέει αφου έχουμε φτάσει στο εστιατόριο.

Νωρίτερα στο αυτοκίνητο αφου η joe είδε πως δεν έφερα αντίρηση για το δείπνο άρχισε να τηλεφωνεί σε όλους και λίγο μετά βρεθήκαμε μαζεμένοι σε ένα γνωστό εστιατόριο και φυσικά ο πατέρας μου δεν έχασε την ευκαιρία να με ξεμοναχιάσει για να μου πεί όσα ήθελε..Ήμουν απογοητευμένος μαζί του, όμως τον αγαπούσα και το γεγονός πως η joe τον συγχώρεσε και ταυτόχρονα ζούσα μαζί της την καλύτερη περίοδο της ζωής μου συντελούσαν θετικά ώστε να τον συγχωρέσω και εγώ...

Μ:Είμαι απογοητευμένος μαζί σου!Ποτέ δεν περίμενα πως είσαι ικανός για τέτοια πράγματα...Του λέω θέλοντας να τον τσεκάρω.
Χ:Οι γονείς  Mike πολλές φορές απο φοβό μην κακοπέσουν τα παιδιά τους γίνονται ικανοί για πράγματα τα οποία ούτε οι ίδιοι δεν πίστευαν για τον εαυτό σου..
Και δυστυχώς σαν άνθρωποι που είναι και αυτοί κάνουν λάθη, τρομερά λάθη, πολλές φορές!
Το θέμα είναι να προσπαθούν και να τα διορθώνουν, να ζητάνε συγγνώμη και να μην φοβούνται να ρίξουν το εγωισμό τους για το καλό των παιδιών τους...
Εγώ έκανα ένα φοβερό λάθος, το παραδέχομαι, όταν όμως το κατάλαβα δεν δύστασα στιγμή να ζητήσω συγγνώμη!
Όταν μεγαλώσει το παιδάκι σου θα καταλάβεις και εσύ κάποια απο τα λόγια που σου λέω σήμερα...Θα  χρειαστεί να πάρεις δύσκολες αποφάσεις και κάθε φορά θα εύχεσαι μέσα σου να έκανες τη σωστή επιλογή για εκείνο....
Μου λέει και η αναφορά στο αγέννητο παιδί μου με κάνει για ακόμη μια φορά να συγκινηθώ...
Μ:Ελπίζω όταν έρθει αυτή η στιγμή να έχεις μια σωστή συμβουλή να μου δώσεις ως παππούς, του λέω και τον βλέπω να χαμογελά ευτυχισμένος!
Χ:Σε ευχαριστώ παιδί μου, μου μουρμουρίζει συγκινημένος καθώς με αγκαλιάζει!
Μ:Άντε άστα αυτά και πάμε μέσα γιατί έχω και μια έγκυο να ταίσω..
Του λέω χαριτολογόντας καθώς επιστρέφουμε στο τραπέζι μας...

Ένα μήνα μετά:

J:Άντε γιατρέ πείτε μας, τι βλέπετε;
Ρωτά η joe τον γιατρό καθώς εκείνος αγγίζει τη κοιλιά της με τον υπέρηχο...
👨‍⚕️:Βλέπω....πως πρέπει να αγοράσετε αυτοκίνητο με μεγάλο πορτμπαγκαζ.
Τον ακούω να λέει και για ακόμη μια φορά το περίεργο χιούμορ αυτού του ανθρώπου με μπερδεύει.
Μ:Γιατί;;
👨‍⚕️:Γιατί το καρότσι για τα δίδυμα δεν χωράει σε μικρό πορτμπαγκαζ...
Μας λέει και σοκαρισμένος κοιτάζω τη joe η οποία έχει μήνη στη κυριολεξία στήλη άλατος...
Μ:Θέλετε να πείτε.....
👨‍⚕️:Θέλω να πω πως στη κοιλίτσα της joe μεγαλώνουν δυο υπέροχα μωράκια......Ξεκινάει να λέει μα μετά απο λίγο το βλέμα του επικεντρώνεται στη joe..
👨‍⚕️:joe κορίτσι μου είσαι καλά;
J:Όχι! Απαντά εκείνη κλαψιάρικα..
Μ:Γιατί μωρό μου;
J:Mike...φοβάμαι να γεννήσω δύο μωρά, μουρμουρίζει καθώς την αγκαλιάζω!

Love Is WarWhere stories live. Discover now